Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Widlak

witam zna ktoś może te motocykle ?

Polecane posty

(...), ale rozstrzał modelowy masz potworny :smile:

 

To samo miałam napisać.

 

Co do motocykli to, pierwszy stoi już jakiś czas , a tego monstera to nie wiem czy już na forum ktoś nie omawiał,ale mogę się mylić. Poszukaj dobrze w wyszukiwarce...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hhehe... kolega widocznie nie może się zdecydować...no cóż styl jazdy to indywidualistyczna ( słowami klasyka Bareji) sprawa...hehe: mały Superbike, motocykl sportowo-turystyczny chłodzony powietrzem i naked...ja wolałbym 749...

 

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hhehe... kolega widocznie nie może się zdecydować...no cóż styl jazdy to indywidualistyczna ( słowami klasyka Bareji) sprawa...hehe: mały Superbike, motocykl sportowo-turystyczny chłodzony powietrzem i naked...ja wolałbym 749...

 

 

Pozdr. J-999

 

+1 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a może się ktoś wypowiedzieć na temat 749 bo byłem wczoraj oglądać  i bardzo mi się spodobał tylko ten egzemplarz co ja oglądałem to ruina :/ Jak jest z awaryjnością tego modelu ? ile kosztuje rozrząd  do tego modelu i czy nie będzie za słaby bo do tej pory jeździłem 1000 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po 4-cylindrowej Suzuki Gsxr 1000 to trzeba celować przynajmniej  1098, wsio poniżej będzie słabe i niejeżdżące...

 

Awaryjność motocykli pozostaje w związku ze sposobem eksploatacji oraz od częstości prawidłowego serwisowania, a reszta to po prostu pech....

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a może się ktoś wypowiedzieć na temat 749 bo byłem wczoraj oglądać  i bardzo mi się spodobał tylko ten egzemplarz co ja oglądałem to ruina :/ Jak jest z awaryjnością tego modelu ? ile kosztuje rozrząd  do tego modelu i czy nie będzie za słaby bo do tej pory jeździłem 1000 ?

do małej mocy trzeba dojrzeć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki..

Co do tematu..

 

Cytrynka Bis- 749 ma fajne dodatki, które już są na miejscu i nie trzeba za nie płacić...co do rozrządu najlepiej zgłosić się do chłopaków, którzy serwisują i coś podpowiedzą... może wyjściem jest dokupienie silnika 999 z głęboką miską olejową w extra stanie...

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.