jankes12 0 Napisano Październik 9, 2011 Test przeprowadzony przez niemieckie czasopismo "PS" w 2003 roku 1725km- zapala sie kontrolka ostrzegawcza silnika po przekroczeniu 240km/h.Bezpodstawne mruganie mimo wszystkich prob naprawy(wymiana wiazki elektrycznej,jednostki sterujacej-kilka razy) przetrwalo.Obawa ze falszywy alarm pewnego razu bedzie prawdziwy towarzyszyla do konca testu. 5500km-urwany migacz,zaczyna"wariowac"wskaznik obrotow,zgubiona sprezyna mocowania kolektora tylnego cylindra. 16230km-Ducati nie chce odpalic,woda dostala sie do wtyczki przekaznika wtrysku paliwa i to pomimo ze producent przeniosl ten elemet za obudowe akumulatora. 21282km-w tylnej ramie popekalo mocowanie tlumika,popekana tylna owiewka,uszkodzony mechanizm zamykania tylnego siedzonka.Przyczyna tych usterek byla niefachowo przeprowadzona synchronizacja przepustnic co spowodowalo utrate kultury pracy silnika.Ciezko dozowalne sprzeglo, motocykl gasnie przy probie ruszania to takze wina niedokladnego serwisu. 50000km-motocykl nie odmowil ani razu posluszenstwa przez mechaniczna usterke,co bardzo zdziwilo wszystkich sceptykow.Na koniec testu 999 pokazuje sie pod wzgledem mocy tak swiezo jak pierwszego dnia.29 wrzesnia 2005r Ducati generuje 126,6KM dokladnie tyle co na poczatku testu( dwa lata wczesniej). Sprzeglo-tarcze jak i sprezyny po rozlozeniu okazaly sie do wymiany.Mimo to sprzeglo wytrzymalo caly dystans 50tys km bez problemow.Mniej pieknie wygladal znaczny luz na dolnej panewce,tak jak wszystkie zawory,prowadnice i gniazda zaworow wydechowych,dwie prowadnice oraz wszystkie gniazda zaworow ssacych byly na lub poza granica zuzycia.Reszta "wnetrznosci" silnika takich jak cylindry,tloki,walki rozrzadu,skrzynia biegow w bardzo dobrym stanie. W tetowanym egzeplazu wymieniono nastepujace rzeczy:cewki,instalacja elektryczna,obrotomierz,jednostka sterujaca(kilka razy),tylna rama,siedzonko pasazera(dwa razy zgubione na autostradzie przy duzej predkosci),mechanizm zamykania tylnego siedzonka,tylne owiewki,przekaznik wtrysku paliwa,wylacznik swiatla stop,wylacznik dzwigni sprzegla,pompa hamulcowa,kontrolka oleju,sensor predkosciomierza,sensor obrotomierza,chlodnica oleju,tarcze hamulcowe,wahacz(wina niedopatrzenia serwisu,zbyt luzny lancuch uszkodzil wahacz),oslonki przy stopkach,tylny zacisk,tylny kolektor. Podsumowanie:Ducati 999 i jego bombowy a zarazem wytrzymaly v2 to solidna konstrukcja o rewelacyjnym podwoziu posiadajacym ogromna stabilnosc i wspaniala reakcje zwrotna oraz przejzyste resorowanie.Motocykl posiada kapitalny uklad hamulcowy,cieszy rowniez zuzycie paliwa 5-6 l/100km.Ducati zachwyca a zarazem denerwuje rozczarowujaca jakoscia przedewszystkim detali.Producent zapewnia ze jakosc wadliwych elemetow w modelu 2005 po liftingu zostanie poprawiona. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas270cdi 0 Napisano Październik 9, 2011 :?: :idea: ...i kontrolke oleju nawet wymienili :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Październik 9, 2011 Co to jest za czasopismo "PS" ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas270cdi 0 Napisano Październik 9, 2011 Co to jest za czasopismo "PS" ? Pismo :shock: Swięte Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Październik 9, 2011 Co to jest za czasopismo "PS" ? Pismo :shock: Swięte A to nie znam.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Październik 10, 2011 Eee klapka od wlewu mu nie loto :lol: , szajse nie stukati. :P Ja bym tego nie kupił. :P Jankes prośba, byś poprawił trochę ten tekst na polski, bo ciężko się czyta. thx Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach