Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

FRYC

Ducati 959 Panigale Wydech

Polecane posty

Akurat mam poprzednika 899 ...i osobiście najlepiej dla mnie do 959 pasował by akrap ale ten który właśnie wizualnie jest  z centralizowany pod spodem silnika (cena mi nie znana ) . Pomijając względy estetyczne (to akurat moje preferencje) ma dla mnie zaletę praktyczną ,przy mojej rozmiarówce nie wadzę stopą ciągle o wydech   , a w rozwiązaniu z dwururką akrapa czy podobnie poprowadzoną rurą  ...delikatnie mówiąc w k... mnie to ciągłe potykanie o przeszkodę , jak zaczynasz  mocniej "pracować " na nogach .

Kwestia charakterystki po mapowaniu , myślę że w amatorskim użytkowaniu  nie warta uwagi wszystkie dedykowane rozwiązania  są ok .No chyba właśnie że look i gang nie odpowiada :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TOCE   tak nawiasem ciekawa propozycja przynajmniej tak na look i brzmienie jednak w zakresie 5500 do 6000 rpm moment kuleje i jak widac nic tam niemal nie wnosi  ....jednak jak już doczłapie do 6000 to stock dalej dołuje  ,a ten zaczyna już się wesoło piąć w górę odczucia z jazdy na pewno bardziej odczuwalne niż to pokazuje wykres .

https://toceperformance.com/ducati-panigale-959-16-17-ecu-flash/

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze (to akurat mój punkt widzenia) stock wydech w porównaniu z wymienionymi slip-on'ami zły nie jest a taki budżet spożytkował bym. Na ergonomię tudzież looka. Pierwsze wymienił bym klamki na ducati performance te z pivotem. Ochrona paluszków w razie W i lepszy profil. Heble niby nie są git ale jeżeli nie zamontowali klocków określanych sinistered to też bym wymienił na takie właśnie. Tak dla oczu to krótki ogon i kierunki tył Led i to nawet nie rizomy tylko te ducati performance tańsze i też super. A jak jeździsz sam to dla looku zadupek na full sport. Nie jestem fanem extremalnie głośnych wydechów ale jak już zmieniać to po to by poprawić /dostosować charakterystykę silnika. Takie mam widzenie na tą sprawę. :) 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Red Rob dzięki,za pokazanie swojego punktu widzenia, Jestem otwarty na sugestie, mam też swoją wizję na  wygląd który będzie powolutku zmieniany. Planuje trochę z R&G Racing oraz GB Racing. Pewnie szyba wyższa PUIG. ... mam czas i będzie to czysta radość zmieniać wygląd Re-dzika :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy widziałeś , zwróć uwagę na szyby Zero Gravity mają całą kolekcję do 899/959 .

https://zerogravity-racing.com/products/ducati-959-panigale-16-19?variant=38603962321

Corsa series jest interesująca gdzieś na youtube jest filmik anglika który ją zainstalowałi pokazuje  różnice z kierownikiem za steremw stosunku do normalnej .

 

albo na to,może nie zbyt popularna marka  w polsce ,ale moi kumple torujący w UK  bardzo sobie chwalą tą a nie inna firmę czy też może akurat  właśnie ten produkt :

https://techspec-usa.com/ducati-panigale-899-959-1199-1299-2012-current-tank-grips-snake-skin.html

i jazda po zbiorniku znika :) 

 

Edytowano przez Red Rob
korekta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawym rozwiązaniem jest eliminacja osobnych tylnych kierunkowskazów ,może już widziałeś albo i nie jak nie to sa przynajmniej dwa rozwiązania .Pierwsze to całkiem nowa lampa wygląda jak oryginał ale ma wbudowane ledy .

Drugie rozwiązanie to dokładka pod spód lampy ,na żywo przedstawia się również ok

https://www.newragecycles.com/Ducati_959_Panigale_Fender_Eliminator_Kit_p/959-fe.htm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To że miało być o wydechu nie oznacza że niemożna tematu rozszerzyć :) 

1. Szyba chętnie zgłębię temat "zero gravity"

2. Od czasu gdy pierwszy raz zakupiłem Tech Spec snake skin tylko one wchodzą w grę na zbiornik by się nie ślizgać. Więc to na pewno będzie temat już ogarniam. 

3. Widziałem to rozwiązanie i też mi się widzi :) 

Zabawek jest cała masa na rynku tylko dobierać przebierać i się cieszyć :) 

 

Na początek u mnie tech spec póżniej zabezpieczenia R&G i GB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej, 

wracam po czasie w sumie rok po za kupie mojego Re-dzika :) 

nawinięte 7, 8 tyś km i dalej banan nie schodzi. 

małe zmiany jakie przeszło moto

- slidery przedniej i tylnej osi Lightech

- rolki wahacza evotech

- mocowanie tablicy evotech

- kierunkowskazy tył Ducati Performance

- gripy Puig (nie polecam)

- wydech Arrow 

- naklejki na wahacz R&G

- szyba Puig czeka już na założenie. 

 

117444478_1036025736853551_6010740617859162686_n.jpg

117414243_414844582823852_3140555349192638892_n.jpg

Edytowano przez FRYC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no i git

dwururka na niedźwiedzia jak widać pasowała jak pięść do nosa :).Od razu moto stało się bardziejsze.

A zmieniałeś mapę ? jak subiektywne odczucia w oddawaniu mocy

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt moto nabrało lekkości. 

Na razie mapy nie wgrywałem gdyż moto na gwarancji. 

Wiem że jest mapa pod zmienioną samą końcówkę wydechu która odblokowuje możliwości 959. 

Różnic poza wizualnym i lepszym basem w oddawaniu mocy brak.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.