Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Gość

help! jakie crash pady do monsterka ? ? ?

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam was czyli nas! mam zasadnicze pytanie jakie dopasować najlepiej crash pady do monstera 696 czy lepiej montowane na na szpile w ramę przechodzące przez blok (co może przy upadku uszkodzić tuleje w bloku silnika od naprężeń) czy te przykręcane w do ramy w kratę (co przy upadku może odkształcić też ramę te drobne dodatkowe wsporniki ramy) ... proszę o jakąś sensowną prognozę z góry dzięks ;)

 

http://allegro.pl/womet-tech-crash-pad- ... 41431.html

 

http://allegro.pl/crash-pad-zipser-duca ... 52374.html

 

http://allegro.pl/ducati-monster-620-69 ... 13806.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak - "nowym" trza pomóc... ;) :lol:

 

1. KLIK

2. KLIK

 

A na przyszłość odrobinę własnego wysiłku... ;)

I nie mówię tego złośliwie, a jedynie po to, żeby redukować liczbę tematów o podobnej tematyce, przez którą potem trudno się przedrzeć.

 

:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z mojego rekonesansu wynika, że najlepszy wybór to crashpady R&G, motocykle po crashtestach z nimi wykazywały najmniejsze straty. Ja już na drugim motocyklu mam crashpady właśnie tej firmy, co prawda nigdy ich nie sprawdziłam w praktyce, ale zawsze staram się kupować to co najlepsze dla Ducata :)

 

Edit: do swojego byłego 696 założyłam R&G (plusem jest to, że ładnie również wyglądają), znajomy również miał te crashpady, i niestety miał nieprzyjemność je wypróbować - straty dzięki nim zostały ograniczone do minimum - złamany podnóżek, przytarty lekko wydech... i tyle :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam was czyli nas! mam zasadnicze pytanie jakie dopasować najlepiej crash pady do monstera 696 czy lepiej montowane na na szpile w ramę przechodzące przez blok (co może przy upadku uszkodzić tuleje w bloku silnika od naprężeń) czy te przykręcane w do ramy w kratę (co przy upadku może odkształcić też ramę te drobne dodatkowe wsporniki ramy) ... proszę o jakąś sensowną prognozę z góry dzięks ;)

 

http://allegro.pl/womet-tech-crash-pad- ... 41431.html

 

http://allegro.pl/crash-pad-zipser-duca ... 52374.html

 

http://allegro.pl/ducati-monster-620-69 ... 13806.html

 

Barracuda do kupienia na forum

viewtopic.php?f=76&t=9565&p=94046#p94046

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam was czyli nas! mam zasadnicze pytanie jakie dopasować najlepiej crash pady do monstera 696 czy lepiej montowane na na szpile w ramę przechodzące przez blok (co może przy upadku uszkodzić tuleje w bloku silnika od naprężeń) czy te przykręcane w do ramy w kratę (co przy upadku może odkształcić też ramę te drobne dodatkowe wsporniki ramy) ... proszę o jakąś sensowną prognozę z góry dzięks ;)

 

http://allegro.pl/womet-tech-crash-pad- ... 41431.html

 

http://allegro.pl/crash-pad-zipser-duca ... 52374.html

 

http://allegro.pl/ducati-monster-620-69 ... 13806.html

 

 

Hej :)

 

Ja dziś właśnie wieczorem założyłem do mego 696 crash pady Womet - kolega mi polecił i na razie jest ok. Są cylindryczne i wyglądaja może trochę ciężej od tych stożkowych, ale za to super robią za podnóżek dla moich małych dzieciaków, bo przecież na ten grzejnik silnik to się nie da nóg postawić ;) Planuję jeszcze założyć też na przendnie i tylne koło, ale to jeszcze chwila.

 

Pozdro

Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Postępu prac ciąg dalszy. Dzisiaj walczyłem z crashpadami (Renner, a wcześniej Zipser):

 

20130318519.jpg

 

Namordowałem się jak głupi bo choć montaż wydawał się banalny to jednak trzeba było trochę się powkurzać, pogłówkować, dokupić jeden klucz imbusowy oraz dwie nakrętki kołpakowe, a także użyć Herkulesowej siły w celu wkręcenia szpilki, która idzie przez prawy i lewy otwór ramy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1
Wywal te crashpady jak najszybciej, sposób w jaki są montowane do ramy więcej złego narobi niż dobrego. To jest kompletne nieporozumienie.

 

A one nie sa tak o montowane?

crash-pad-womet-tech-ducati-monster-696-2008-.jpg

 

Theo, jakie bys polecil crashe, wlasnie ze wzgledu na sposob montazu? Na co zwrocic uwage?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podczepię się do tematu, bo właśnie chce zrobić crashpady do multistrady, i pytanie z jakich materiałów najlepiej je zrobić?

planujemy je zrobić z PA6 (lub aluminium PA6), POM-C i końcówkę z teflonu, w kształcie grzybka całość by wyglądała, co o takim czymś sądzicie? jak byłem w hurtowni z tworzywami to gościu mówił że najlepiej całość z poliamidu zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wywal te crashpady jak najszybciej, sposób w jaki są montowane do ramy więcej złego narobi niż dobrego. To jest kompletne nieporozumienie.

 

A one nie sa tak o montowane?

crash-pad-womet-tech-ducati-monster-696-2008-.jpg

 

Theo, jakie bys polecil crashe, wlasnie ze wzgledu na sposob montazu? Na co zwrocic uwage?

Najważniejsze by sam "klocek" crashpada był mocowany niezależnie od szpilki przechodzacej przez silnik. To minimalizuje możliwość uszkodzenia bloku silnika przy wygięciu szpilki gdy jest ona jednocześnie elementem mocującym "klocki". Powinny to być podstawy skręcające szpilkę, a dopiero do nich niezależnie mocowane same "klocki".

 

W crashach zipster czy Renner nie dość że sam element wykonany z aluminium opiera się o materiał ramy zdzierając z niej lakier to sam w sobie przy wywrtce stanowi dźwignię i wyłamując się wygina szpilkę. Nie dość że uszkodzenie ramy murowane to sam silnik łatwo uszkodzić.

Pomijam fakt że w crashach Rennera które demontowałem były szpilki wykonane z gwinowanego pręda rodem z castoramy i niewłasciwej średnicy. Nie wiem czy to stadard w tych produktach czy wina montującego, niemniej niedopuszczalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja w weekend po montowałem węgle na MTSie, teraz szukam ciężarków kierownicy koloru Perła, crashpadów przedniej osi w tymże kolorku również, ktokolwiek widział ktokolwiek wie, będę wdzięczny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

W crashach zipster czy Renner nie dość że sam element wykonany z aluminium opiera się o materiał ramy zdzierając z niej lakier to sam w sobie przy wywrtce stanowi dźwignię i wyłamując się wygina szpilkę. Nie dość że uszkodzenie ramy murowane to sam silnik łatwo uszkodzić.

 

To wiemy juz czego NIE kupowac, a znasz jakies marki ktore moglbys polecic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wywal te crashpady jak najszybciej, sposób w jaki są montowane do ramy więcej złego narobi niż dobrego. To jest kompletne nieporozumienie.

 

A one nie sa tak o montowane?

crash-pad-womet-tech-ducati-monster-696-2008-.jpg

 

Theo, jakie bys polecil crashe, wlasnie ze wzgledu na sposob montazu? Na co zwrocic uwage?

Najważniejsze by sam "klocek" crashpada był mocowany niezależnie od szpilki przechodzacej przez silnik. To minimalizuje możliwość uszkodzenia bloku silnika przy wygięciu szpilki gdy jest ona jednocześnie elementem mocującym "klocki". Powinny to być podstawy skręcające szpilkę, a dopiero do nich niezależnie mocowane same "klocki".

 

W crashach zipster czy Renner nie dość że sam element wykonany z aluminium opiera się o materiał ramy zdzierając z niej lakier to sam w sobie przy wywrtce stanowi dźwignię i wyłamując się wygina szpilkę. Nie dość że uszkodzenie ramy murowane to sam silnik łatwo uszkodzić.

Pomijam fakt że w crashach Rennera które demontowałem były szpilki wykonane z gwinowanego pręda rodem z castoramy i niewłasciwej średnicy. Nie wiem czy to stadard w tych produktach czy wina montującego, niemniej niedopuszczalne.

 

 

Hej, wybacz dyletanctwo, ale nie do końca zrozumiałem co napisałeś. Wg mnie crashpady nie są montowane tak jak kolega to przedstawił na zdjęciu, tylko szpilka jest wkręcana, do szpilki dochodzi właśnie "klocek" do którego montuje się samego crasha. Średnica pręta była odpowiednia (udało się wkręcić, choć wymagało to wprawy). Na poparcie mojej wiedzy tutaj instrukcja montażu: http://www.renner-moto.com/wp-content/u ... /10601.pdf

Więc jeśli możesz to proszę o wytłumaczenie. Proponuję też moderatorowi wydzielenie tych postów do tematu o crashpadach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie uzbroilem swojego m w crashpady. Po przeczytaniu kilku opinin, skusilem sie na zakup i Zainwestowalem w R&G. Montaż prosty, wykonanie bardzo dobre, o skuteczności raczej niechcialbym nigdy pisac. Polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję cinek78 za dobrą propozycję, ale w grę wchodzą tylko R&G ;)

Edytowano przez Natka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.