Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

martini

MTS 1200 Modyfikacje Martini'ego

Polecane posty

masz starszy model silnika - może tego nie uściśliłem...U Ciebie jest jeden MAP-sensor, który nie odpowiada za balans przepustnic. Najnowsze silniki już mają 2 i tam będzie problem...

Dla najnowszych jednostek jest to nie odpowiednie... ale też zadziała.

Hipol będzie za gęsty - w zimne dni nie będziesz miał smarowania. Jeśli latasz tylko w ciepłych rejonach to pewnie się sprawdzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wxm    4

Odpada kategorycznie!!! - ten model jest sterowany podciśnieniowo , czyli MAP-sensory zwariują... To dla mnie relikt do gaźnikowców. Dla moto na szprycy nie nadaje się...

Do olejarki używam full syntetyku 0W-60.... Ogarnia pełen zakres temperatur...

Cinek masz scottoilera ?

Czy inne rozwiązanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącze sie do tematu
Najpierw zrobiłem, pużniej znalazłem temat
U mnie wygląda to tak:
c40dd3c2d91479570c20844a03e751db.jpg6454992eedb74f1122a035c0166913e6.jpg368817deb3e734d9414192dff770e4a2.jpgc01de899f0bf44a9455a637817653999.jpg630d5ace37961f36ac650aa1f03945fd.jpgb359ec0f9076b8e45df00027678e9595.jpg9420152f160101cb67e4517bd7c32f44.jpg633db1a0c70f6a811ff3be055b851675.jpg


Szczotka zrobiona ze szczotki do zamiatania, zbiorniczek ze złomu od hamulcy z jakiegoś samochodu. Troche mały ale starcza i tak na 3000 km. Olej leje pełny syntetyk silnikowy bo zpraktykowany mam w innych maszynach i nie zmienia tak gestości przy zmianie temperatur


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Doskonala robota! Brawo, mój  puszcza w mniej niz sekunde, 2 krople raz na 1min 15s po kropli na o stronę lancucha... Sa wibracje, wiec one mają  wpływ na dozowanie. Łańcuch czysty, jest mokry, nie kapie z niego, nie pryska na kolo i felge, jedynie przy malej zebatce sie brudzi... Ale totalnie bez obsługowy jest. 

Musisz u siebie znaleźć ten optymalny punkt wlasnie... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczoteczka to chyba za dług nie przeżyje...

I obawiam się o ten gumowy przewód przy kolektorze wydechowym (przedostatnia fota) - nie za blisko?

Elektronikę zabezpiecz przed wilgocią...Montaż pod siedzeniem tego nie gwarantuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szczoteczka to chyba za dług nie przeżyje...
I obawiam się o ten gumowy przewód przy kolektorze wydechowym (przedostatnia fota) - nie za blisko?
Elektronikę zabezpiecz przed wilgocią...Montaż pod siedzeniem tego nie gwarantuje.

Szczoteczka przejechała jakieś 8tys. I jest ok, wiadomo że nosi jakieś ślady użytkowania ale jest ok. toche ją podgiołem do góry aby ocierała sie o kolo lancuchowe
Przewód gumowy jest nad łańcucgem i do kolektora ma jakieś 5cm także jak sie nie wyrzaża na desmoarmagedonie to jest ok. Vo do elektroniki się zgodze bo tak zrobiłem ale i tak na noce przykrywam całe moto a i tak w bieszczadach jak było 3 dni deszczu fo zamiąkł mi przycisk startera i sam zapalał2e9c77756efb6afd7397b07756c480b2.jpg
Także elektryki z promu kosmicznego nie będę komentował. Dzieki za cenne uwagi


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś ósmy marca wiec pomyślałem o swojej <font color='red'>[desmo]</font>....
Najpierw wysłałem żonę do spa aby nie dulczała a poźniej wziąłem się do pracy.
740cea7ed1c1892e9bff6c3a924e5a0c.jpg
a729e57f889bed28061d764079555be9.jpg
c0d71ddc75b2abaa7788e0b121b24485.jpg
A przy okazji poprawiłem umiejscowienie włączników
1f4bcd0ff69d3aa6ebeea1c4a7c7f76a.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja, właśnie się doczekać nie może wyjazdu do spa... Tak więc JMG Motocykle szykuj tam zabiegi i kuracje :) bo być może w przyszłym tygodniu(jak aura pozwoli) przybywamy!! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, FLASH napisał:

Dziś ósmy marca wiec pomyślałem o swojej <font color='red'>[desmo]</font>....
Najpierw wysłałem żonę do spa aby nie dulczała a poźniej wziąłem się do pracy.
740cea7ed1c1892e9bff6c3a924e5a0c.jpg
a729e57f889bed28061d764079555be9.jpg
c0d71ddc75b2abaa7788e0b121b24485.jpg
A przy okazji poprawiłem umiejscowienie włączników
1f4bcd0ff69d3aa6ebeea1c4a7c7f76a.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

gdzie taka mate żelową zakupiłeś??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.03.2018 o 07:47, kris3m napisał:

A co jest na ostatnim zdjęciu, czyżby podgrzewany fotel ??

Wkładka żelowa eliminuje podgrzewanie kanapy,

a co do włączników to dolny od świateł dziennych/przeciwmgłowych, a drugi powstał aby podłączyć awaryjne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozstałem się z MIVVem Suono, już na dobre, niestety szmelc rozlatuje się na nitach, nitonakrętkach...

Szukałem jakiegoś solidnego wydechu, za rozsądną cenę, bez nadmiaru karbonu, najlepiej w stali nierdzewnej, marzył mi się termis, ten :

F143868340.jpg.308b0f5a590538da20e084e000f541f6.jpg

Jednak cenowo mnie średnio interesował, a definitywnie wykluczył go kolektor, a w zasadzie sposób w jaki się on kończy w mojej mts.
Wtedy rozpoczynałem poszukiwania mniejszego wydechu, który założę na adapter jaki wykonałem kiedyś na czas serwisu (naprawy) mivva, po jakimś czasie wybór padł na wydech polskiej produkcji, gdzie fabryka jest ok 30km od Wadowic, gdzie mieszkam... Dominator6d4546f089774c39cb8958ff6d0dc6df.thumb.jpg.ab217d94a7ff8cfc57c751f4dcd150ab.jpg

 

Co ciekawe, jest mimo iż jest mniejszy od Mivv'a, jest cichszy, ma przyjemniejsze brzmienie, jeżdżę bez stoperów i a od ok 100km/h już go i tak nie słyszę... Co nie oznacza że nie sieje terroru w okół siebie. ;)

W sumie jestem z niego bardzo zadowolony, już 4000km nakręciłem na nim i trzyma się bardzo dobrze, wcześniej nic nie pisałem, ponieważ obawiałem się właśnie tego, że wydech na 800zł rozleci się w ciągu kilku tysi, a tymczasem 4tysie za mną o on nadal bez szwanku, gdzie Mivv miał już luźne nity...

Tak wiec stosunek jakości do ceny, jest nie porównywalnie korzystniejszy, niż np. MIVV

A wygląda to tak:

IMG_20180710_191833.thumb.jpg.89726de5d5fb3f8b0778786872e2b6b0.jpgIMG_20180710_191826.thumb.jpg.6ce9e3e091b067d6671b27f4dff183c5.jpgIMG_20180710_191817.thumb.jpg.7a42b0e0ecdd91750fc4444071abc79e.jpgIMG_20180710_191849.thumb.jpg.649ed0d7b382f66085f020197e521e97.jpgIMG_20180721_141553.thumb.jpg.dfaa256063854776273fa2f4a8d7b190.jpgIMG_20180815_173143.thumb.jpg.5b212749b1bf69c3191614e103c09490.jpg

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój sąsiad ma dwie Yamaszki 09 i 07 . 07 chodziła jak elektrowóz , wysłał wydech do polskiej firmy Edhaust i ..... efekt przeszedł moje oczekiwania wykonanie ok , brzmi tak że myślałem z początku że na Dukata zmienił ( dźwięk rasowej V2 ) no i cena - coś około 550 z przesyłką !! 

Potwierdza się że Polacy potrafią !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Modyfikacja sterowania zawieszeniem, czyli osławiony Ohlins Upgrade dla multistrady 1200

Od początku sezonu pojeździłem troszkę na starym mod. dziś rano zmieniłem SCU sterowania zawszeniem, operacja bardzo prosta i trwa do 1 godz.

Po pierwszej jeździe, nasuwa się pytanie, dlaczego tak długo zwlekałem, ale byłem głupi. nie chodzi tu, że nie od początku sezonu skoro komp wyjąłem z pod choinki, ale o te lata kiedy to zjeżdżałem bez tej modyfikacji. 

To najważniejsze plusy +

+moto mniej podatne na nurkowanie przy hamowaniu, z większych prędkości

+nie buja się przy przyspieszaniu

+prowadzi się zdecydowanie pewniej w zakrętach o na nierównościach

+prawdopodobnie zaoszczędzę na częstotliwości wymiany uszczelniaczy lag ;) (do tej pory 3 w ciągu 25tysi km.)

+moto obniżyło się delikatnie, pewniej stoję na ziemi siedząc na nim

+nie muszę grzebać w ustawieniach by coś zmieniać, na czym i tak kompletnie się nie znałem, wiec tego nie robiłem i jeździłem na fabrycznych parametrach

+staje się komfortowe kiedy trzeba, przy prędkościach 50kmh, ale natychmiast reaguje na manetkę i przyspieszanie

 

najpoważniejszy minus -

BRAK

Polecam każdemu kto togo nie zrobił, a może, warto, wrażenia są naprawdę zdumiewające.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.