Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Jarek Kowalski

st2 czy polecacie?

Polecane posty

Witam,

Po tym jak sprzed nosa ucieklo mi st4 naszej forumowiczki dalej szukam stka. Na allegro wisi to ogloszenie:

http://otomoto.pl/ducati-st2-944-kufry-st2-nie-st4-M3829546.html

 

Ktos cos wiecej o tym moto moze powiedziec? Widzialem ze wisi ono juz troche czasu. Aaaa no i fundamentalne pytanie do wlascicieli st4 i st2 - czy ktos moze polecic st2 czy lepiej szukac 4? Jak wyglada eksploatacja, koszty, na co zwrocic uwage przy kupnie st2

 

Dzieki za pomoc i jasne odpowiedzi. Sprawe moto chce zalatwic mozliwie szybko, a skazac sie na japonie mam, powiedzmy, niewielka ochote;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam

ze względu na koszt serwisu 2-ka jest tańsza,a jeżeli chodzi o v-max to 4-ka najlepiej st4s, a moja 2-ka jest z dobrym wyposażeniem i w super stanie pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość siwy   
Gość siwy

Salve,

ST2 polecam do sportowej turystyki. Fantastyczne moto za male pieniadze i bardzo przystepne koszty serwisu.

Ujezdzam od lat solo, jak i we dwojke i nic zlego powiedziec nie moge. Najwazniejsze fakty podal juz ropuch15.

Drozszy serwis ST4, ST3. Charakterystyka motoru w ST2 bardzo dobra do podrozowania . Lekki dolek do 2000/2500 obrotow, powyzej bardzo ladnie sie zbiera.

Moto z ogloszenia nie znam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie,

a czy ktoś z was byłby w stanie pojechać ze mną na oględziny w jakimś dogodnym termińie. Wiecie jak to jest, człowiek sie napali i wad nie widzi. Do tego moje doświadczenie z dukatami prawie nie istnieje, wiec nie do końca wiem na co zwracać uwagę. Z góry dzięki:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiesz ponieważ to w-wa to najlepiej umówić się z motomaniaxami - tak będzie najpewniej.

 

jeżeli chodzi CI o laika który będzie Cię stopował z zakupem - to na taką rolę się piszę - poślij pw to mozemy się umówić (jak chcesz to zapraszam na kawę to moje obejrzysz i będziesz wiedzał na co zwrócić uwagę) - natomiast uprzedzam że na mechanice słabo się znam, pogoda taka że akurat dziś to bym się nie podją jazdy (czterołap mi się paskudnie poślizgnął nawet dziś w drodze do pracy) więc niewiele pomogę.

 

mi brakuje porównania do ST4 ale ST2 zdecydowanie polecam - ja się po pierwszej jeździe zakochałem i to nadal trwa.

 

nie wiem jak zamierzasz korzystać z moto sadze że prz porównaniu z innymi sport touring (szczegolnei tymi z japoni) może wydać Ci się twardsze i bardziej sportowe - ale trudno uznać to za wadę. jak koledzy napisali ponize 2000 lubi szarpać - trzeba więc wiedzieć co się robi na tym motocyklu - natomiast zaraz pow 2000 ciągnie fajnie - ST4 ma podobno (bo jak pisałem nie sprawdzałem) fajnego kopa powyżej za to nieco mniejszy moment na dole - ale to zasłyszanie sam nie porównywałem - większość porównań wskazuje na ST4 ale stąd chyba niższe ceny ST2 - mi ST2 wystarcza a motocykl pchnął mnie do doskonalenia umiejętności raczej niż szukania większej mocy.

 

co do poszukiwań (od razu zaznaczam że o żadnym nie mam pojęcia więc ryzyko jest Twoje ;) ):

 

http://tablica.pl/oferta/ducati-st4s-zadbany-CID5-ID38aMD.html

 

http://tablica.pl/oferta/motocykl-ducati-st4-2000r-CID5-ID3Z8Cx.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To i ja dodam swoją opinię .

Miałem ST4 3 lata i 25 tys km a teraz mam ST2 . Dwójką też już zrobiłem 25 tys km.

Zmieniłem motocykl na słabszy i nie żałuję , kupiłem go ze względu na stan techniczny .

ST2 jest tańszy w eksploatacji a do jazdy turystycznej w zupełności wystarcza .

Potencjału silnika 916 nie wykorzystasz w turystyce . Poza silnikiem to takie same motocykle .

Pomógłbym w oględzinach ,ale jestem wyjechany ..

 

desmopozdro Radek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli by Cię zainteresowało, to tutaj jest oferta od forumowicza..

http://tablica.pl/oferta/ducati-st2-wyjatkowe-CID5-ID3gyCX.html#4ba041d27e

Jest wystawione na forum Desmoobsession, a było chyba i tutaj.

 

Przy czym ja również - nic nie wiem na temat sprzętu, ani obecnego właściciela, którego nie znam osobiście. Ale oferta  wygląda rozsądnie no i sprzęt jest fajnie doposażony.

Edytowano przez Motoricko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a słuchajcie,

 

To i ja dodam swoją opinię .

Miałem ST4 3 lata i 25 tys km a teraz mam ST2 . Dwójką też już zrobiłem 25 tys km.

Zmieniłem motocykl na słabszy i nie żałuję , kupiłem go ze względu na stan techniczny .

ST2 jest tańszy w eksploatacji a do jazdy turystycznej w zupełności wystarcza .

Potencjału silnika 916 nie wykorzystasz w turystyce . Poza silnikiem to takie same motocykle .

Pomógłbym w oględzinach ,ale jestem wyjechany ..

 

desmopozdro Radek

 

no właśnie, w takim razie jak jest z tą eksploatacja, jak ci wychodził rachunek kosztów ?:) wiadomo, że fun funem, ale na kase też cżłowiek mocno paczy :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten ST 2 z tablicy to motocykl Ropucha, sprzedaje z przyczyn zdrowotnych, moto ma oryginalny przebieg, na jednym ze zdjęć ( chyba przedostatnim) widać przyczynę sprzedaży...

Chyba najfajniejszy ST 2 w Polsce..

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten ST 2 z tablicy to motocykl Ropucha, sprzedaje z przyczyn zdrowotnych, moto ma oryginalny przebieg, na jednym ze zdjęć ( chyba przedostatnim) widać przyczynę sprzedaży...

Chyba najfajniejszy ST 2 w Polsce..

 

Pozdr. J-999

 

STek Ropucha fajny, tylko niestety obecnie 11k jest poza moimi funduszami :/  szukam raczej czegos w granicach 6 max.6,5k PLN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niestety popieram blejz23 - za sumę jaką chcesz wydać kupisz ducati, ale będziesz musiał do niego dołożyć... radzę poczekać i dozbierać funduszy (uzbieraj nadmiar gotówki na wymiany płynów itp., żeby przygotować na sezon motocykl)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytam ten post i zastanawiam się co by tu panie Jarku napisać mądrego , miałem przyjemność dosiadać każdego s-teka i każdy z nich różni się charakterystyką silnika jak sama nazwa wskazuje st2 dwa zawory st3 trzy itd. St2 najfajniej trzęsie terkocze klekocze ... Natomiast w st4 kultura pracy silnika jest najbardziej stabilna , a jeśli chciałbyś nie myśleć za dwa trzy sezony o mocniejszej maszynie to zdecydowanie szukaj st4s z silnikiem 996.Ja osobiście szukałem dobry rok takiego esteka i nie zamieniłbym się na żaden inny model turismo.  ps  zgadzam się z kolegami uzbieraj troszkę więcej kasy, za 6,500 będzie bardzo trudno kupić coś sensownego.

Pozdrawiam i życzę wytrwałości w poszukiwaniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to bez gruntownych oględzin nie ma co wyrokować, w zasadzie do tego nie jest Ci potrzebny ducatista tylko ktoś doświadczony z chłodną głową. Na podstawie samych fotek trudno ocenić, myślę że pewnie niejednego zniechęciło to specyficzne „duo colore” :) Zgodzę się z przedmówcami - za taką kasę nie kupisz japońca który zaoferuje to co ma ST2. A jednocześnie ze wszystkich modeli ST „Dwójka” jest i tak najtańsza w eksploatacji. Pamiętaj że ten egzemplarz jest niezarejestrowany, a do tego aura nie sprzyja jeździe testowej - bez tego trudno będzie ocenić np. stan ramy, sprzęgła czy skrzyni biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki za info.

dobra a teraz dalej. Ktoś zna człowieka, który sprzedaje tego Dukata:

 

http://allegro.pl/ducati-st4-i3847457299.html

 

 

dzięki za odp.

 

No przeca to podesmoradziowa fura, obecnie sprzedawana przez "ziemniaka" ;-)

 

Fura "mocno" poprzerabiana, ale przynajmniej wiadomo co było robione. Chyba nadal w ciągłej eksploatacji? No i jest na miejscu w Warszawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No przeca to podesmoradziowa fura, obecnie sprzedawana przez "ziemniaka" :wink:

 

Fura "mocno" poprzerabiana, ale przynajmniej wiadomo co było robione. Chyba nadal w ciągłej eksploatacji? No i jest na miejscu w Warszawie.

 o widzisz, lejesz miód na moje desmoserce :D no właśnie, wiadomo co było robione? czy odzywac się do "ziemniaka" trzeba?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To i ja dodam swoją opinię .

Miałem ST4 3 lata i 25 tys km a teraz mam ST2 . Dwójką też już zrobiłem 25 tys km....

 

Jak Radzia to napewno licznik drugi lub skręcony...na fotach jest 18tysi... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten ST 2 z tablicy to motocykl Ropucha, sprzedaje z przyczyn zdrowotnych, moto ma oryginalny przebieg, na jednym ze zdjęć ( chyba przedostatnim) widać przyczynę sprzedaży...

Chyba najfajniejszy ST 2 w Polsce..

 

Pozdr. J-999

Wow, szkoda że takie opinie krążą o motocyklu, którego już nie jestem właścicielem;)

Ale poważnie, kupiłem go z przebiegiem 13.000 km od pierwszego właściciela (pozdrowienia dla Sławka z Poznania). Absolutnie polecam. Motocykl jest IGŁA. Przy przebiegu podajże 22 tyś regulowałem zawory i pare innych rzeczy (łącznie 2000 zł za serwis). Po sprzedaży Rafał wymieniał jeszcze rozrząd choć nie musiał. Dwa oryginalne kufry boczne są jak nowe, centalny Givi ze światłem stop. Dużo węgla. Wydechy Giannelli rewelacja, subiektywnie grają ładnie od termisów. Nie stać mnie na 2 motocykle i to jedyna przyczyna dla której nie stoi nadal w moim garażu.

Pozdrawiam

Brandoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Yo!

Zamieszczam w dziale Ogłoszenia znalezione, ponieważ znalazłem w sieci takiego ST2:

 

ciach

ogłoszenia własne umieszczamy w Garażu

p. 29 i 35

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No przeca to podesmoradziowa fura, obecnie sprzedawana przez "ziemniaka" :wink:

 

Fura "mocno" poprzerabiana, ale przynajmniej wiadomo co było robione. Chyba nadal w ciągłej eksploatacji? No i jest na miejscu w Warszawie.

Oświadczam wszem i wobec , że Ów Ziemniaka ST4 to nie MÓJ motocykl .

Mój został sprzedany do Płocka i o ile się nie mylę cały czas  jeździ w wersji madmax złota rama , niebieski zbiornik i czarna czach 996 .

I ma przebieg około 40 tys km .

 

Radek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oświadczam wszem i wobec , że Ów Ziemniaka ST4 to nie MÓJ motocykl .

Mój został sprzedany do Płocka i o ile się nie mylę cały czas  jeździ w wersji madmax złota rama , niebieski zbiornik i czarna czach 996 .

I ma przebieg około 40 tys km .

 

Radek

 

Sorki, byłem święcie przekonany, że to Twoja sztuka dalej zmodyfikowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.