Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Oliwer

Tylni amortyzator bez gazu i oleju

Polecane posty

Witam wszystkich,

mam Diavela Darka sprowadzonego ze Stanów, 2015r, przebieg 6600km, kupiony na licytacji od banku - wygląd jak nowy, co tez potwierdził serwis. Możliwe że sporo stał ale nie jest to potwierdzona informacja. W serwisie Ducati powiedziano mi, że tylni amortyzator nie działa. To znaczy amortyzator nie reaguje na żadne zmiany regulacji i polecili natychmiast zostawić w serwisie bo jazda na nim zagraża życiu. Postawili przede mną trzy opcje - serwis nowego amortyzatora, kupno nowego i kupno Ohlinsa. Jako, że nie znalazłem zbyt obszernych informacji na forum o tego typu problemach, mimo wszystko chciałby zapytać czy słyszeliście o tego typu usterkach, czy warto regenerować tylni amortyzator, czy lepiej postawić na Ohlinsa? 

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli mozesz sobie pozwolic na Ohlinsa to bierz-mam to u siebie, do samochodu tez udalo mi sie dostac zestaw i z pewnoscia zmiana jest wyczuwalna. Serwisowalny w kraju bez problemu. Co do regeneracji to jak trafisz dobra firme to pewnie bedzie dobrze, ale wiecej slyszalem negatywnych niz pozytywnych opinii. Przerabialem regeneracje i na jakis czas wystarczylo, choc musieli poprawiac na gwarancji. Sam zdecyduj czego chcesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba oddać do LTD44 lub FF Sport (do Przemka) i będzie jak nowy, bez reklamacji.

Generalnie Daivele nie mają z tym elementem problemów. Sprawdź po VIN-ie czy na tamtym rynku nie było jakiś kampanii nawrotowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byc może motocykl był zabrany jako reposession przez bank ( za długi np ), a wkurzony były własciciel zrobił kuku tylnemu amorowi...

Tutaj przypomina mi się historia kolegi , który zakupił HD w ładnym stanie zewnętrznym, właśnie repossesion..., na miejscu okazało się, że silnik to była praktycznie wydmuszka...koszty jakie poniósł, były potem przeogromne...na poziomie większym niż zakup używanego HD nie na aukcji, tylko od osoby prywatnej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć Panowie,

po sprawdzeniu kilku opcji przede wszystkim Liberty w Wawie, Ohlins pod Wawą i LTD pozostała tylko jedna - Ohlins. Koszt regeneracji a właściwie regeneracji i zastosowaniu pakietu naprawczego do Sachsa to 3-4tyś. a wymiana na Ohlinsa z regulacja 5,5tys. Trzeba też pamiętać, że regeneracja może wystarczyć na rok może 2 a może 5. Natomiast Ohlins powinien działać o wiele wiele dłużej. Ponoć zmianę na Ohlinsa wyraźnie odczujemy w ruchu miejskim - na lepsze w każdym aspekcie, na torze już mniej.

Pozdrawiam  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I jest Ohlins. Niesamowite tłumienie. Mi odpowiada i zadowolony jestem ze zmiany. Fakt, wymiana już w zimowej aurze i jeździłem tylko parę razy po 30km trasie ale różnica jest bardzo odczuwalna wg mnie, laika. Dlaczego? Może dlatego, że dla porównania miałem amortyzator Sachsa, który z powodu nieszczelności nie miał oleju i tak naprawdę amortyzacja opierała się tylko o pracę sprężyny - niebezpiecznie. Już nie mogę doczekać się sezonu i jazdy na zupełnie innym poziomie.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem takie same odczucie jak zrobiłem pełny serwis przedniego zawieszenia Showa, łącznie z ustawieniem pod moją osobę i po pierwszych kilometrach myślałem że przeszczepili mi przód od innego :)

Edytowano przez matekboss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.