zenon915 0 Report post Posted May 5, 2018 Witam. Mam takie właśnie kichanie,pśtykanie w filtr powietrza przy 3000 obrotów.Przy innych obrotach jest ok.Motocykl pójdzie do mechanika w przyszłym tygodniu z tego powodu. Pytanie:czy ktoś miał coś takiego? Co sprawdzić na wstępie? Pozdrawiam Zen Share this post Link to post Share on other sites
picek 38 Report post Posted May 7, 2018 Szybka diagnoza na odległość- kicha znaczy jest przeziębiony. Pewno na noc zostawiasz go w zimnym garażu lub na dworze. Recepta -dać coś na rozgrzanie 98 , zobaczyć w gardło czy nie zapchane następnie tak jak pisałeś udać się prywatne do doktora , (bo na NFZ nie ma co liczyć). On tam już śrubokrętem i młotkiem wybije mu z głowy kichanie. Pewno zaworki ,świece ,stare szmaty z rury wydechowej wyciągnie.Nie trzeba się martwić pacjent będzie żył. 1 Asty reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
zenon915 0 Report post Posted May 8, 2018 Dziękuję. Właśnie zatankowałem więc 98 musi poczekać. Share this post Link to post Share on other sites
pablo70 0 Report post Posted June 16, 2018 Nie sądzę żeby benzyna 98 w tym przypadku coś pomogła, zaleciłbym raczej regulację TPS (czujnika położenia przepustnicy). Share this post Link to post Share on other sites
zenon915 0 Report post Posted June 16, 2018 Tak. To pomogło. Wyczyszczone wtryski przy okazji itp. dziękuję Share this post Link to post Share on other sites
Alamo 0 Report post Posted March 28, 2020 Witam wszystkich na forum! Kupiłem właśnie Ducati 996, jest to mój pierwszy motocykl tego typu, wcześniej jeździłem na crossie. Motocykl od 6 lat nie był używany, a ostatni wpis w książce serwisowej jest z końca 2007 roku (od tej pory przejechał 5000 km). Po przyjeździe wymieniłem od razu olej w silniku razem z filtrem, filtry powietrza, które były całkiem zniszczone i dziurawe oraz wypompowałem stare paliwo i wlałem nowe. Ducati nie chce wchodzić na obroty powyżej 6 tys. i tak jak autor tematu napisał kicha. Po odpaleniu mocno, później tylko czasami. Na wolnych obrotach (1,5 tys) prawie wcale. Przed wymianą filtrów powietrza kiedy je wyciągnąłem wydawało mi się, że dźwięk pochodzi z tych wylotów. Po założeniu nowych, odgłosy wydobywają się z baku. Paliwo wymieniałem za pomocą sprężarki i myślałem, że może woda z niej dostała się do paliwa ale to chyba niemożliwe. Postaram się wrzucić filmik z odgłosami. Czy jest coś co mogę zrobić samodzielnie (regulacja tps raczej będzie dla mnie zbyt trudna)? Wiem, że powinienem wyregulować zawory i zmienić paski rozrządu ale przez obecną sytuację mam utrudniony kontakt z mechanikiem. Pozdrawiam wszystkich. Share this post Link to post Share on other sites
ducgal 0 Report post Posted March 28, 2020 nie uruchamiaj bo to wyglada na luzne paski .zniszczysz silnik.jak wciagnal uszkodzony filtr powietrza to moze byc nieszczelny zawor itd..daj to mechanikowi Share this post Link to post Share on other sites
klekot999 28 Report post Posted March 29, 2020 Tam sporo rzeczy jest do zrobienia, i z tym raczej sobie nie poradzisz, ja obstawiam też problem z pompa paliwa/brudnym filtrem paliwa, ect... ale tak jak przedmówca stwierdził... moto na warsztat i do gruntownego przeglądu... Share this post Link to post Share on other sites
zenon915 0 Report post Posted March 29, 2020 Witaj. „Zawory,tps,synchronizacja , wszystko. Tps może być przestawiony lub uszkodzony.” Cytuję mojego mechanika. Jego wypowiedź sugeruje to co przedmówcy. Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
Alamo 0 Report post Posted March 30, 2020 Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozostaje mi tylko czekać, Ducati będę mógł oddać do mechanika dopiero po świętach ): Share this post Link to post Share on other sites