Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Sign in to follow this  
wojtas2303

pomoc multistrada 1000ds 08r

Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów,miłośników marki Ducati potrzebuje pomocy w mojej multi sprowadzonej z włoch info znikome o histori wiem ze bezwypadek a wiec moje wątpliwosci dotyczą sprzęgła ponieważ wyczytałem że po zakupie trzeba je wymienic. sprzegło zachowuje sie normalnie bierze ok motocykl ma moc sprzęgło sie nie slizga oczywiscie sprawdzę luz na wałku i sprawdze w jakim stanie sa tarcze jest firma z wrocławia która oferuje kosz z tarczkami za 1500zł + do tego trzeba dokupic reszte przekładki spręzynki itp przejezdzic sezon i kupic cały zestaw czy wymienic tarczki jesli reszta bedzie ok co polecacie?? moto ma nalotu 67tys.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem że "wyczytales" oznacza że znalazłeś to w instrukcji czy wytycznych serwisowych? 

Skoro jak sam piszesz, nie znasz historii sprzętu, to niewykluczone że sprzeglo było już robione. A skoro działa bez zarzutu to bym go nie ruszał. Niezależnie co byłoby gdzieś napisane, sprzeglo to element eksploatacyjny i zużywa się w zależności od eksploatacji. 

Oczywiście to tylko moje zdanie. 

 

W temacie części do ducata, to kupowałem już chyba wszędzie... od ściągania z Włoch, przez poszukiwania na ebay, polską stronę dodukata czy jakoś tak, po dostepne w sklepach zamienniki np rolek i napinaczy do rozrzadu (bo na zamówione przez mechanika części z autoryzowanego serwisu czekaliśmy prawie miesiąc i wciąż nie potrafili potwierdzić kiedy będą... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tarcze jak nie mają oznak zużycia to wyczyścić i zostawić. Kosz, zabierak, jak nie maja ubytków , to zostaw.

Zestaw do kupienia o którym piszesz to z wro , czy z Oleśnicy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wyczytałem nie z serwisówki czy manuala tylko z opini ludzi którzy nabywali motocykle marki Ducati też osobiscie jestem tego zdania że wymienia sie elementy które sa zużyte lecz wole sie zapytac ludzi którzy maja wieksze pojecie i Bardzo dziekuje za zainteresowanie i pomoc ponieważ szukałem motocykla innego niż wszystkie który sie wyróżnia i nie jest taki....jak wszystkie najpopularniejsze rzedówki szlifierki i natrafiłem na Ducati...to jest poprostu muzyka dzwiek wygląd nie chce nic innego :) Wiec posprawdzam wszystko wyczyszcze i bede działał dalej zestaw o którym pisałem jest z wrocławia www.moto-sprzegla.pl tutaj link do oferty https://www.olx.pl/d/oferta/sprzeglo-kosz-sprzegla-ducati-CID5-IDEGTkb.html?reason=extended_search_no_results_spell_checker

a obecnie lagi robie bo lekko sie pociły rozrzad rolki wszystko sztywne nic nie hałasuje wiec zostawiłem wymienilem paski rozrzadu i wiadomo zmienie olej i filtr w silniku tak mysle jeszcze o zaworach tylko moge nie podołac z zaworami i bede musiał gdzies zaprowadzic na sprawdzenie chociaz po oddaniu tdmki byłej na gaznikach do mechanika i odebraniu jej troche straciłem zaufanie do mechaników...na co warto zwrócic uwage przy tych motocyklach żebym nie miał przykrej niespodzianki??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze jedno, sprawdziłem link który podałeś i taka mi się myśl nasunęła: opis autora odnośnie drgań przy niskich obrotach, a ustępujących powyżej 3-4 tys i rzekomego uszkodzenia kosza sprzęgłowego... cóż... dukaty tej generacji szarpały, szarpią i będą szarpać na niskich obrotach zwlaszcza na zimnym silniku! Moja 1100 zanim się rozgrzeje to do 3tys jest bardzo słabo... tzn szarpie jak diabli.. po rozgrzaniu da się od 2 tys jako tako jeździć...  mam tak odkąd ją mam.. czyli od przebiegu 25tys...  I przez 10 tys nic się nie zmieniło. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

miałes może stycznosc z firma motor tech??rzekomo regeneruja sprzęgła widzialem ze kous do ducati regenerowali i byl zadowolony...niestety moj kosz ma ubytki jest do wymiany razem z tarczkami to moze jakbym kupil nowe to to stae na probe wyslal do tej firmy

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

takie pytanko bo sie zastanawiam nad 6tym biegiem poniewaz jadac + - te 90 90pare lepiej jechac na 5 czy 6 biegu odnosze wrazenie ze te 3tys obrotow to takie minimum dla silnika zeby sobie leciec wiec 5ty bieg przy takiej predkosci jest ok czy sie myle?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.