Jjash 7 Zgłoś post Napisano Czerwiec 10, 2021 Jak wiecie od jakiegoś roku bawię się, naprawdę się bawię i mi się nie znudziło, jazda moją miltistrada 1000ds. Żeby być w pełni zsocjalizowanym partnerem wypraw motocyklowych, zakupiłem sobie prawie od razu interkom. No i w sumie jest. Ale nie da się go używać. Nie, nie ze względu na markę - interphone - lecz z powodu głośności silnika i szumów powietrza. Kask caberg Duke 2, multistrada z szyba podniesiona do poziomu średniego, do tego deflektor ale przy wzroście 186 to i tak powietrze wali w czapkę. Myślałem zeb może to interkom jest za cichy, ale jednak chyba nie. To kwestia kasku, który mi się podoba jak cholera ale uczę się na błędach i wiem że szczękowe są głośniejsze, no i to branie na czapkę prawie całego powietrza z drogi.Jako tako można gadać do 50-60. Potem już jak w japońcach "masahuku". Nie, no nic nie mam do japońców. Skojarzenie takie.Zatem do brzegu - czy interkom w ducati, w dodatku z suchym sprzęgłem, ma sens? Pytam, bo nie wiem czy się zabierać za modyfikacje szyby, i terkomu i czego tam jeszcze czy dać sobie spokój. Nawet jak jeździć ze Spotify to i tam do prędkości miejskich. Potem to już myśli nie słychać. Swoją drogą, jakoś tym wolno mi się nie udaje jeździć. No, jakoś tak wychodzi. Wysłane z mojego H4213 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cynki 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 11, 2021 mam MTS1200 i 175 cm. szyba w górze na maksa i caberg tourmax ( taki z daszkiem i szczękowiec. Z midlandem w środku. Mam podobne refleksje, przy stówce już robi się średnio a jak lecę 120 to tak jakby umorusany olejem mechanik z maszynowni kontenerowca próbował rozmawiac z mostkiem kapitańskim.... masahuku i trzeba się trochę drzeć do tego urządzenia. Poza tym, mój ma tę funkcję, że robi głośniej kiedty jade szybciej... no i w zasadzie to głośnieją mi soprany i robi się nieprzyjemnie po uszach.... ale.... lubię jak nie musze patrzeć w nawigację :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jjash 7 Zgłoś post Napisano Czerwiec 11, 2021 Moj ma też taka funkcje ale wyłączyłem i manualnie dałem na max volume. I też podłączony do navi ale średnio się to sprawuje. Nawet nie średnio. Słabo. Dostateczny z dwoma, jak to u mnie w szkole mówili. Albo trzy na szynach. Czyli niby coś jest ale ni dudu nie wiadomo co i gdzie.Jak ja gadam to wśród hałasu można wywnioskować o co mi common ale w drugą stronę już nieciekawie.Hm... A może ja już ogluchlem od tego suchego sprzęgła.... Wysłane z mojego H4213 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Asty 34 Zgłoś post Napisano Czerwiec 14, 2021 (edytowany) Hmm, dziwne, bo ja już czwarty inrphone m-ki Celluraline zakupiłem(F5MC, TOUR, AVANT a obecnie U-COM 16), poza tym najczęściej jeżdżę w kasku w opcji otwartej m-ki Shark serii EVO i z pełnym przelotem akrapa w MTS 1200S DVT, bez zatyczek, choć faktycznie konus jestem, tj. 178 cm wzrostu i szybę ma akcesoryjną, tj. wyższą +deflektor (choć ostatnio db kilera zamontowałem, by kulturalnym być :) ) , i naprawdę mi to nie przeszkadza, bo do 120~160 km/h wyraźnie komunikaty navi słyszę, odbieram telefon i z plecaczkiem się dogadam. Niestety, nie mam doświadczeń w grupie połączonych intercomów w kwestii bluetooth, bo ciężko sparować z "chińszczyzną" , itp. , chociaż tutaj są pewne ogranicznia w przeciwieństwie do komunikacji Mesh (U-COM 16). Moim zdaniem spróbuj w ustawieniach pogrzebać, tzn. przejdź na inny kanał komunikacji, niż auto, sprawdź czy kabelki przy mikrofonie nie są częściowo uszkodzone i ew. spróbuj z ustawieniami na tzw. kask otwarty z opcją automatycznego zgłośnienia dźwięku, pomimo, że masz inny. Może pomoże ;) :) Dzisiaj zamontowałem do nowego kasku najnowszy, interphone -lepsze głośniki, znacznie więcej funkcji i niebawem przetestuję U-COM 16: Edytowano Czerwiec 14, 2021 przez Asty Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jjash 7 Zgłoś post Napisano Czerwiec 14, 2021 Tak przeanalizowałem sobie i problem jest w kilku rzeczach:1-Niska szyba, choć mam już tą pośrednią,2-Wzrost kierownika, który powoduje że cały impet znad szyby idzie w czapkę i strugi powietrza powodują halas3-Specyfika kasku - szczękowiec jest glosny, a dodatkowo efekt zwiększa po lewej zamontowany, choć opływowy, interkom a po prawej kamera. Muszę posprawdzać ustawienia - być może mam coś "zblokowane" i stąd taki efekt. Dzięki za info. Wysłane z mojego H4213 przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach