Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

michwil

Kupię Multistrada 1200S od 2015

Polecane posty

Witam

poszukuje Multistrada 1200S od 2015 roku najchętniej z małym przebiegiem (np. do 20k km). Myślę że ze względów finansowych w grę wchodzi tak naprawdę 2015 i 2016 rok produkcji ale innym rocznikami też jestem zainteresowany (2015+).

Jeśli ktoś coś wie lub ma na sprzedaż to proszę o informacje. 

Pzdr. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Michwil nie kuś, bo zaczynam się zastanawiać, bo bardzo kusi nowa Multistrada 1260S, księgowy mi głowę truje, że koszty w firmie potrzebne a miałem najnowszego akrapa montować do swojej Bianci.-MTS 1200S 2015, przebieg 28tysięcy i coś tam, obecnie przed serwisem desmo, na bieżąco serwisowany w Dukati Toruń. Wymieniony napęd przy 20 tysiącach, opony Michelin Pilot Road 4GT zamontowane na początku sezonu 2018(zakupione u Ptysiorni pod koniec 2017 i taki DOT) w 2018 nowy rozrusznik, także jeszcze na gwarancji.  Motocykl zakupiony w Szczecinie w Moto46 a serwisowany oprócz I-szego serwisu na 1000km- w Ducati Toruń, w chwili zakupu dołożyłem pakiet turing, czyli kufry(bez toreb), wyższa szyba ori, gmole tourotech + oryginalne halogeny, aluminiowa osłona chłodnicy(kol. srebrny), płyta chroniąca silnik, dodatkowo założyłem osłonę pompy wody(kol. srebrny) oryginalną ducati , korek wlewu oleju touroteh , poszerzenie stopki bocznej ori Ducati, jakieś skromne naklejki na felgi, itp.  i z tym ewentualnie poszłaby do sprzedaży.  Nie ukrywam, że jako pierwszy wypust rocznik 2015 miał trochę akcji serwisowych, co mnie przerażało na początku i oburzało, jednak wszystkie już za nami, zrobione w Ducati Toruń wszystkie akcje, więc już się wychorowała i jest ok. i obecnie zamieniłbym tylko na 1260S, choć waham się jeszcze, bo naprawdę jestem zadowolony z obecnej wersji i chciałem poobserwować 1260S jak będzie się sprawować.  Motocykl zadbany, dopieszczony, bez większych przygód. Gdybym sprzedawał, to wystawiam fakturę VAT, bo wykupiłem na firmę. Tak czy inaczej zrobię  duży serwis, tzw. desmo na 30 tysięcy w Ducati Toruń+olejowy+płyny eksploatacyjne i co tam trzeba, bo nigdy na tym nie oszczędzałem. Tutaj zdjęcie: 49831805_224465045009948_556300785701355520_n.thumb.jpg.1fa8820804d34f43f6b48461c42f7cfe.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już się zdecydowałem, a o problemach nowej 1260S też coś tam już słyszałem :8_laughing::74_japanese_goblin:ale wszystko to pikuś :8_laughing:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-multistrada-multistrada-mts-1200s-wydech-termignoni-kontrola-trakcji-dtc-ID6BFXSe.html         

No, cena zwala z nóg i nie tylko :8_laughing:, niemniej życie mnie nauczyło, że "czwartkowe obiadki u króla Stasia" dawno już przeszły do historii, a te tzw. okazje, to najczęściej ściema. Gdyby jeszcze była profesjonalnie naprawiona, tj. wymienione części na nowe, a zresztą tutaj raport : https://www.facebook.com/389763477722216/posts/2215146581850554?sfns=mo  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie dokładnie tego sie spodziewałem po tej białej. Czerwona juz nieaktualna i z tego co sie dowiedzialem to była sprowadzana z Francji. 

A ta? Ktoś cos kojarzy?

Moto z USA. Ponizej link do ogłoszenia i link do archiwalnej aukcji na której była kupiona. 

https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-multistrada-multistrada-1200dvt-2017-ID6BzdY9.html

https://www.copart.com/lot/23628559

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź po Vinie  w zaprzyjaźnionym serwisie, chociaż z USA to nie wiem, czy historia będzie dostępna:66_thermometer_face:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale to jest ten sam motocykl?

Na copart   jest rocznik 2015 a w ogłoszeniu otomoto 2017 nagle odmłodniał ?

Po vinie można dojść historii, tylko co z tego jak wyskoczy nam np. n/t tego wyżej z 2015 roku taka zdawkowa informacja :

motocykl: szkoda całkowita lub powodziowy ( może wyskoczyć też pokradzieżowy)

 

dużo to nam nie powie, oczyma wyobraźni widzimy wtedy rolmopsa złożonego z kilku podobnych...

 

Jak kolega ma kogoś w USA, to niech może mu tam poszuka? Tylko trzeba pamiętać o kosztach transportu, cła i innych opłat, mnie to w okolicach 2011 roku wyniosło ok. 10 tys zł

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wxm    4

Coś mi się wydaje kolego  ,że tym systemem poszukiwań  "okazji" to wpakujesz się w  duże kłopoty i koszta.

Wszystko co podajesz to motocykle  po przejściach . Z czegoś atrakcyjność cenowa musi wynikać. 

Znasz powiedzenie ? : chytry dwa razy traci . :)

W tym budżecie  szukaj  egzemplarza przed 2015. To bardzo podobne motocykle a znajdziesz moto zadbane i od pewnego sprzedawcy.

Nikt dobrego sprzęta za bezcen nie odda  --- no chyba ,że składany z kilku lub  zaniedbany gniot.

Cudów nie ma !!!!!!   Zapewniam cię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym kupić i pytam o to co sie pojawia na portalach ogłoszeniowych w ramach mojego budżetu. Teraz jest dość średnio jesli chodzi o ilość ogłoszeń itd. wiec nie bardzo jest czym sie zainteresować. 

Może takie ogłoszenia ktos z forum sprawdzał / oglądał i może sie podzielić wnioskami bez nakręcania kilometrów i kosztów. Jak ja cos obejrzę i będzie kupa to tez dam znać zeby pomoc.

 

Co do tych ‚okazji’ to nie skreślam ich z marszu ale sprawdzam na tyle ile moge zdalnie. Oczywiście jesli cos mnie nie odepchnie od razu :) to mam plan zabrać taki motocykl do serwisu i sprawdzic go przed zakupem. Dopiero po takiej weryfikacji podjąć decyzje. 

Ale oczywiście racja ze ‚okazja’ z czegos wynika ;)

 

Mój znajomy na jesieni kupił Multi z 2015 z małym przebiegiem (ok. 5k km) w budżecie który wlasnie sprawdzam. Ogłoszenie nawet tu było na forum wiec można trafić cos w zasadzie nowego za ok 50k brutto :) i tego sobie życzę ;)

Edytowano przez michwil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja również nie skreslam motocykli " po przejściach", ponieważ po tylu latach każdy ma jakieś to i owo, chyba, że stoi w salonie i cieszy oko...

Demonizowanie też nie jest wyjściem, bo w ten sposób nigdy nie znajdziesz odpowiedniego motocykla, chyba że nowy z salonu ( ale tu przypomina mi się historia kolegi Andrzeja Suzi Bandit 1200 - nówka salonowa, ale się okazało, że po "spadnięciu z widlaka", to historia prawdziwa nie wyssana z palca, bo trochę zamieszania przy tym było...)...

co do motocykla z Nowego Meksyku, to po pierwsze sprawdziłbym ograniczniki i resztę rzeczy...motocykl z przejęcia to nie salvage, tylko repossesion ( trzeba uważać z takimi , bo może się silnik okazać "wydmuszką" - kolega kiedyś takiego H-D kupił... koszty potem są duże)

 

Życzę mądrego wyboru...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Michwil, motocykl z przebiegiem 5tkm z rocznika 2015, zakupiony w 2018 to jak główna wygrana w Totka. Pewnie ktoś zakupił i patrzył,  a nie jeździł, może nie miał czasu, może się bał, może miał kilka motocykli, może...Pytanie czy to była MTS 1200S czy 1200, bo to różnica i w jakim wyposażeniu? Nie przeczę, że to niemożliwe, ale...Sprawa jest moim zdaniem prosta, bowiem wystarczy zwrócić się do ubezpieczyciela, podać rocznik, datę I-szej rejestracji, przebieg+zakupiony pakiet i masz odpowiedź, ile jest warta wg ich katalogów. Do ceny max doliczasz 10% wartości, o ile masz dodatkowe wyposażenie nawet powyżej 10 tysięcy złotych, to wiadomo, że nikt tego nie da. Reszta to determinacja sprzedającego, życiowe sytuacje, itp.    Klekot 999 pisząc o sprawdzeniu po Vinie miałem na myśli Ducaty, które są ujęte w bazie, były serwisowane w autoryzowanych serwisach Ducati i można to sprawdzić, mając znajomego w serwisie Ducati. Kilkakrotnie sprawdzałem dla swoich znajomych te tzw. perełki i najczęściej blask ich wygasał z powodu innego przebiegu niż deklarowany, braku wykonanych akcji serwisowych, które pomimo, że dotyczą motocykla, to nie jestem pewny czy z importu, po okresie gwarancji producent wykona bezpłatnie, itp. To wszystko należy uwzględnić moim zdaniem. Osobiście ściągałbym motocykl ze stanów tylko w jednym przypadku, a mianowicie egzemplarz, który jest mało dostępny w Polsce i nie  patrzyłbym na koszty, zlecając firmie audyt i całą ideologię z tym związaną, niemniej typowego motocykla, który jest dostępny na rynku europejskim, to raczej nie, no chyba, że ma się rodzinę tam, która potrafi to ogarnąć. Co do tzw. przejść, to niekiedy mała gleba okazuje się korzystna, bo wcześniej postojówka była  i np. porysowane gmole czy handbary  wymienili na nowe.  

P.S. Wiadomo, że moja wypowiedź może wydać się mało obiektywna, bo za chwilę będę wystawiał swoją MTS 1200S 2015,  ale póki co ogłoszenia nie ma i tak się zastanawiam, czy nie wrzucić na niemieckie fora sprzedaży np., mobile.de , bo pamiętam kasus kolegi, co w Polsce chciał sprzedać motocykl, a jak wstawił na w/w to telefon musiał wyłączyć, bo się grzał :)  Tam jakieś normalniejsze ceny, a że nip europejski posiadam to co mi szkodzi. Proszę w tej kwestii o porady kolegów, co wystawiali na zagranicznych forach, będę bardzo wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe, ja mam w ponad 30 letnim motocyklu przebieg ok. 14 tys km, i wiem, że to jest przebieg prawdziwy...

W USA , tzw "korekta przebiegu" ścigana jest jako przestępstwo federalne, i zajmuje się tym już m.in. FBI a nie szeryf z "Paciejewa",  więc tam oprócz murzynów ( o przepraszam Afroamerykanów) i Portoryków nikt normalny w to się nie bawi, bo z panami w garniturach i czarnych okularach żartów nie ma....

Biorąc pod uwagę to, że tam nie ma takiej socjalki jak w EU a motocykl jest N-tym pojazdem w rodzinie i często jest to któryś motocykl- takie przebiegi , są możliwe...

Nie oznacza to, że trzeba wszystkim wierzyć na słowo, i niczego nie sprawdzać...

Ja osobiście mając do wyboru, motocykl z polskiego salonu a jakikolwiek sprowadzony z zagranicy, wolałbym nawet dołożyć parę zł i kupić właśnie z Polski....albo zdać się na serwis, który zajmuje się profesjonalnie Ducatami i przez nich poszukać odpowiedniego sprzętu dla siebie...

ale to moje zdanie...Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:) w swoim aktualnym moto mam cos okolo 22k, ale to od 2005 roku, wiec juz 14 lat.

Zgadzam sie jak najbardziej, dlatego napisalem tutaj że szukam i jesli mialym do wyboru PL albo sprowadzany to zdecydowanie PL, maly/sredni potwwerdzony przebieg lepszy niz bajki z ogłoszeń, potwierdzona historia serwisowa, wiarygodny sprzedawca, itd.

jak widac można trafic i tu na forum cos w rozsadnych pieniadzach z pewna historia, niskim przebiegiem i nawet dodatkowym wyposazeniem.

Może coś sie znajdzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.