Skocz do zawartości

Strona i DUCATI Club FORUM korzysta z plików cookie. Przeczytaj Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Jeśli ten komunikat ma się więcej nie pojawiać zaakceptuj używanie cookie. Akceptuję
Akceptuję
  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj korzystając z Windows Live Log In with Google Logowanie »
  • Rejestracja
Witaj na docpoland.com
Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz mógł(mogła) tworzyć tematy, pisać w istniejących wątkach, wysyłać prywatne wiadomości, aktualizować status, zarządzać profilem, widzieć rozszerzone fora, tworzyć galerię i wiele więc. Jeśli masz już konto, zaloguj się - w przeciwnym razie utwórz konto za darmo już dziś!


Zdjęcie

Warszawska swieconka


33 odpowiedzi w tym temacie

#1
lkrencik

lkrencik

    Ducatista Senior

  • Klubowicz
  • PipPipPip
  • 4576 postów
  • Miasto: warszawa
  • Motocykl: Ducati H3 748 2001r
  • GSM: 504494747
Z racji nadchodzących świat wypadałoby się pojawić w kościele ze swiecinka. Ma nie padac to może jakaś większa grupa postukamy pod kościołem?

#2
rafi-r

rafi-r

    Ducatista Junior

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 936 postów
  • Miasto: Wawa
  • Motocykl: GSXR 1000 K6 Piaggio X9

większa grupa postukamy pod kościołem?

Sex grupowy pod kościołem? Aaa, że swięta to wolno tak? hmm

Tylko jajek ze święconek nie pogubcie.

#3
Boa

Boa

    Ducatista Senior

  • Klubowicz
  • PipPipPip
  • 1908 postów
  • Miasto: Luboń
  • Motocykl: Suzuki GSX 750 S Katana 1985
  • GSM: 502082381
A'propos...


#4
cipaniek

cipaniek

    Ducatista Junior

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 237 postów
  • Miasto: Piaseczno
  • Motocykl: Yaponcki

może jakaś większa grupa postukamy pod kościołem?


Znaczy sie .... chcesz objechac wiekszosc kosciolow w Warszawie :mrgreen:

#5
lkrencik

lkrencik

    Ducatista Senior

  • Klubowicz
  • PipPipPip
  • 4576 postów
  • Miasto: warszawa
  • Motocykl: Ducati H3 748 2001r
  • GSM: 504494747
myslalem coby sie umowic w jakims konkretnym, albo jeszcze lepiej ustalic miejsce spotkania godzinę i kosciol do ktorego sie mamy udac.

#6
musieli

musieli

    Ducatista Senior

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 3892 postów
  • Motocykl: Monster S4RS + M600 Scrambler
  • GSM: 501781971
  • Nazwa:MOTOMANIAX.pl
  • Adres:ul. Belgradzka 44/68, 02-793 Warszawa
  • NIP:123-074-15-39
Podobno ma być zajebista pogoda, po 20 stopni przez całe święta... A moja niunia w proszku... dosłownie 8-)

#7
theodor

theodor

    Ducatista Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6019 postów
  • Miasto: Otrębusy/Piastów/Pruszków
  • Motocykl: 999 radicaltrackbike
  • GSM: 607084167
  • Nazwa:Motomaniax.pl

myslalem coby sie umowic w jakims konkretnym, albo jeszcze lepiej ustalic miejsce spotkania godzinę i kosciol do ktorego sie mamy udac.

Zamierzam w świątyni spędzić maksymalnie dużo czasu w te dni. W otoczeniu wiernych (narzędzi). :D

Nie jestem zupą pomidorową, żeby mnie wszyscy lubili.


#8
Ewa

Ewa

    Ducatista Junior

  • Klubowicz
  • PipPip
  • 582 postów
  • Miasto: Warszawa
  • Motocykl: Ducati Monster 696+
Kto się umówi na latanko wieczorne w niedzielny wieczór? A w poniedziałek?
Chętnie się przyłączę :P

#9
theodor

theodor

    Ducatista Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6019 postów
  • Miasto: Otrębusy/Piastów/Pruszków
  • Motocykl: 999 radicaltrackbike
  • GSM: 607084167
  • Nazwa:Motomaniax.pl
brzmi co najmniej dwuznacznie... ;)

Zapraszam do siebie. siedzę całe święta w garage.

Nie jestem zupą pomidorową, żeby mnie wszyscy lubili.


#10
Ewa

Ewa

    Ducatista Junior

  • Klubowicz
  • PipPip
  • 582 postów
  • Miasto: Warszawa
  • Motocykl: Ducati Monster 696+

brzmi co najmniej dwuznacznie... ;)

Zapraszam do siebie. siedzę całe święta w garage.

Nieee, ja nie chcę siedzieć :mrgreen: :mrgreen: jeśli już koniecznie siedzieć, to... mam lepsze pomysły 8-)

#11
lkrencik

lkrencik

    Ducatista Senior

  • Klubowicz
  • PipPipPip
  • 4576 postów
  • Miasto: warszawa
  • Motocykl: Ducati H3 748 2001r
  • GSM: 504494747

Kto się umówi na latanko wieczorne w niedzielny wieczór? A w poniedziałek?
Chętnie się przyłączę :P


w niedziele odpadam ale w poniedziałek moze sie uda

#12
franek

franek

    Ducatista Senior

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 2566 postów
  • Miasto: Warszawa
  • Motocykl: Ducati ST2

Zapraszam do siebie. siedzę całe święta w garage.

Może się wyrwę- córki chcą się u mnie zalogować w Święta, a Duk jednoosobowy :roll:

#13
lkrencik

lkrencik

    Ducatista Senior

  • Klubowicz
  • PipPipPip
  • 4576 postów
  • Miasto: warszawa
  • Motocykl: Ducati H3 748 2001r
  • GSM: 504494747
chciał nie chcial musisz dokupic zestaw na Biposto i wozek boczny

#14
cipaniek

cipaniek

    Ducatista Junior

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 237 postów
  • Miasto: Piaseczno
  • Motocykl: Yaponcki

ustalic miejsce spotkania godzinę i kosciol do ktorego sie mamy udac.


Ja bym proponowal Crank i daja tam tez wode swiecona :mrgreen:
Tylko nie wiem czy mohery nie wprowadzily jakiegos zakazu picia :cry:

#15
lkrencik

lkrencik

    Ducatista Senior

  • Klubowicz
  • PipPipPip
  • 4576 postów
  • Miasto: warszawa
  • Motocykl: Ducati H3 748 2001r
  • GSM: 504494747
Crank pasuje mi bardzo bo mam do niego moze z 800m albo i mniej

#16
Archie

Archie

    Ducatista Senior

  • Klubowicz
  • PipPipPip
  • 1085 postów
  • Miasto: Warszawa
  • Motocykl: Sport 1000S i wiele Vesp
Polatam, polatam:) ino muszę zastanowić się czym ...Parówką??:)spoko, daj znaki

#17
MINI-MAN

MINI-MAN

    Ducatista Junior

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 923 postów
  • Miasto: Warszawa-Piaseczno
  • Motocykl: 888s 900ss CAFEracer
też bym przdudnił gdzieś ???
co dzień robie przeloty miejskie i nikogo do tej pory nie spotkałem
:?:

#18
lkrencik

lkrencik

    Ducatista Senior

  • Klubowicz
  • PipPipPip
  • 4576 postów
  • Miasto: warszawa
  • Motocykl: Ducati H3 748 2001r
  • GSM: 504494747
o 10 mam fryzjera - to moze na 12 pod crankiem sie umówimy - co Wy na to??

#19
MINI-MAN

MINI-MAN

    Ducatista Junior

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 923 postów
  • Miasto: Warszawa-Piaseczno
  • Motocykl: 888s 900ss CAFEracer
no ja jutro o 10:30
odbieram transport SS jak się do 12 wyrobię to będę classic-em

#20
lkrencik

lkrencik

    Ducatista Senior

  • Klubowicz
  • PipPipPip
  • 4576 postów
  • Miasto: warszawa
  • Motocykl: Ducati H3 748 2001r
  • GSM: 504494747
jutro o 11:30 sprawdzam forum
jesli ktos będzie niech sie tu wpisuje - ja sie piszę na wspolne stukanie :D