Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Red Rob

Sprzedam Ducati Panigale 899 zawiecha Bitubo

Polecane posty

Witam.
Ze względu na planowane długie leczenie i brak możliwości jazdy na swoim motocykl , w tym jaki i w przyszłym sezonie ,powziąłem decyzję by wystawić sprzęt na sprzedaż szkoda by "rdzewiał" ciesząc tylko oko.
Zapraszam do przebrnięcia przez beletrystykę może warto ...  :)
899 świetna maszyna , ale najlepiej czuje się  na asfalcie niż jako ozdoba na ścianę .
Moją propozycję sprzedaży motocykla , ze względu na wyposażenie kieruję raczej  do osób mocno wymagających które jeżdżąc dużo wymagają od swojego sprzętu  w kwesti prowadzenia .
Cenę uważam za adekwatną  ,a może i nie doszacowaną zwłaszcza że extrasy dostajemy za  mniej niż pół darmo , a wszytko inne podane na tacy.
Ewentualnych mocno zainteresowanych ze względu na moje utrudnione poruszanie proszę o kontakt telefonicznie (gwoli ścisłości nie zagruzowałem motocykla i siebie ,doznałem wypadku w pracy).
Kupiony w salonie w 2014 , przebieg jak na fotkach ok . 21 tys z hakiem  ,posiada normalne ślady użytkowania, regularnie serwisowany ze względu ma mój stan zdrowia stał dość długo od ostatniego sezonu 2018 Ale w tym miesiącu(lipiec 2019) przeszedł drobny serwis wymianę płynów  ,świec, synchronizacje przepustnic  itp.ogólne sprawdzenie. Ogólny stan uważam za bardzo dobry ,  w pełni przygotowana do sezonu ,  zatem ze względu na wkład pracy i regularny serwis motocykl nie powinien wygenerować niespodziewanych kosztów pomimo że  jest to maszyna używana.  
... opisy typu igła ,absolutnie doskonały itp. rozumiem jako stan fabryczny (kolekcjonerski) bez ryski ,kurzu , a dodatkowo usunięte fabryczne partactwo  itp. Tak wtedy to jest to igła  .Zatem ja oferuję real , a nie fantazję .


Małe Panigale bynajmniej nie jest budżetową wersją dużego jak niektórzy (zazdrośni głównie) chcieli by myśleć .
Maszyna najlepiej sprawdza sie podczas torowania i ma zdecydowanie więcej sensu na drodze i górskich winklach , gdzie zresztą była głównie eksploatowana niż duże 1199 .
Ale fabryczna wersja ma dwie główne wady kompletny brak ciągu w środkowym zakresie 5000-7500 obr/min i zawieszenie showa /sachs budżetowe , i o ile dobrze pamiętam o sprężynowanie dla kierowcy 75 kg , czyli jak wiemy średnia europejska ;) . Gdy nie mieścicie się w tym limicie czy to się sprawdza ? gdy zaczynacie "naciskać"  ....NIE.
Pomyślicie o wymianie sprężyn i po bólu ..... tu może was spotkać niemiła niespodzianka nie ma całkowicie budżetowego rozwiązania niestety.

Moje 899 zostało lekko dłubnięte pod moje wymagania zostało zatem wyposażone:
- W spersonalizowane włoskie wysokiej klasy zawieszenie Bitubo (jeżeli znacie tylko Ohlin'sa to znak ,że mało zorientowane z was osoby ... bez urazy oczywiście)  , zostało zhamowane zarówno do wagi właściciela w ubranku(105 kg 188 cm wzrostu ) , modelu motocykla jak i stylu jazdy (określonym jako agresywne użytkowanie drogowe ) Czyli jak byście chcieli zapie.... szybko po normalnych drogach . Całość została zamontowana u dystrybutora  w Paddock Zielona Góra .
zawieszenie ma przebieg ok 3000 km .
Przedstawiciel zapewne posłuży radą przy ewentualnych zmianach pod nowego właściciela nie zostawiają nabywcy na pastwe losu .(dodaję f-rę)
90% tuningu motocykla to właśnie zawieszenie , tu dokonuje się transformacja . Myślicie że tego nie potrzebujecie , czy też tego nie wykorzystacie  ... błąd  , samo się wykorzysta lepsza przyczepność , precyzja (moto jedzie tam gdzie chcemy , a nie tam gdzie sobie pojedzie mniej więcej ) większa odporność na twoje błędy zatem .
   Kiedy raz tego zaznacie zmiany w każdym następnym motocyklu zaczniecie nie od  wydechu , a od zawiechy.
 Ustawienie zawiechy to podstawa ,zestaw w moim to wisienka na torcie .

- Zawieszenie Przód Bitubo ECH 29 asymetryczne olejowo gazowe-nowej generacji uszczelniacze lag Ariete .
Tył Bitubo XXF31 różnice do stricte "racingowej " wersji to brak szybkiej zmiany napięcia sprężyny za pomocą hydrauliki tutaj realizujesz to za pomocą klucza ,nie startujesz w mistrzostwach ,zdecydowanie tego nie potrzebujesz .Ale klasa  amora taka sama , a i sama w sobie  . przebieg ok 3000 km.

 Wreszcie całe moto zaczęło być tym , czym powinno być na starcie przy wyjeździe z salonu , a o czym pisano  w gazetach że prowadzi się jak brzytwa .....hmm czy aby na pewno .... Teraz zdecydowanie się tak prowadzi !!! teraz to prawdziwy "kocur" :) no tak , ale ile by wówczas kosztowało worków $$$.


-Wydech Termignoni wraz z wgraną dedykowaną mapą zapłonu również Termignoni , a całość zgrana na hamowni .Pozwoliła tchnąc życie w środkowy zakres obrotów.
 silnik reaguje zupełnie inaczej czyt.  nieporównywalnie lepiej . Studiowanie wykresów z hamowni wykazuje spore róznice . Ale subiektywne odczucie zmiany nie tylko moje , jest jeszce większe niż wynikało by to z wykresu.
do wydechu dorzucam db kilery .

-Klamki wymienione na te , z katalogu Ducati Performance lepsze wyprofilowanie plus pivot dla dźwigni by wam w godzinie W paluszków nie zmiażdżyło .
-Podnóżki Rizoma absolutne "Must have" Oryginały na pierwszy montaż to nieporozumienie ślizgasz sie na nich , zakotwiczenie zupełnie nie pewne wręcz niemożliwe .
-Tył kierunkowskazy led Ducati performance bardziej widoczne a jednocześnie bardziej stylowe
-Krótki "ogon" Ducati performance
-Wymieniony cały zestaw napędowy Na DID dwie zębatki plus łańcuch (top wersja) przejechał może 300 km.(koniec zeszłego sezonu)
-Wymienione płyny hamulcowy , i układu chłodzenia w tym sezonie brak przebiegu
-Wymieniony olej w tym sezonie brak przebiegu (olej wymieniany maks co 6000 tys.km jak również po dłuższym sezonowym  postoju) zero oszczędności .
-Desmo luzy zaworowe ,  również  nie trzymam zaleceń  producenta ustawiane/kontrolowane  uśredniając  co 6000 km ...a tak lubię jak wszystko działa perfekt .
-Zamontowana od nowości osłona na chłodnicę oleju
-Boczna pokrywa silnika wymieniona na Ducati performance : umożliwia zamocowanie pokrywy sprzęgła Ducabike (akwarium) , a  do obsługi ewentualnej sprzęgła  nie potrzeba demontować całej bocznej pokrywy silnika , jak ma to miejsce w fabrycznej wersji.
-Wymienione świece zapłonowe w tym sezonie brak przebiegu
-Klocki hamulcowe wymienione w 2018 tym na Włoskie Braking sintered (ze spieków) produkt typu performance b.dobry na trackday's jak i na drogę .
 zużycie tylnej tarczy marginalne , tarcz przednich lekkie (nowe bardziej skuteczne klocki mają jeszcze dużo km do nawinięcia by zjechać cały zestaw )
-Na fotkach w miejscu mocowania setów pasażera widoczne jest mocowanie pod stelaż miękkich toreb dedykowanych do Panigale Motecha
 torby dodaje do zestawu link :(https://sw-motech.com.pl/product-pol-54861-Sakwy-tekstylne-BLAZE-R-H-Saddle-Set-SW-MOTECH-z-zestawem-mocujacym-Ducati-899-Panigale-14-15-1199-Panigale-11-14.html)

-Jak również stojaki pod przednie i tylne zawieszenie
-"Zadupek" siedzenie  dla pasażera/ki
-Sety dla pasażera/ki
-Osłonę GB Racing  na alternator
-przegląd ważny do lipca przyszłego roku

Maszyna garażowana była..... a tak w domowych warunkach nie w garażu :) (akurat była taka możliwość) nigdy nie odmówiła posłuszeństwa , jakkolwiek fabryczny akumulator poddał się po 4 latach akurat podczas zimowej kontroli, również został wymieniony.
 Z drobnych spraw :
-wymieniony został po 4 latach microswitch pod klamką sprzęgła od quick shiftera .
-Po pierwszym sezonie padł silniczek i usmażyłą się linka od zaworu w wydechu . Nie miało to , a i obecnie nie ma żadnego znaczenia bo przy wydechu Termignoni jest on dezaktywowany nigdy nie odgrywł on żadnej roli w generowaniu mocy , służył by przejść badanie homologacji ze względu na hałas .Wiązka kabli mimo wszystko nie została wycięta na wypadek gdyby jakieś przepisy odnośnie emisji miały nam jeszcze popsuć życie w przyszłości .
-Model fabrycznie nie ma filtra węglowego do par paliwa tak że ewentualne problemy sygnalizowane w necie w związku z tym nie istnieją .
Ale przy podnoszeniu zbiornika trzeba zwrócić uwagę by nie przydusić (o co nie trudno) odpowietrzenia zbiornika bo wam sie podcisnienie zacznie robić .
O  początkach  sprzęta możecie przeczytać na forum DESMOMANIAX  krótki opis techniczny plus fotki dotyczą w/w egzemplarza ,historia maszyny  i właściciela  ogólnie znana wielu osobom na forum , a personalnie głównie wśród dolnośląskich członków i osób sympatyzujących z polskimi forami i klubami Ducati i nie tylko  .

PS:
Dla pragnących dalszych zmian kilka informacji . ECU w modelu jest bardzo "elastyczne" dla pragnących dodania kilku funkcji jak np:
-kilka dodatkowych map zapłonu
-realizacę funkcji cruise control
-realizowanie funkcji down shifting itd.
Czy też adaptacji kolektora pod  wykorzystanie szerokopasmowych sond lambda .
Proponuję zapoznać się z tematem softu TUNE BOY źródła donoszą że zasięgnąć Info można w Ducati Toruń .

To tak pokrótce .Tak oczywiście zgadzam się na kontrolę techniczną to jest poważna oferta od fana i miłośnika Ducati .
Jeszcze raz przypomnę że ciężko mi się poruszać obecnie , więc proszę o kontakt raczej mocno zainteresowanych fakt odpowiem każdemu zainteresowanemu telefonicznie .
Aczkolwiek  : miłośnikom darmowych przejażdżek , handlarzom myślącym że jak kuśtykam to oddam za pół darmo i ewentualnym nonsensownym propozycjom ....  dajcie spokój pukacie do nie tych drzwi , poza tym  szanujmy się  się trochę .
Zapraszam do kontaktu
+48 501 693 966

ogłoszenie również znajduje się w serwisie otomoto

1) 899 driver full front kadr1.jpg

2) 899 akwarium detail.jpg

3) 899 prawa laga zawory detail.jpg

4 ) 899 rear suspension detail.jpg

5 ) 899 exhaust right detail.jpg

6 )899  rear tyre (Copy).JPG

7 ) 899 front light (Copy).jpg

8 ) 899 left lide (Copy).JPG

10 ) 899 right side (Copy).JPG

11 )899 rear light indicator (Copy).JPG

12) 899 speedometer (Copy).JPG

13 )899 view rear right side (Copy).JPG

Edytowano przez Red Rob

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cena zaskakuje i to pozytywnie. Życzę szybkiej sprzedaży i jeszcze szybszego powrotu do zdrowia i motocykli :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Kwinto :)

Dłubnąłem go dla siebie , gdyby nie zawirowania ze zdrowiem w ogóle bym go nie wystawiał bo lubię nim jeździć , miał dostać fele z karbonu BST w tym sezonie(zachęcony byłem opiniami z GB) . ..no ale wyszło jak wyszło ..jak się nie sprzeda może je dostanie :) ale nie będzie już wtedy na sprzedaż , a przynajmniej nie prędko  :)

Nie liczę na tłumy .Tłumy nie stoją pod salonami , Panigale  nie bije rekordów sprzedaży . Konfrontacja marzeń z portfelem jest zwykle nieunikniona i kończy się raczej w Polsce i nie tylko   tak do 30 K co zresztą nie dziwi. A jeżeli znajdzie się klient to tylko dlatego że ma być to Ducat a nie cokolwiek innego taki a nie inny  .

Ktoś mógłby mnie zapytać dlaczego tyle wpompowane w "malucha"  ,ale o tym wspomniałem w ogłoszeniu  moim zdaniem i w moim odczuciu  na te górskie serpentyny i w Czechach albo chociażby okolice Kotliny Kłodzkiej ....w sumie ulica traktowana nieco ostrzej "Maluch " jest lepszym wyborem ze względu na sposób rozwijania mocy i ze stopniowanie skrzyni w stosunku do 1199 .Ja dokonałem świadomego wyboru przy kupnie .

Choć jak mawiają ...Prawdziwy Polak nie siada poniżej " Lytra " ;)  

Po  zestrojeniu i zmianie zawiechy  transformacja  prowadzania była po prostu miażdżąca ,do fabrycznego zawieszenia   komentarz sam mi się cisnął na usta ".... jak ja mogłem jeździć na tym gó... wcześniej "  ..cóż zaadaptowałem się .;) jak się nie ma co się lubi to się jeździ na czym się ma ;)

 

 

Edytowano przez Red Rob

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.