br3b 0 Napisano Sierpień 30, 2011 Z góry przepraszam, jeżeli nietrafnie zatytułowałem wątek oraz za nomenklaturę - jestem zielony z mechaniki pojazdów :lol: Co mnie niepokoi: Bieg jałowy - energicznie dodaje gazu i silnik wchodzi na obroty znacznie wyższe niż miało to miejsce do tej pory, przy adekwatnej pozycji manetki. Powyżej 4k obrotów zdaje się dostawać nagły impuls i wkręca się jeszcze wyżej, chociaż powinien już zmniejszać obroty (zamknięty gaz). Zauważyłem to przy przegazówkach, zwłaszcza na niskich biegach jest to ewidentne. Znacznie później osiąga "dół" - zdążę zmienić bieg, puścić sprzęgło i efekt przez chwilę jest taki, jakbym nadal miał odkręconą manetkę. podumowując: - odkręcam, puszczam gaz - za wysoko i za późno na dole - odkręcam i energicznie odejmuję gazu, trzymając manetkę - lepiej ps: umyłem motocykl i to się zaczęło :lol: Wtf? Od czego zacząć diagnostykę? EDIT: jeżeli powoli zwiększam obroty - jest ok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
topgear68 0 Napisano Sierpień 30, 2011 Od linki gazu ;) Przesmaruj bedzie git ;) PS. ducaty nie lubią wody, jeszcze tego nie wiesz :?: ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
br3b 0 Napisano Sierpień 30, 2011 PS. ducaty nie lubią wody, jeszcze tego nie wiesz :?: ;) Ostatni raz go myłem - obiecuję! Zostaje odkurzanie :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Fifi 0 Napisano Sierpień 30, 2011 PS. ducaty nie lubią wody, jeszcze tego nie wiesz :?: ;) Ostatni raz go myłem - obiecuję! Zostaje odkurzanie :lol: Najlepszym sposobem jest aby wyczekać moment aż utworzy sie stała skorupa i zacznie pękać. Wówczas możesz zdjąć ją całą warstwą i cieszyć sie odświeżonym i ładnym lakierem ;) P.s czarne moto pomaga w tym. Edit: skorupa z brudu :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach