Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

robsonick

Czujnik ciśnienia oleju (539.4.030.1A Switch)

Polecane posty

I takie same ciśnienie dają pompy w autach osobowych ale czujniki są ustawione bardzo nisko i tyle, mechaniki nie oszukasz

 

 

No ty na pewno :D

 

 

 

 

 

Sent from my Lumia 710 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Pozwolę sobie odnowić temat.

Panowie jak wam się te oplowskie czujniki sprawują? Sprawdzaliscie zakres cisnienia?

Moj oryginalny 539.4.030.1A ma zakres 0.15 - 0.4 bar tymczasem Opel/GM ma 0.3 - 0.55 bar

Rożnica jest znaczna

 

Po około 100 km przebiegu potwierdzam działanie w/w czujnika w 1098. W Intercars-ie kupiłem za 6 zł.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A u mnie niestety się ten zamiennik nie sprawdził.

W innym wątku pisałem, że kilka dni temu zepsuł mi się oryginalny i założyłem w jego miejsce czujnik do Opla - Bilstein.

 

No i dzisiaj - w trakcie pierwszej jazdy po wymianie, po przejechaniu ok. 20 km. zorientowałem się, że zostawiam za sobą obłok białego dymu. Okazało się, że cała prawa strona motocykla oraz prawy but i nogawka spodni są w oleju.

Olej szedł ze środka czujnika.

 

Już nie wiem, czy mi się jakiś felerny trafił?

A może to nie problem czujnika, tylko ciśnienia oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie odnowić temat. Pacjent to Monster 620 z 2002 roku. Kupiłem go 2 dni temu, wróciłem do domu na kołach bez żadnych problemów (ok 80 km) i dzień po zakupie pojawiła się konrolka oleju a pod motocyklem plama, okazało się że cieknie z niego olej.  Źródłem wycieku była uszkodzona uszczelka miedziana pod czujnikiem, wymiana uszczelki zatrzymała wyciek. Uzupełniłem olej, jednak po przekręceniu kluczyka wciąż widać kontrolkę. Kontrolka gaśnie po uruchomieniu silnika, ale po 15-20 minutach jazdy daje o sobie znać. Zapala się podczas postoju na światłach na luzie, czy w trakcie jazdy na niższych obrotach. Gdy dodaje gazu to zazwyczaj gaśnie, choć bywa na tyle uparta że nie chce zniknąć nawet po przekręceniu manetki. Gdy zgaszę i ponownie zapalę motocykl kontrolka znika i pojawia się znów po kilku-kilkunastu minutach jazdy. Czy zalecacie jakieś dodatkowe czynności poza wymianą czujnika? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poziom oleju sprawdzony oczywiście? Wymieniał bym czujnik, za grosze można zastępczy ;)

 

wykciukowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.