Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
intercell

Monster620i brak ładowania

Polecane posty

Cześć!

Mam taki kłopot model 620i niestety wszytko wskazuje  że jest brak ładowania mimo że nie ma kontrolki która by to sygnalizowała, PRzed wyjazdem sprawdzałem napięcie na aku byo około 12,4 po włączeniu silnika napięcie wzrastalo do 12,6-12,7V i wyglądało że jest ok. Jednak po rozgrzaniu silnika (olej około 100st C), już pojawiły się objawy w czasie jazdy momentami nierówna praca silnika a po wyłączeniu silnika rozrusznik już tylko cykał. Napięcie koło 11V. Po odpaleniu napięcie mi edzy 11-12V po włączeniu świateł i przygazowaniu niestety napięcie spadało o 0,5V. Wygląda więc że po pewnym czasie pracy silnika i zabierania temperatury ładowanie zanika. 

Może ktoś spotkał się z problemami ładowania. Prosze o podzilenie się doświadczeniem.

Pozdrowiena,

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich bo jest to mój pierwszy post. Podepnę się kopiłem używanego monster 620 wiec jego historia jest mi nie znana.. motocykl nie ma lądowania pokazuje na klemach 12,4 v podczas pracy. Na kablach wychodzących z alternatora jest od 20 do 40 v po dodaniu gazu . Zwarcia miedzy nimi nie ma.  Kupiłem używany regulator napięcia bo myślałem ze tu leży problem i nic się nie zmieniło. Nie wiem co to możne być. Akumulator dobry sprawdzony w innym motocyklu. styki wtyczki są OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak masz napięcie na uzwojeniu, przebicia nie ma to...  jest warty tyle rygiel ile za niego zapłaciłeś , czyli niewiele.

Tak jest właśnie z używkami - loteria , która przysparza niekiedy potrzebę stosowania dożylnego nerwosolu.

Jak kostki i kable są ok ( "przestrzel" połączenia , czy jest przejście) to nowy rygiel i musi być gitara.

Powodzenia.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wstyd się przyznać ale dopiero jak ściągnąłem manual konkretny ze schematami  to uświadomiłem sobie ze tam po drodze jest bezpiecznik 40A..... No i dalej nie muszę pisać chyba co trzeba było zrobić, już śmiga pierwsza przejażdżka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coś kręcisz...

1.Bezpiecznik nie jest wpięty w układ ładowania

2.Przy wywalanym bezpieczniku nie odpalisz moto

Ale ważne , że temat ogarnięty.. :96_ok_hand:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam tylko, że w kwestii używanych regulatorów, to najbardziej odporne na różnorodne czynniki : temp, wstrząsy, wilgoć, upływ czasu, są reglerki z Harleya - zamontowałem w swoich 2 sztukach motocykli, 1 kupiony w zasadzie za psie piniądze, bo z reguły np. w Dynach zaraz po zakupie nowego motocykla w salonie, użytkownicy zakładają nówki, chromowane( bo ładnie się exponują i świecą), a oryginalne odsprzedają - ja jeden kupiłem za 20 dolara z przesyłką, a drugi mam za darmo, bo leżał sobie spokojnie na złomie - nóżki miał uwalone hhhehee....

Napięcie ładowania: 13, 8 - 14, 3 V....

Mają 1 wadę- są ciężkie.

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A u mnie na serwisie 2x HD z uwalonymi ori ryglami. nie ma zasady.... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.