Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

BOCZEK

migające kierunki

Recommended Posts

USTERKA dotyczy 620 dark

kierunki non stop chodzą albo prawy albo lewy , nie można ich wyłączyć wyłącznikiem od kierunków, awaryjne jak włączę  chodzą oki.

O co chodzi gdzie szukać usterki POMOCY :mrgreen:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki za pomoc normalnie szok 100 odpowiedzi , chociaż napiście gdzie jest przerywacz bo rozkręciłem do ramy moje dukaciątko  i nie wiedzę go .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boczek nie złość się....  sam musiałem z 5 minut się opanować ze śmiechu jak przeczytałem sam tytuł :P    migające kierunki :)   a potem czytasz pytanie i ...   no qrde mi też kierunki migają albo lewy albo prawy.

 

Opisz dokładnie problem!

 

A tak serio to najczęściej na forum są wyszukiwarki i można co nieco się dowiedzieć, np. to, że przerywacza nie znajdziesz choćbyś do ostatniej śrubki rozebrał silnik, bo jest w zegarach https://docpoland.com/temat/10068-problem-z-kierunkowskazami-tylne-swiatlo/

 

 

Szukałbym najpierw przyczyny w samym włączniku kierunków, a potem w zegarach. Ale obstawiałbym gdzieś zwarcie. Przepatrz kostki i sam włącznik kierunków.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boczek nie złość się....  sam musiałem z 5 minut się opanować ze śmiechu jak przeczytałem sam tytuł :P    migające kierunki :)   a potem czytasz pytanie i ...   no qrde mi też kierunki migają albo lewy albo prawy.

 

Opisz dokładnie problem!

 

A tak serio to najczęściej na forum są wyszukiwarki i można co nieco się dowiedzieć, np. to, że przerywacza nie znajdziesz choćbyś do ostatniej śrubki rozebrał silnik, bo jest w zegarach https://docpoland.com/temat/10068-problem-z-kierunkowskazami-tylne-swiatlo/

 

 

Szukałbym najpierw przyczyny w samym włączniku kierunków, a potem w zegarach. Ale obstawiałbym gdzieś zwarcie. Przepatrz kostki i sam włącznik kierunków.

włącznik kierunków rozebrany i wyczyszczony wszystko jest oki. kostki przepatrzone i czyszczone (sama usterka jest nietypowa po prostu kierunek cały czas chodzi,  bez możliwości wyłączenia go bądż zmiany prawy na lewy. Przeskakuje na lewy jak włączę awaryjne. (awaryjne chodzą oki wyłączam awaryjne a kierunek cyk na lewy i chodzi.Mimo wszystko dzięki za info może te zegary rozkręcę i popatrzę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

włącznik kierunków rozebrany i wyczyszczony wszystko jest oki. kostki przepatrzone i czyszczone (sama usterka jest nietypowa po prostu kierunek cały czas chodzi,  bez możliwości wyłączenia go bądż zmiany prawy na lewy. Przeskakuje na lewy jak włączę awaryjne. (awaryjne chodzą oki wyłączam awaryjne a kierunek cyk na lewy i chodzi.Mimo wszystko dzięki za info może te zegary rozkręcę i popatrzę.

Czy nie wymieniałeś silentblocków od licznika? Za przerywacz kierunkowskazów odpowiedzialny jest element na płytce licznika. Znajduje się dokładnie pod nakrętką mocującą gumkę/silentblock licznika. Jeżeli nie jest oryginalny może mieć zbyt długi gwint i uszkodzić ten element.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozkręciłem zegary wyjąłem zieloną blaszkę cała w nalocie zielono białym wyczyściłem takim preparatem do czyszczenia styków i chyba za mocno bo widać braki na tej płytce (te malutkie przewodziki chyba się poprzecierały ) poza tym wszystkie kontrolki przestały świecić. CHYBA CZAKA mnie wymiana tej płytki albo poszukam magika od rtv albo od komputerów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy nie wymieniałeś silentblocków od licznika? Za przerywacz kierunkowskazów odpowiedzialny jest element na płytce licznika. Znajduje się dokładnie pod nakrętką mocującą gumkę/silentblock licznika. Jeżeli nie jest oryginalny może mieć zbyt długi gwint i uszkodzić ten element.

silent blocki to te małe metalowe baniaczki czy to coś podobne do kleszcza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozkręciłem zegary wyjąłem zieloną blaszkę cała w nalocie zielono białym wyczyściłem takim preparatem do czyszczenia styków i chyba za mocno bo widać braki na tej płytce (te malutkie przewodziki chyba się poprzecierały ) poza tym wszystkie kontrolki przestały świecić. CHYBA CZAKA mnie wymiana tej płytki albo poszukam magika od rtv albo od komputerów.

Niestety będę sam lutował wyjdzie albo nie , wyciągnę żarówki i będę jeżdził bez kierunków

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety będę sam lutował wyjdzie albo nie , wyciągnę żarówki i będę jeżdził bez kierunków

przy okazji naprawiłem multi  poprostu kabelek się przetarł i dlatego nie łapał kluczyka po zlutowaniu chodzi jak nowy

Share this post


Link to post
Share on other sites
KGr    1

Kurcze, ale to nie brzmi jak przerywacz, ja bym raczej obstawial wlacznik (chyba ze po drodze jest jeszcze jakis przekaznik) - brzmi jakby Ci kasowanie kierunkow nie dzialalo (w sensie wcisniecie przelacznika nie przynosilo efektu). 

 

Lutowanie plytki dalo efekty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.