maxwar 0 Napisano Czerwiec 27, 2011 Jakby ktoś nie miał okazji przeczytać to podsyłam linka z porównaniem obu monsterów: http://www.motocykl-online.pl/testy/Duc ... kontra_695 I zwracam się z pytaniem (podobnym jak w poprzednim wątku o s2r 800 vs. 696) tym razem o modele 695 i 696. Jak wiadomo 695 można nabyć około 6 tys taniej niż 696. Czy waszym zdaniem warto zapłacić więcej za nowszego 696 w porównaniu do 695? Jeśli ktoś ma jakiś namiar na "pewne" modele to proszę o informacje (zakup)? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arachnia 1 Napisano Czerwiec 27, 2011 Myślę, ze różnica cenowo jest trochę większa, a 696 w dobrym stanie to pewnie ok 23-24 tys. No ale skoro s2r przy 696 wypada srednio to 695 tym bardziej 8-). Jesli rozważasz takie kwoty to moze s2r 1000 ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maxwar 0 Napisano Czerwiec 27, 2011 No racja. Różnica w cenie jest trochę większa... około 8 tys jednak (695 ~ 16tys zł a 696 ~ 24tys zł), czyli proporcjonalnie do ceny zakupu dość sporo. Czy 696 aż tyle więcej wart? Chętnie wysłucham waszych opinii i rad ;-) Jeśli chodzi o monstera s2r 1000 to nie chcę aż takiego mocnego. I tak 2 cylindrami nie będzie aż tak łatwo jeździć ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Czerwiec 27, 2011 Chętnie wysłucham waszych opinii i rad ;-) No to proszę: Widzę, że nie bardzo wiesz czego szukasz (s2r, 695, 696). Ja natomiast nie wiem w jakim zakresie cenowym możesz poruszasz. Na mój gust: określ górną granicę cenową na zakup (zostaw sobie ok. 2 kpln na serwis). Pomyśl racjonalnie jaką moc uważasz za "do ogarnięcia" (s2r 1000 za mocny :shock: ). Ja powiem tak: po 20-letniej przerwie szukałem Monstera w określonej cenie - pojemność/moc zostawiłem losowi ;) Jedni mówili: bardzo dobry wybór na pierwsze moto, zaczynaj od 620 potem będziesz sobie pojemność zwiększał... Drudzy: szukaj powyżej 750 ccm - masz poukładane w głowie, kupisz, doinwestujesz a potem oddasz, bo będzie mocy brakowało. Jedni i drudzy mieli rację - sam musisz określić, czy jesteś podatny na "porównywanie długości penisa" na światłach :lol: Mam M1000 i żyję :mrgreen: - tyle, że ciągle mi brakuje kasy na "dodatki" - bo docisk ładny by się chciało, osłonkę inna itd. Jeśli chcesz wiedzieć, co bym zrobił na Twoim miejscu - szukałbym ZDROWEJ sztuki w "starym" Monsterze - nie 695, s2r, 696 - i zrobił go "na tłusto". Mimo, że "mądrale" z najróżniejszych pism porównują dwa światy (695 vs. 696) - do klasycznego Monstera dostaniesz bez kłopotu i porażających cen wszystkie potrzebne części - a wiadomo, że im model młodszy, tym ceny wyższe. Wiem, że ile byś nie miał kasy zawsze będzie brakowało na "stylizację". Może lepiej kupić maszynę starszą, zadbaną (może w oryginale) i potraktować jak bazę do zrobienia fajnego stylowego moto bogatego w dodatki "performance". Myślę, że większość z nas cieszy się z każdej "śrubki" dokupionej "ponad normę" do swojego Dukata. Pomyśl, że będziesz chciał z biegiem czasu zmienić tłumiki, klamki, manetki, osłonę sprzęgła lub pasków rozrządu, carbonowe błotniki, itd wymieniać można do rana... No chyba, że dla Ciebie liczą się suche dane: rocznik, moc, pojemność i oryginalny stan... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Furious 0 Napisano Czerwiec 27, 2011 696 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Czerwiec 28, 2011 Nie no o damskim 696 to nie ma co gadać :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach