Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

kris3m

MTS 1260 S uwagi

Polecane posty

Witam ponownie,

Napiszcie prosze, jakie macie (jeśli macie)  gmole w Mtsie 1260.

Po "odbudowie" założyć chce i na ośki i na moto a w akcesoriach do Mts1260 nie ma.

RB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, kris3m napisał:

Ja mam od 1200s DVT i pasują idealnie plus halogeny .

Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po zgłoszeniu do serwisu, okazało się, że jest akcja serwisowa na poprawienie tłumika względem prawego kufra.

Byłem na serwisie w sprawie lewego kufra, który obciera o wachacz. Testy trwały trzy dni. Okazało się, że OBCIERA. Nie wierzyli oczywiście.

Mój kolega też ma 1260 i też obciera. Zobaczcie u siebie.

Gdyby nie odebrał moto z "zerowym" przebiegiem to myślałbym, że po wypadku.

Powiem szczerze, że dostaję szału bo do końca sezonu wg mnie nie znajdą rozwiązania. To grubsza sprawa. Najtaniej wg. mnie przerobić kufer. Czekam na rozwiązanie od fabryki....

Licznik 8400.... pojeździłbym jeszcze.

Kris3m jaką masz końcówkę VIN?

IMG_1644.jpg

IMG_1645.jpg

IMG_1648.jpg

image1.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wydech termika to mogę nawet całą rękę wsadzić ale rzeczywiście od strony wahacza mam przerwą do kufra przy dużym obciążeniu około 2mm, rys nie ma ale jest za mała.VIN 02873

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, kris3m napisał:

Ja mam wydech termika to mogę nawet całą rękę wsadzić ale rzeczywiście od strony wahacza mam przerwą do kufra przy dużym obciążeniu około 2mm, rys nie ma ale jest za mała.VIN 02873

No właśnie, u mnie wyszło po Rumunii. Kufry załadowane i dosyć nierówne drogi.... Ja mam późniejszy VIN 4687

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem dziś w serwisie dwa vin-y MTS 1260 i nie ma żadnej akcji serwisowej na tłumik. Patrząc na Twoje zdjęcia dawidk 1978 został on źle zamontowany np przy dokładaniu pakietu touring. Wystarczy poluzować obejmę i lekko skręcić w lewo ( wyprostować ) 

pozdr Kris

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie: czy kufry i system montażu owych, pozostał taki sam, jak w poprzedniej multi-1200 DVT? Czy jest inny? Bo zastanawia mnie skąd ta wkurzająca " przypadłość" obcierania. Może zmieniając długość wahacza "inżyniery" nie pomyśleli o kufrach-o ile te same zostały, co poprzednio-i dlatego obcierają? Czy to zwykła fuszerka i lenistwo składających nową multi 1260 jest?! Co sądzicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Asty masz rację, kufry i mocowanie jest to samo co w poprzedniej Multi. Pojeździli trochę po Italii a tam nikt nie zwrócił uwagi. Większość nawet nie zauważy. Wahacz dłuższy i obciera. Czekam na rozwiązanie z Ducati. Wg mnie najtaniej dla nich to zmienić obudowę kufra, dać wcięcie w tym miejscu na dwa cm. Ja już znam 3 motocykle z tą przypadłością....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, kris3m napisał:

 został on źle zamontowany np przy dokładaniu pakietu touring. Wystarczy poluzować obejmę i lekko skręcić w lewo ( wyprostować ) 

pozdr Kris

Nie pomoże - przerobiłem już temat błędnego montażu. Na razie dostałem nową osłonę , ale jej nie montuje bo... powtórzy się to samo co z poprzednią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cholera , czyli lepiej zamontować wydech akcesoryjny, co do wahacza to nie jest to tylko obudowa kufra a elem. nośny - kufry nam wymienią ? :)) . Nie przetestowali pod obciążeniem ? W poprzedniej Multi nie zauważyłem tego problemu a też miałem pierwsze wydanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Odgrzeje trochę temat.

Na dniach mam odbierać moją 1260s, mam pytanie czy przy odbiorze mam na coś zwrócić uwagę jeśli chodzi o montaż kufrów (bocznych i centralnego) i gmoli. Boczne są podobno montowane w fabryce bo to wersja Touring ale centralny i gmole już ma montować serwis Liberty

Edytowano przez dagon_smith

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najwięcej to kris3m, Cinek i dawidk 1978 i inni, co posiadają nową 1260S mogą napisać, ale pewnie już poczytałeś: sprawdź, jaki odstęp boczne kufry po założeniu mają od tłumika i wahacza, bo jak dojdzie obciążenie i pasażerka a odległość mała, to mogą obcierać. Jak na razie, to Bolonia nie widzi w tym problemu, chociaż w serwisach mają z tym do czynienia i swoje sposoby. Po 1-szym tysiącu naciąg łańcucha sprawdź koniecznie, co do montażu gmoli-pewnie tourotecha będę montowane, to kuknął bym, czy mniej więcej-podkreślam to słowo :8_laughing:-odległości od prawej i lewej owiewki nie różnią się znacznie a jedynie minimalnie, chociaż zależeć to będzie od dokładności montażu owiewek(patrz zdjęcia-nowy motocykl z kartonu wypakowany i wyciągnij wnioski sam-na szczęście "niemój":8_laughing:) Włosi uważają, że na naszych drogach po kilku tysiącach ułożą się same. Zwróć też uwagę przy wersji Turing, czy założą Ci przedłużenie, chlapacz, (w czarnym kolorze) przedniego błotnika(mi w 1200S Turing nie założyli ale dali na szczęście ) Warto to mieć założone, bo nie chlapie tak w deszczy na chłodnicę, itp. Posprawdzaj wypełnienia i owiewki, czy nie są gdzieś luźne-zwłaszcza te czarne plastiki, co przy wyświetlaczu symetrycznie są zamocowane -ja miałem pourywane zaczepy przy powyższych). Więcej nie pamiętam, powodzenia i pochwal się zdjęciami. P-z

59642737_2117645415201227_6674423583650873344_n.jpg

59762703_419278351964455_2033460383779389440_n.jpg

59933728_423877795104914_364843392892403712_n.jpg

59643902_606865609794269_2846463779850420224_n.jpg

Edytowano przez Asty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za te uwagi, trochę mnie te zdjęcia zaniepokoiły:) mama nadzieje że w mojej będzie ok.

Trochę się przeciąga odbiór bo od 2 tygodni czekają na pakiet urban, w piątek powiedzieli mi że włosi dopiero 21 maja go wyślą więc pewnie odbiorę go tylko z gmolami a kufer centralny i  resztę pakietu dołożą jak przyjadę na przegląd po 1000 km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów, 

Na rozpoczęciu sezonu w Płocku, byli dziś chłopaki z CERBOLu z Poznania z hamowanią. Więc sprawdziłem moją multi, w załączeniu  wykresy.

Jest mniej niż podaje fabryka, ale ja laik nie znam się, może się ktoś mądrzejszy wypowie?

Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ustawiony był tryb Touring na pelną moc i pełne jej oddawanie.

 

20190518_145351.jpg

20190518_145405.jpg

Edytowano przez Beres

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tryb touring to wtedy nie jest silnik na średnik ustawieniu?

3 godziny temu, Beres napisał:

Witam kolegów, 

Na rozpoczęciu sezonu w Płocku, byli dziś chłopaki z CERBOLu z Poznania z hamowanią. Więc sprawdziłem moją multi, w załączeniu  wykresy.

Jest mniej niż podaje fabryka, ale ja laik nie znam się, może się ktoś mądrzejszy wypowie?

Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ustawiony był tryb Touring na pelną moc i pełne jej oddawanie.

 

20190518_145351.jpg

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem w piątek w końcu w piątek moja nową Multi, co prawda bez połowy wyposażenie bo to dojedzie za około 2 tygodnie pewnie:) Co do kufrów to jak mi ją pierwszy raz przyprowadzili to wyglądało to tak samo jak na zdjęciu u Dawida powyżej, więc mówię że tak nie powinno być bo osłona obetrze tłumik, po obejrzeniu stwierdzili że mocowanie kufra jest źle zamontowane (prawe po lewej i odwrotnie) po zamianie jest już ok zdjęcie poniżej.

IMG_20190517_182342.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie odpuszczaj bo sam będziesz musiał poprawiać. 

8 godzin temu, Beres napisał:

Witam kolegów, 

Na rozpoczęciu sezonu w Płocku, byli dziś chłopaki z CERBOLu z Poznania z hamowanią. Więc sprawdziłem moją multi, w załączeniu  wykresy.

Jest mniej niż podaje fabryka, ale ja laik nie znam się, może się ktoś mądrzejszy wypowie?

Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ustawiony był tryb Touring na pelną moc i pełne jej oddawanie.

 

20190518_145351.jpg

20190518_145405.jpg

Najwięcej to Cinek 78 na ten temat pewnikiem wie, szkoda, że nie w trybie sport a to, że mniej jak fabryka podaje, to oczywiste i to składnik wielu czynników. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, dagon_smith napisał:

Odebrałem w piątek w końcu w piątek moja nową Multi, co prawda bez połowy wyposażenie bo to dojedzie za około 2 tygodnie pewnie:) Co do kufrów to jak mi ją pierwszy raz przyprowadzili to wyglądało to tak samo jak na zdjęciu u Dawida powyżej, więc mówię że tak nie powinno być bo osłona obetrze tłumik, po obejrzeniu stwierdzili że mocowanie kufra jest źle zamontowane (prawe po lewej i odwrotnie) po zamianie jest już ok zdjęcie poniżej.

IMG_20190517_182342.jpg

A o którym mocowaniu piszesz? Pewnie o dolnym, tam gdzie gumowa nakładka, która wchodzi w otwór w dolnej części kufra. Da się to pomylić?:8_laughing: Chyba nie, pewnie podkładki, dystanse podłożyli, może coś "wymodelowali". Moim zdaniem przyczyna leży w tym, że system mocowania kufrów pozostał taki sam, jak w 1200S a został wydłużony wahacz. O ile owiewki delikatne różnice mają, to się nie martw, same się ułożą po iluś tam przejechanych kilometrach. Niemniej wkurzające to czekanie na akcesoria, jednak pozostaje się cieszyć i jeździć, docierać. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Asty napisał:

A o którym mocowaniu piszesz? Pewnie o dolnym, tam gdzie gumowa nakładka, która wchodzi w otwór w dolnej części kufra. Da się to pomylić?:8_laughing: Chyba nie, pewnie podkładki, dystanse podłożyli, może coś "wymodelowali". Moim zdaniem przyczyna leży w tym, że system mocowania kufrów pozostał taki sam, jak w 1200S a został wydłużony wahacz. O ile owiewki delikatne różnice mają, to się nie martw, same się ułożą po iluś tam przejechanych kilometrach. Niemniej wkurzające to czekanie na akcesoria, jednak pozostaje się cieszyć i jeździć, docierać. Pozdrawiam

Pojeździj trochę. Kontroluj tą szczelinę.

U mnie wymienili wahacz, plastiki. Dodali podkładki pod sety. Ducati dalej nie ma żadnego rozwiązania. Nabrali wody w usta.

Zupełnie przy okazji założyłem full termi :)

 

D239D5DA-B130-4415-A547-D3314F321F81.jpeg

B0F9EC22-383E-416D-835F-683DC1A752B7.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Asty napisał:

A o którym mocowaniu piszesz? Pewnie o dolnym, tam gdzie gumowa nakładka, która wchodzi w otwór w dolnej części kufra. Da się to pomylić?:8_laughing: Chyba nie, pewnie podkładki, dystanse podłożyli, może coś "wymodelowali". Moim zdaniem przyczyna leży w tym, że system mocowania kufrów pozostał taki sam, jak w 1200S a został wydłużony wahacz. O ile owiewki delikatne różnice mają, to się nie martw, same się ułożą po iluś tam przejechanych kilometrach. Niemniej wkurzające to czekanie na akcesoria, jednak pozostaje się cieszyć i jeździć, docierać. Pozdrawiam

tak dziś na spokojnie to oglądam to nie da się tych mocowań pomylić więc ewidentnie jakaś ściema:) ale powiedzieli że jak się będzie coś dziać to będą to na gwarancji robić, będę ich za słowo trzymał:)

Dawid i jak ten nowy wydech? dużo głośniejszy od seryjnego? Seryjny wydaje mi się bardzo głośny

 

PS. Dziwna sprawa już mogę pisać normalnie posty ale ten z działu pochwal się nadal czeka na moderatora:)

Edytowano przez dagon_smith

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.