Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

ukasz

łożysko główki ramy

Polecane posty

czy jest jakies racjonalne wytlumaczenie, by lozysko glowki ramy moglo tak wygladac po tym jak w kwietniu ubieglego roku zostalo 'wymienione' przez serwis

 

motyckl stal w suchym, cieplym garazu na podnosnikach

 

po przerwie zimowej po postawieniu go dzisiaj na ziemie nie bylo mozliwosci skrecenia kierownica

 

 

oto co zobaczylem po sciagnieciu polki

 

f7rp.jpg

vztx.jpg

 

92ik.jpg

bapc.jpgir7p.jpg

4lah.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zawsze przy montażu łożysk główki ramy musi być zastosowany smar wodoodporny - u Ciebie , albo nie było wymiany łożysk( w terminie o którym wspominasz) , albo nie zastosowano odpowiedniego smaru , albo... nie zastosowano wogóle smaru...

łożyska generalnie na pewno już kiedyś były wymieniane , bo są stożkowe... (org. są kulkowe)

Edytowano przez cinek78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie strzelili ci tzw ,,brunoxa'' zgarneli fajans i poszli na piwko szkoda twojego zdrowia.Dobrze ze zobaczyles co sie stalo.Slyszalem wiele podobnych histori i legend .U mnie pan w serwisie wmawial mi ze mam kisiel zamiast plynu hamulcowego i trzeba doplacic 70 zl bo on juz to zrobili bez konsultacji ze mna .Zlodzieje z serwisu PLPT w Warszawie.  Wymienialem plyn 2 dni wczesniej.Postraszylem prawnikiem i zabralem motocykiel.

 

 

O przekretach w serwisach motocyklowych a tym bardziej samochodowych mozna by ksiazke pisac.Podmienianie czesci .Pseudowymiana itp to standard w kraju nad Wisłą

Edytowano przez adrian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O [desmo] O_O normalnie uschlo , czasem lepiej niektore rzeczy robic samemu

Edytowano przez blejz23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chlopak, ktory to wymienial twierdzi, ze z jego strony wszystko zostalo zrobione poprawnie a wina lezy tutaj po stornie wady fabrycznej uszczelniaczy a moze smaru a moze byl zly biorytm  :twisted:

 

nie wnikam dalej, poniewaz sprawa zalatwiona w sposob rzetelny i mnie satysfakcjonujacy - nowe lozysko na koszt firmy oraz robota z ktorej nie skorzystam, poniewaz nowe juz zalozone

 

serwis to BiMoto w Trzebini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W ducati niestety łożyska lekkiego życia nie mają. Ze względu na nietypową budowę nakrętki sztycy, woda ma łatwy dostęp do łożysk. Trzeba stosować wodoodporny smar, który mimo to potrafi być łatwo wypłukany. Szczególnie gdy motocykl jest często parkowany "pod chmurką".

Warto kontrolować stan łożysk, a nawet czasem je umyć i przesmarować na nowo.

Trzeba pamiętać że dzięki pracy tego łożyska motocykl ma zdolność utrzymywania równowagi dynamicznej, a więc i ma duży i bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Że tak się podłącze pod temat (swoją drogą - to łożysko wyglądaAAA!!!  :wtf:  )

Muszę zmienić łozyska w SS-sie. Polećcie mi (podrzućcie link) dobrzy ludzie jakie kupić?

 

Z góry dzięki za odpowiedź :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.