Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

givenchy31

Ducati Diavel obsługa wyświetlacza... Manual..

Polecane posty

Witam Wszystkich,

     Panowie prośba o Manual , instrukcję do Ducati Diavel 2011. Od dzisiaj stałem się wlaścicielem wymarzonego Diavela  i dobrze by było poznać możliwości komputera, konfigurację i korzystać umiejętnie  z wyświetlacza...:) Na chwilę obecna proszęo informację jak przełączyć komputer aby wyświetlany był poziom paliwa w zbiorniku. Wiem, że może jest to proste pytanie dla osoby, która jest już zapoznana z Diavelem ale ja dopiero rozpoczynam więc proszę o wyrozumiałość. :))  To mój pierwszy Ducati i po japończykach muszę się przestawić...:)

   Jeżeli może Ktoś przesłać instrukcję PDF będę wdzięczny...

 

  Pozdrawiam.

   - Bogdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poziomu paliwa niestety nie zobaczysz,dopiero polifty to mają. reszta proste i w miarę logiczne, dwa piwa do garażu,raz ustawisz i myślę,że nie będziesz nic zmieniać. ciesz się jazdą póki można ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że jazda na czuja? Zbiornik do pełna i jazda do momentu zapalenia kontrolki rezerwy? Ile km mogę zrobić na rezerwie? Nie chciałbym stać w polu czekając aż ktoś mi dowiezie wahy...:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Diavelu moim rezerwa wystarcza na 35-50km (jak oszczedniej jedziesz na rezerwie, wyższe biegi, bez spinki to 50km zrobisz , ale dla pewności ja bym zakładał coś na poziomie 35-40km na rezerwie przy lekkim poszukiwaniu stacji ;)

Ja już ze dwa razy spacerowałem z karnisterkiem więc teraz staram się jednak powyżej 35km nie ryzykować jak nie muszę, ale w polu zdarzało mi się i 55km dojechać na oparach do stacji - wtedy wlewałem coś typu 16,8L ;)

Manuale możesz mieć na PRIV... jeśli wersja angielska Cię nie przeraża.

LWG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie związane z dźwiękiem słyszalnym jakby przy zmianie biegów takie jakby "klikanie" dość dziwny dźwięk i nie wiem czy to jest charakterystyczne dla tego silnika ?? Nie wiem czy dobrze tłumaczę ale nie wiem jak dokładniej okreslić ten dźwięk ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:) wiem dobrze o czym piszesz... to słabość Diabła :(

Łańcuch przebiegający pod wahaczem jest na tyle blisko, że przy nawet minimalnym poluzowaniu ma tendencję do uderzania przy każdej zmianie naprężenia (zmiana biegów, dziura, hamowanie silnikiem vs przyspieszanie na niskich biegach itd.).

Niestety sam wahacz jest „wydrążony w środku” i jest jak pudło rezonansowe emitując bardzo wyraźny „klik”.

Utrzymywanie zalecanego napięcia redukuje ilość tych klików ale w większości egzemplarzy ich nie likwiduje całkowicie.

Jedyne znane mi (i zastosowane osobiście) rozwiązanie redukujące głośność stuknięć to podłożenie warstwy odpowiedniej gumy pomiędzy ślizgaczem łańcucha a wahaczem. U większości ludzi stosujących ten „patent” guma o gęstości dętki wydaje się optymalna, ale czasami grubsza pianka ściśnięta do grubości ok 1-2mm też dawała radę, choć czytałem opinie takie, że po kilku miesiącach tak ściśnięta pianka lubi zmienić swoje właściwości tłumiące. Ogólna opinia na forach jest, że jednak pasek gumy (może coś z materiału na uszczelki hydrauliczne?) jest optymalna.

LWG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Kwinto napisał:

Mów wszystkim, że to suche sprzęgło - ja nam tak samo :)

Albo, że, zamówiłeś lepszy dłuższy łańcuch. :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dziękuję za wyjaśnienie- rzeczowe i bardzo pomocne jak by nie mówić. A ja juz chciałem szukać wady mechanicznej czy czegoś innego... ale skoro tam ma to wypróbuję patent z gumą. Moja prośba o zdjęcie w którym dokładnie miejscu należałoby taką gume podłożyć. O ile to nie problem z góry dziękuję  za foto.

   Mój e-mail:     [email protected]

 

   Pozdrawiam wszystkich! :)

Edytowano przez givenchy31

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich 

Ja również od kilku dni jestem posiadaczem Diavela i mam troche inny problem,mianowicie chodzi o skrzynie biegów a dokładnie redukowanie z 6-tego na 5-ty i z 5-tego na 4-ty potrafi się zblokować na moment i łapie luz miedzy tymi biegami,resza biegów schodzi dobrze,a do góry wszystkie bez problemów.Czy ktoś z Was miał podobny problem?

Postaram sie jeszcze zmienić olej,może coś pomoże,jaki najlepiej wlać w takiej sytuacji?

pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To raczej nie olej , a nie ustawiony właściwie kąt dźwigni zmiany biegów pod Twoją osobę...

Edytowano przez cinek78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to nowy Diavel to poczekaj do jakiś 2000 zanim wyciągniesz wnioski ze to coś ze sprzętem nie tak ;) Po wymianie pierwszego oleju sytuacja z biegami się mocno poprawia (pierwszy olej ma często mocno onieoptymalne dla sprzęgła  parametry, czasami mineralny ale nie wiem jak jest w Diavelu). 

Potem już dobry olej zmieni prace sprzęgła mokrego w Diavelu a to poprawia tez prace skrzyni w praktyce.

No i bardzo prawdopodobna jest zła technika wrzucania biegów, ale miałeś Monstera wiec pewnie skrzynia Ducati nie jest Ci obca... czyli pozostaje jeszcze to co Cinek78 sugeruje bo poprawiając samą technikę wrzucania biegów u mnie zjawiska dziwnych neutrali pomiędzy biegami zredukowały się z jednego na 50km na początku do jednego na może 500-1000km.

Ja na początku miałem złe ustawiona dźwignie i słaba technikę, wiec w ferworze zmiany biegów, po przesunięciu dźwigni nie wracałem stopą wystarczająco daleko, „szykując ja mu zdo kolejnej zmiany” i nastepna zmiana często wychodziła koślawa, np jakiś neutral między wysokimi biegami. Albo trzeba poprawić technikę wtedy albo pozycje dźwigni zmiany biegów lekko skorygować do kierowcy i jego stopy, buta, techniki.

Znacząco sytuacja poprawia się po kilku tys. przejechanych jeśli masz nowej egzemplarz.

Jeśli byś poza tymi redukcjami miał problem z neutralnym to bym jeszcze zasugerował sprawdzenie ustawienia dźwigni sprzęgła i/lub odpowietrzanie bo ja doświadczyłem dziwnych efektów ze zmiana biegów tylko przez minimalne rozregulowanie dźwigni po serwisie I niewystarczające wysprzeglenie. Ale to raczej by nie powodowało problemów na poziomie redukcji z 5 czy 4 biegu.

LWG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Olej zmieniłem i raczej bez zmian co prawda przydarzyło mi się to tylko raz ale nie miałem czasu dłużej przetestować,ogólnie robię w ten sposób,ze zamykam całkowicie  manetkę i dopiero zbijam bieg,jeżeli zrobie to, że przy gazuję przed zmianą to jest lipa blokuję się łapie luz między 6-stym a 5 tym lub 5-tym a 4-tym reszta biegów wchodzi normalnie (chodzi o redukowanie) bo do góry wszystko chodzi ładnie do samego końca, moto nie jest nowe 2013 rok ma przejechane 7200 km,więc ciężko powiedzieć czy taki przebieg wystarczy aby wszystko sie dotarło w skrzyni.Być może żle ustawiona dzwignia lub zła technika zmiany biegów.Zmienię jeszcze płyn i od powietrze sprzęgło.Jak to ogarnę to dam znać.

Pozdrawiam,

Może z Ducati jest tak jak z autami Ferrari im większy przebieg tym lepiej chodzą :)

ps.w garażu jeszcze stoją dwa Monstery S4RS i S2R 1000 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

Dziś odbyłem kolejny dzień testów,co prawda tylko godzinę ale wychodzi na to że wszystko jest OK ze skrzynią ,po prostu zła technika zbijania biegów za delikatnie i tyle.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.10.2017 o 22:41, Gregor1973 napisał:

 dopiero zbijam bieg,jeżeli zrobie to, że przy gazuję przed zmianą to jest lipa blokuję się łapie luz między 6-stym a 5 tym lub 5-tym a 4-tym reszta biegów wchodzi normalnie (chodzi o redukowanie) bo do góry

Daj tą dźwignię tak 2-4 mm do góry.. Lepiej/pewniej będą się "zapinały" biegi redukowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.