Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

mirek58

Wydech do mts 1100

Polecane posty

Podpowiedzcie jaki wydech do tego moto. Fabryczny jest dla ucha ... no nie potrafię tego nazwać(ale jednak niezbyt głośny). Dalej- jakie kufry(sakwy) i czy ktoś przetrenował wyższą szybę ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miałem wydech GPR-a - mega głosik..

kufry org. - nie ma większego sensu szukać zamienników , bo szpecą,,

miałem szybę wyższą - chyba MRA , ale głowy nie położę - robiła dobra robotę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

GPRy dają mega boom! Słyszałem je...

 

Ale! W Bestwince 40km ode mnie, produkują wydechy, z homologacją, sprzedają je po sklepach mtocyklowych, śmieszne ceny, jak na wydechy z nierdzewnej stali...

 

http://sklep.dominator-wydechy.pl/pl/c/WYDECHY-MOTOCYLKOWE/1

 

Jeśli mój Mivv rozpadnie się kolejny raz, to będzie jego ostatni raz....

 

Tutaj również w Vce ale z Yaponii

Edytowano przez martini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja, mam MTS 1000 i wydech Termignoni (ale to chyba taki sam jak do 1100).

Mnie się podoba.

 

Co do kufrów - też uważam, że tylko oryginalne, bo inne tylko szpecą.

 

A szyby wyższej przez zimę sam będę szukał. MRA chyba teraz nie ma takiej w ofercie.

Jest fajna szyba amerykańskiej marki Zero Gravity, w róznych wariantach wysokości

2301-0626-03.jpg

 

Ale u nas chyba niedostępna. Pewnie trzeba byłoby ją ściągać z zagranicy.

 

Jak znajdziesz coś ciekawego, to daj znać. Sam jestem zainteresowany.

Edytowano przez Motoricko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, dzięki za podpowiedzi. Zaintrygowała mnie szczególnie ta szyba i spróbuję ją sprowadzić. Kufry też namierzyłem za kałużą. Szkoda, że wydech w naturze można zobaczyć tylko na zlotach, spotkaniach itp . Sklepy na półce nie mają nic(chyba..)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też miałem MRA, a dokładnie Varioscreen. Jeżeli uda się taką kupić, to jest naprawdę godna polecenia.

To jest taka szyba?

http://www.moto-tour.com.pl/product-pol-65352-Szyba-MRA-Vario-Touring-Screen-VT-Ducati-MULTISTRADA-DS-1100-S-06-09-1000-S-03-06-620-03-09-.html

 

Też to widziałem - jedyne w ofercie MRA dla MTS 1000/1100.

Ale ona mi bardziej wygląda na zwykłą, tylko z deflektorem.

Czy sama szyba jest jakoś przedłużona?

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja ze swej strony mogę polecić wydechy Dominator. Wydechy są bardzo dobrej jakości, a sprzedają je naprawdę tanio, coś koło 450 zł :) No i sam dźwięk też rewelacyjny i odpowiednio głośny.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem miejsce do kupienia tej szyby Zero Gravity w Europie (we Włoszech).

Ale bardzo drogo wychodzi - z przesyłką coś około 700 zł.

http://www.carpimoto.com/en-PL/Bike_Ducati_Multistrada-1000/Brand_Zero-Gravity/Fairing/WindScreens/30570_23-730-02-Zero-Gravity-Windscreen-Ducati-Multistrada.htm

 

Trochę przegięcie, jak za kawałek plastiku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem! Jak tylko do mnie przyjdzie z tej Islandii i zamontuje, to się pochwalę ja kto wygląda i czy warto wydać obecnie już ok. 600zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie o przerobieniu wydechu w firmie edhaust? 

Podobno nie jest drogo i wiele osób sobie chwali te przerobione wydechy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A masz u siebie zwykłą szybę czy Ducati Performance? Na zagranicznym ebay'u można w dobrej cenie coś znaleźć, ale jak zawsze jest kłopot z wysyłką do PL.

fajne też robi skidmarx

https://www.skidmarx.co.uk/screen-headlight/ducati-multistrada-corse-double-bubble-screen

A co do kufrów fabrycznych ... od niedawna mam możliwość je użytkować i stwierdzam, że ze względu na swój kształt są niepraktyczne i małopakowne.

Edytowano przez Groszek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to jak ona jest wyższa to ja niższej nie chcę. To moto aż rwie się do tego by kręcić km i obroty. No a co za tym idzie, połyka przestrzeń, ale i też w nią się wgryza. A jak się wgryza to człowiek na klatę wszystko bierze. I tak jak pisałem, powyżej 130 to już trochę ciężko.
A z drugiej strony marzy mi się, jako drugi w garażu, monster. Ale ten to już w ogóle naked. To jak tam zgarnia czlowieka powietrze z siodla?
Kiedyś, jak rozmawiałem z kolegą nt zabrania małżonki w swoją bajkę, czyli w moto, zapytał czy jeździła kiedyś.
No, nie jeździła. Ze mną nie jeździła.
E, to nie bierz. Bo to będzie że głośno, że wieje, że muchy... Po co masz ją męczyć?

No i cóż by było gdyby tak ją na nakeda wziąć?

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam,

Ja mam taką jak załączonym zdjęciu. Czyli akcesoryjna szyba z deflektorem MRA. I powiem tak... Wygląda fajnie. Ale przy moim wzroście (187) to tak do 110 jedzie się na świetnie... Ale jazda autostrada to już.... Może nie walka... Ale zdecydowanie meczarnia.....

Czyli mówisz że kufry oryginalne są słabo funkcjonalne? Mam tylko centralny i tak mnie korca te boczne... Tylko ciężko to znalesc. A jak gdzies są to za wielką wodą, w nie takim kolorze i w cenie jak za nowe Givi czy kappy...

p.s. a czy orientujecie się w nazwach mocowania kufrow bocznych monokey? Stelaże fabryczne do Multi mógłbym miec za grosze.(niby system monokey).. Ale nie wiem czy inne kufry w systemie monokey by pasowały... Nic sensownego nie mogę znalesc na necie..TTLMRA-23-019-VT-ATT_274x274.jpg

Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Później zejdę do garażu i pomierzę Ci stelaż i kufry. Zrobię Ci zdjęcia i wrzucę. Sam zobaczysz.
Czy są niefunkcjonalne? Nie wiem bo mam ale nie używałem jeszcze. Nie znam ich pojemności. W jeden na wyjazd się człowiek nie spakuje ale już w dwa i jakiś worek albo kufer centralny to już spox.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

nie bedzie pasowało, ale jak masz okazję dostać za grosze to bym brał, zawsze coś można pokombinować, przerobić.

 

A żeby pozostać w temacie... mi udało się "za grosze" kupić końcówkę Termignoni do MTS, ale brakuje jej karbonowych osłon, i teraz nie wiem co mam z nim zrobić, bo dokupić tego się nie da, dorobić w rozsądnych pieniądzech też nie, a osłony alumionowe ze zwykłego tlumika nie pasują 1:1. Myślałem o owinięciu bandażem termicznym do wydechów, ale nie wiem jak to owinąż żeby się nie zsuwało.

 

Edytowano przez Groszek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W linku który umieściłem, wyczytałem że nic nie dopasuje do oryginalnych stelazy....

Chyba że ma ktoś takie kufry w czerwieni na zbyciu??

Co do tłumika, myślałem że standard i termigoni wymiarów są identyczne.
Owiniecie moim zdaniem dobrze wyglądać nie będzie... A może jakiś dobry "magik"plus np taka blacha:
https://www.sig.pl/blacha-arkusz-tytancynk-patyna-carbon-0710002000-silesia,p865450
I dało by radę?

Fakt że oryginały jakoś nie specjalnie brzmią...

Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydechy z pozoru są takie same, jednak różnią się pewnymi szczegółami. Inna jest średnica otworu wylotowego i szerokość tych chromowanych końcówek - w standardowym są szersze patrząc z boku na wydech. W nieco innym miejscu jest też umocowana osłona  - w Termi jest przykręcona i dokładnie w połowie wysokości, a w standardowym aluminiowa osłona jest przynitowana i troszkę niżej niż w Termi.

Co do kufrów - czy w MTS1000 też były dwa wymiary kufrów, tak jak jest w tych nowszych? Wiem że do MTS 1200 dostępne były/są dwa rozmiary kufrów, ale nie wiem czy do MTS 1000.1100/620 też tak było. Ostatnio przeglądałem ogłoszenia i nabrałem podejrzeń, że tak było, i że ja niestety mogę u siebie mieć te mniejsze.

Pzdr

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobił się wątek multikulti.
Łoże do kufrow masz na zdjęciach. Sorki za taki sposób pomiarów ale gdzies w czeluściach garażu zniknęła mi miarka. Kto tu był.... No pomyślmy...
Wymiary otworów montażowych masz też na zdjęciu. Te milimetry to można pominąć. Błąd pomiaru. Tam gdzie jest pomiar pionowy to odległość od dolnego do górnego mocowania.
Tam, gdzie poziomy to odległość od dwóch punktów montażowych w poziomie. Podstawą montażu.
Jakby coś trzeba było to pisz.
A, konstrukcja jest taka, że dodatków stabilizuje kufer wytłoczenie, które wchodzi w stelaż. 79bc0a4b620c7e3a3b9aa2e9e94d1ce9.jpg7f6135350d0c43e042fe8928c95cc6bc.jpg38ab912a6d621f87e42006356d10f5ed.jpg9533332919ae50dd4fe3566aae7a7500.jpg31a711ba09b3e55cb87bc5345fb12df0.jpg

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zdjęcia i pomiary.
Wygląda na to, że żaden z tych tego mocowania standard... Jeśli chodzi o rozstaw... W kursach które oglądałem zawsze jest symetrycznie, po środku, umieszczony ten element "blokujący" względem tych "bolcow" czy jak je tam zwał... Czyli kufry to tylko oryginały, jeśli do tych stelarzy.

Wysłane z mojego BBF100-1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.