Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Michał Góa

Odczepiona wtyczka spod dźwigni sprzęgła

Polecane posty

Witam,

drodzy forumowicze mam do was pytanie, może będziecie wiedzieć, proszę o pomoc.

Odczepiła mi się jedna "wtyczka elektryczna" spod okolic dźwigni sprzęgła. Prawdopodobnie odpadł nakrętka, bo widzę, że z drugiej strony (od strony dźwigni hamulca) jest taka czarna nakrętka. Przesyłam Panu zdjęcia tego i prosiłbym o podpowiedź co to jest? do czego służy? groźne, niegroźne? jak to naprawić?

Będę bardzo wdzięczny, myślę, że uda się wam to wytypować na podstawie foto. Zdjęcia w załączniku. Prawdopodobnie mogło odpaść podczas mycia kearcherem na myjce. 

IMG_20170924_153742.jpg

IMG_20170924_153812.jpg

IMG_20170924_153846.jpg

IMG_20170924_153919.jpg

IMG_20170924_153938.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpadła Ci nakrętka - uzupełni i po bólu..

Nie spełnia to wielkiej funkcji:

-odpalisz moto jak będzie na włączonym biegu ( dźwignia wciśnięta)

- lepiej Ci się ruszy z miejsca - ECU automatycznie podbija o kilka setek bieg jałowy celem płynniejszego ruszenia..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki. Ważne też, że ta nakrętka trzyma też dźwignie ręczną sprzęgła, więc lepiej uważać i bez tej nakrętki nie jeździć lub tymczasowa spiąć jakość, żeby dźwignie przy kierownicy się nie rozsypała.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nakrętka jest wykonana z cienkiej blaszki i lubi się odkręcać.  Można zabezpieczyć je przewlekając plastikową opaskę przez śrubę. Wiem, że nie wygląda to elegancko i fachowo, ale jest skuteczne. Jeśli ktoś zna lepszy sposób, niech się pochwali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się podepnę pod temat, bo też mnie to zaciekawiło. U mnie w monster 696 ABS z 2012 ten wskaźnik wciśniętego sprzęgła nie zawsze "trafia" na klamkę. Klamka ma takie wyżłobienie, jakby specjalnie była zrobiona, żeby ten wskaźnik się  po niej ześlizgiwał bez wskazywania komputerowi wciśnięcia sprzęgła. Załączam fotki. Myślicie, ze to normalne czy mi się po prostu jakaś część urwała?

Jeżeli to jest normalne, to bardzo dziwna sytuacja - w normalnej jeździe wskaźnik ma się ześlizgiwać, a jak chcę odpalić silnik rozrusznikiem będąc na biegu, to mam "ręcznie" nakierować czujkę na klamkę, żeby moto wiedział, że sprzęgło jest wciśnięte? Czy to mi się po prostu klamka wyrobiła i zrobił się rowek? :)

20180408_164453.jpg

20180408_164634.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to normalne. Albo masz źle przykręcony czujnik, albo jest luz na osi dźwigni , albo klamka jest po prostu krzywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.