Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Jaco7

Multi 950 vs 1200 warto dopłacać ?

Polecane posty

Witam, przymierzam się do MTS 950, ale kusi 1200 :) czy warto dopłacać różnice ? Latam w weekendy 400 - 600 km i dwa razy w roku wyjazdy 4 - 5 tkm. To będzie mój pierszy Ducat, dlatego chętnie wysłucham Waszej opinii. Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli poza podobną pozycją nic wspólnego nie mają ?  Nie miałem okazji na 1200, ale zastanawiam się czy na 950 za chwilę nie będzie brakowało mocy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Warto nie warto. Zadaj sobie pytanie jakie masz oczekiwania w stosunku do moto. Jazda testowa obowiązkowa - nie czytaj prospektów

Mi duża MTS nie odpowiada. Za kilka dni będzie prezentacja nowych modeli - zobaczymy co zaprezentują. Może będzie mała MTS enduro bo tu jest luka w ofercie. To nawet bym się nie zastanawiał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki , testowałem 8 moto i obiektywnie wybrałem MTS 950. Szukam jedynie słabych punktów,  wydaje mi się że tych moto chyba nikt nie zakupił bo zero rzeczowych opinii na jego temat w necie  :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Jaco7 napisał:

Czyli poza podobną pozycją nic wspólnego nie mają

nie maja podobnej pozycji...

poza tym jak dużej, to szukaj 1260 - ma wiele poprawnie w stosunku do 1200.

 wybór dużej to nie tylko moc -1200/1200DVT/1260 to jest właśnie MULTISTRADA  - 950 jest zwykłym motocyklem turystycznym , w którym pewnie mocy Ci nie zabraknie.

MULTISTRADA to nie tylko moc, pojemność... To tez aktywne zawieszenie i masa innych rzeczy które ją stawiają na samej górze piramidy .

Nie wiem czy zostanę dobrze odebrany/ zrozumiany , ale porównanie MTS 1260 vs 950 to tak jak porównywanie BMW 3 M-power i M-pakiet... :29_smirk:

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Blednę jest stawianie dużej MTS wyżej niż malej MTS. To są inne motocykle chociaż nazwa jest podobna. Jak już Marcin prowokuje to bardziej BMW x5 w stosunku do x1. Mała MTS jest mniejsza i bardziej poręczniejsza jeżeli ktoś się codziennie dojeżdża motocyklem po zatłoczonym mieście. Mniejsza moc łatwiej wykorzystać szczególnie jak ktoś zaczyna. nie potrzebuje więcej - jeździ solo. Jak zawszę na końcu zostaje cena.

Z pewnością wolał bym małą MTS nową niż używaną duża MTS.

Edytowano przez miki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mam co prawda już Multistrady (miałem 1200 z 2012), tylko Supersporta 939, który ma taki sam silnik jak Multistrada 950 i powiem tak, ten silnik jest dla mnie dużo fajniejszy niż 1200. Jest o wiele przyjemniejszy w oddawaniu mocy, a jeśli chodzi o dynamikę , to wg mnie nic mu nie brakuje. Byłem nim na dwóch Speedday i świetnie daje radę - na prostych oczywiście mógłby mieć więcej koni, ale elastyczność i liniowość na wyjściu z zakrętów jest genialna :) Na drodze jest tylko lepiej, korzystasz z pełenego zakresu obrotów bezstresowo i masz masę zabawy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Jaco7 napisał:

Ducati Multistrada 1200S Granturismo rocznik 2013 to dobre modele, czy lepiej unikać ?

Unikać tego z Chojnic, stoi w salonie w  Rumi, gdzie pracownicy są z mocnego przypadku, dowiadywali się pewnych rzeczy o MTS od nas, jak tam byliśmy, nie mówiąc już o rozpoznaniu części nie oryginalnych(OEM), czy "wadliwych", nie wspomnę już o orientacji w cenniku części do MTS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzasz moje odczucia :) też mam bardzo dobre wrażenia z jazdy. Jestem pod wrażeniem Waszych opinii na forum Dzięki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, martini napisał:

Unikać tego z Chojnic, stoi w salonie w  Rumi, gdzie pracownicy są z mocnego przypadku, dowiadywali się pewnych rzeczy o MTS od nas, jak tam byliśmy, nie mówiąc już o rozpoznaniu części nie oryginalnych(OEM), czy "wadliwych", nie wspomnę już o orientacji w cenniku części do MTS.

Dzięki !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje!

O ile wiesz, że nie wykorzystałbyś "BMW 3 M-power " to M Pakiet w zupełności Ci wystarczy! :D

A tak na poważnie, sam śmigam na 950 i jestem w niej zakochany. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki !!! Świetne moto, nie żałuje  zakupu :-) a BMW też mam sport, nie m pakiet, z tego samego powodu co wspomniałeś  ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.