Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

kris3m

MTS 1260 S uwagi

Polecane posty

Historia korka zakończona w końcu szczęśliwie, otwiera się tak samo jak w poprzednim modelu  czyli po wyłączeniu zapłonu a kontrola FUEL CAP OPEN jest tylko informacją że korek jest otwarty i normalnie nie powinna się świecić przy zamkniętym korku. Po zamontowaniu nowego korka ten też nie chciał się otworzyć a ta kontrolka cały czas się świeciła po chwili gasła i znów się zapalała i przy takim stanie nie zwalniała się blokada korka, lekarstwem na to było po prostu dociśniecie korka wtedy kontrola zgasła na stałe i korek bez problemu się otworzył po wyłączeniu zapłonu, serwis stwierdził że to się "wyrobi" i za jakiś czas będzie ok zobaczymy.

Czyli za pierwszym razem ten korek po prostu wyłamałem kiedy się nie chciał otworzyć a człowiek z serwisu powiedział żeby tą klapkę do końca nacisnąć, fajnie że bez problemu wymienili to gwarancji mniej fajnie że po pierwsze ten korek można tak łatwo wyłamać bez żadnych narzędzi a po drugie że sami nie wiedzieli jak ten korek działa:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie następujący problem. Przy zjeżdżaniu z krawężnika lub energicznym podniesieniu koła występuje taki efekt, jakby się rozprężała cała sprężyna i jest mocne jeb. Mało plomby nie wypadają z zębów. Spotkaliście się z czymś takim? W 1200 nie miałem takich akcji. Przebieg 10k.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź naciąg łańcucha , potrafi bardzo mocno walić , u mnie tez w poprzedniej Multi i tej była poluzowana śruba dolnego mocowania amorka tył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dokonałem niepokojącego odkrycia zauważyłem wyciek oleju co prawda nie specjalnie duży ale po 5 godzinach zrobiła się pod motocyklem plama o średnicy około 7 cm. Zadzwoniłem do serwisu, powiedzieli żebym podjechał. Okazało się że olej cieknie spod filtra temat im bardzo dobrze znany podobno dostali jakąś wadliwą dostawę filtrów i że nie jestem pierwszy któremu się to stało. Założyli mi go przy przeglądzie na 1000 km   i przejechałem na nim 3200 km. Najważniejsze ze w 30 min załatwili sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wczoraj dokonałem niepokojącego odkrycia zauważyłem wyciek oleju co prawda nie specjalnie duży ale po 5 godzinach zrobiła się pod motocyklem plama o średnicy około 7 cm. Zadzwoniłem do serwisu, powiedzieli żebym podjechał. Okazało się że olej cieknie spod filtra temat im bardzo dobrze znany podobno dostali jakąś wadliwą dostawę filtrów i że nie jestem pierwszy któremu się to stało. Założyli mi go przy przeglądzie na 1000 km   i przejechałem na nim 3200 km. Najważniejsze ze w 30 min załatwili sprawę.


U mnie było to samo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, piszę w imieniu kumpla, który niedawno kupił MTS 1260,jest zadowolony, zrobił 9 tys. od kwietnia i wczoraj zerknął na szary element ramy w pobliżu stopek kierowcy, (miejsce zetknięcia z nogawkami spodni) i podobno zonk. Szary lakier starty do czarnego podkładu, 6 miesięczny motocykl?? Patrzyłem u siebie, od czerwca 12 tys. i nic takiego nie widzę, może motka tak nie ściskam :) Jak sądzicie powinien to zgłaszać jako reklamację w ramach gwarancji? 

Edytowano przez Looky

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ok. , ale jak na spodniach ma porowatą matę na wewnętrznych częściach nogawki ( taka imitacja skóry, ale bardzo twarda) , to pewnie starło mu lakier. To tak jak byś guzikami kurtki porysował zbiornik paliwa i chciał to w ramach reklamacji usunąć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie podobno pory ma delikatne jak aksamit ale udowodnić że nie ma tam bawolej skóry będzie trudno. Pomaluje olejna i będzie super :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam Pany nerwa na tą moją MTS...

Jaki macie patent na regulacje lusterek vs klamek?

Jak ustawie pod siebie klameczki ( pomijam kwestię pinów , bo to łatwo przerobić) , to nic w tych lusterkach nie widać poza niebem.:61_sob:.

Ich zakres regulacji jest za mały.

Jak ustawie lusterka, to klamki wybitnie mi nie pasują...

Czekam na patent od Was , bo w przeciwnym razie będę coś kombinował z przerobieniem/dorobieniem innych uchwytów dla lusterek, niezależnych od korpusów klamek.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja we wtorek byłem w serwisie i zrobiono mi upgrade zegara, zawieszenia i silnika. Inny motocykl, ostatnio aktualizacja była u mnie 07.2019 r teraz łatwiej rusza bez dodania gazu( szczególnie wyjazd z garażu a mam mocno pod górę teraz delikatnie manetka), przy dalszych przelotach nie szarpie nawet 2800 obr i ciągnie bez wyczuwalnego poprzednio dołu, czuć że jest mocniejsza i jakby bardziej miękka praca silnika.. Jestem zaskoczony i znowu pokochałem to moto. 

Albo coś pogrzebali, albo to tylko moje subiektywne wrażenie.

Te korpusy luster bardzo ciężko chodzą, u mnie akurat pasowały ale u kolegi przegiąłem je na silę w dół i jest lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem temat cieknącego filtra. Moje moto chodziło do końca roku ok, po zimie odpaliłem i zobaczyłem plamę oleju. Filtr ciekł, odkręciłem go wyczyściłem, posmarowałem uszczelkę olejem i przykręciłem. Zrobiłem 1,5 tyś i jest ok.Przyznaję dziwna sytuacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, kris3m napisał:

Widziałem temat cieknącego filtra. Moje moto chodziło do końca roku ok, po zimie odpaliłem i zobaczyłem plamę oleju. Filtr ciekł, odkręciłem go wyczyściłem, posmarowałem uszczelkę olejem i przykręciłem. Zrobiłem 1,5 tyś i jest ok.Przyznaję dziwna sytuacja.

U mnie to samo zrobiłem serwis w ASO po 1000 km, filtr zaczął zaczął ciec po około 1000 km, pojechałem na serwis, umyli i powiedzieli że wymienili filtr na nowy (pisałem o tym wyżej) znów przez jakiś 2000 km był spokój a później to samo, powinienem znów to im zgłosić ale nie miałem czasu akurat podjechać więc sam go wziąłem odkręciłem przeczyściłem i przesmarowałem olejem i do końca sezonu miałem spokój ale teraz po zimie zrobiłem około 300 km i problem wrócił, wiec wymieniłem sam filtr na nowy i na razie zrobiłem około 900 km nie nic się nie dzieje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie pisałem bo nie wierzyłem co mogło się zmienić. W czasie jazdy nie mogę zmienić trybu jazdy. Ta procedura w czasie jazdy zmienia obciążenie.Ostatnio rzadko zmieniałem tryby w czasie jazdy dlatego nie zauważyłem. Muszę podjechać i jeszcze raz zaktualizować bo ...... w tym momencie to multi straciła swój duuuuży atut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

..u mnie (co prawda w 950s)  widać zmiany wizualne pomiędzy trybami jazdy (na Sporcie inaczej wygląda skala obrotomierza) , mogę zmieniać je podczas zapierdalalania więc gitara.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.05.2020 o 18:58, kris3m napisał:

Nie pisałem bo nie wierzyłem co mogło się zmienić. W czasie jazdy nie mogę zmienić trybu jazdy. Ta procedura w czasie jazdy zmienia obciążenie.Ostatnio rzadko zmieniałem tryby w czasie jazdy dlatego nie zauważyłem. Muszę podjechać i jeszcze raz zaktualizować bo ...... w tym momencie to multi straciła swój duuuuży atut.

Byłeś może już to poprawić?? bo mam plan udać się na serwis i był bym bardzo zawiedziony gdybym stracił możliwość przełączania trybów podczas jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.05.2020 o 09:13, kris3m napisał:

Ja we wtorek byłem w serwisie i zrobiono mi upgrade zegara, zawieszenia i silnika. Inny motocykl, ostatnio aktualizacja była u mnie 07.2019 r teraz łatwiej rusza bez dodania gazu( szczególnie wyjazd z garażu a mam mocno pod górę teraz delikatnie manetka), przy dalszych przelotach nie szarpie nawet 2800 obr i ciągnie bez wyczuwalnego poprzednio dołu, czuć że jest mocniejsza i jakby bardziej miękka praca silnika.. Jestem zaskoczony i znowu pokochałem to moto. 

Albo coś pogrzebali, albo to tylko moje subiektywne wrażenie.

Te korpusy luster bardzo ciężko chodzą, u mnie akurat pasowały ale u kolegi przegiąłem je na silę w dół i jest lepiej.

Wczoraj zrobili mi  uprade softu i mam podobne odczucie, zdecydowanie mniej się "trzęsie" na niskich obrotach i mam wrażenie że lepiej idzie od dołu.

Edytowano przez dagon_smith

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.