Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
wulkan68

Zmiana tłumika w Diavelu

Polecane posty

Witam mam w swoim Diavelu końcowy wydech Termignoni i chodzi Mi po głowie wydech Werkes  USA .Jeśli zmienie to muszę wprowadzać zmiany w ECU???

Czy dodam jeszcze filtr K&N też ???

post-90672-0-72319500-1484486653_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem, Werkes nie ma startu do Termi,ale o gustach się nie dyskutuje :twisted:

Pisz do Cinek78,on na pewno rozwieje twoje wątpliwości...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Werkesy sa glosne niemilosiernie (i prawde mowiac maja troche dzwiek przypominajacy brak tlumika, ktorego osobiscie bardzo nie lubie).

Nie maja tez katalizatora, wiec (podobnie jak przy wymianie filtra powietrza) ECU zestroic by wypadalo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Werkesy z bafflami brzmią dobrze. Nawet bardzo dobrze. Na pewno nie mają dźwięku braku tłumika. Mam je i ma je user Mikers.

Mikers stroił moto u Cinka, mnie dopiero to czeka :)

 

7dfadf00e8211aff048291d320574760.jpg

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Edytowano przez handelson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To Twój garaż w którym na codzień stoi Diavel? Ale baja, kurde można w takim posiedzieć i patrzeć się...

I chyba z Werkes'ami lepiej się prezentuje :)

Edytowano przez ChuckG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To Twój garaż w którym na codzień stoi Diavel? Ale baja, kurde można w takim posiedzieć i patrzeć się...

Tak, to legowisko diabła ;)

 

325f826ea9bfbfe6fdfdf04f91f32b99.jpeg

 

Co do strojenia po zmianie na Werkesa. Przelatałem sezon bez strojenia, jest bardziej "nerwowo" niż na ori więc strojenie na pewno się przyda. Szkoda tylko, że dr Cinek tak daleko ode mnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, to legowisko diabła ;)

 

325f826ea9bfbfe6fdfdf04f91f32b99.jpeg

 

Co do strojenia po zmianie na Werkesa. Przelatałem sezon bez strojenia, jest bardziej "nerwowo" niż na ori więc strojenie na pewno się przyda. Szkoda tylko, że dr Cinek tak daleko ode mnie :/

Absolutnie nie chcę robić nikomu reklamy, ale Marcin obiera moto od klienta profesjonalnym sprzętem w bardzo rozsądnych kwotach. ja tak zrobiłem właśnie tej zimy,razem z kolegą wysłaliśmy 2 diabły do Oleśnicy na zimowe spa,a mamy w obie strony prawie 900km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby mnie nie czekał serwis na 24k km "za chwilę" to pewnie bym skorzystał z tej opcji.

Niestety - wymyśliłem sobie, że wszystkie serwisy i ewentualne naprawy będę przeprowadzał w autoryzowanych serwisach.

 

Tak, wiem - głupi ja ;)

Edytowano przez handelson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby mnie nie czekał serwis na 24k km "za chwilę" to pewnie bym skorzystał z tej opcji.

Niestety - wymyśliłem sobie, że wszystkie serwisy i ewentualne naprawy będę przeprowadzał w autoryzowanych serwisach.

 

Tak się wtrącę, ale...

masz gwarancję tylko ori pieczątki ASO , ale reszta :roll: ..Zależy jak trafisz.

Przegląd na 24 tysie jest idealnym momentem , żeby poprawić fabrykę i zmontować wszystkie podzespoły w tolerancji fabrycznego , pierwszego montażu. Niestety różnica jest spora w tz. przeglądzie zaworów serwisowym , a luzami podawanymi przez zespół fabryczny. Jest to dość duży ukłon właśnie w stronę ASO , żeby się chłopaki nie napracowali przypadkiem. :mad: 

Nie wspomnę o taki sprawach jak reset koma ( tego żadne ASO nie robi) , cam timing przy wymianie pasków ( też nie robią , tylko montują nowe paski zakładając, że fabryka zrobiła to idealnie) , czy też nikt nie robi specjalistycznej synchronizacji przepustnic.

Wszystko się później tak składa , że w sumie klient jest zadowolony , bo motocykl jak jeździł wcześniej , tak jeździ nadal , a powinien lepiej , ale... to tylko ASO. :cry:

 

Nie namawiam , ale miej świadomość, że pieczątka ASO nie jest gwarantem jakości.. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że mam do ciebie tak daleko bo next sezon to własnie bedzie przeglad na 24 tyś i paski.

330km , trasa szybkiego ruchu... litości.

daleko to mieli klienci z Paryża, czy Holender.. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że mam do ciebie tak daleko bo next sezon to własnie bedzie przeglad na 24 tyś i pas

 

330km , trasa szybkiego ruchu... litości.

daleko to mieli klienci z Paryża, czy Holender.. ;)

 

sam jestes holender ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sam jestes holender ;p

Nie Ciebie miałem na myśli , bo wiem że jesteś "forumowy" i może nie życzysz sobie takowej informacji, więc nie wspomniałem , ale skoro sam przed szereg wychodzisz...

Jest jeszcze jedna sztuka S4R (prawie bliźniak...) na takich tablicach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak to mówią, na dobrą reputację pracuje się latami, a zła rozchodzi się migiem.

 

Ale to dobrze o Tobei świadczy, skoro ludzie z daleka do Twojego serwisu przyjeżdzają.

 

Tak jeszcze dodam, że w lato jeździłem specjalnie do Wawy aby naprawić usterkę w moim aucie. Ot musiałem zrobic jakies 600km ale dobry serwis to zadowolony klient jak i wielka oszczędnośc naszych dukatów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za dobre słowo - wierz mi , że walczę jak mogę , żebyś duczką jeździł pod Wrocław, a autem... do wawy  .  :thumbup:

Od PN staję przy Twoim. Graty regenerowane odebrane, pozostałe nowe części mają być jutro... :razz: 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za dobre słowo - wierz mi , że walczę jak mogę , żebyś duczką jeździł pod Wrocław, a autem... do wawy  .  :thumbup:

Od PN staję przy Twoim. Graty regenerowane odebrane, pozostałe nowe części mają być jutro... :razz:

Walcz tak abym nie musiał tam jeździć .. chyba, że na okresowy serwis i piwo :)

 

Sorry za OT.

 

Ale chciałęm napisac, że do dobrego warsztatu warto się pofatygować dalej niż wzrok sięga..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.