NastroAzzurro 16 Napisano Kwiecień 21, 2015 (edytowany) dukaty wychodzą z fabryki już dotarte silniki są po hamowni, co do spalania spokojnie wszelkie korekty będziesz miał na przeglądzie po 1000km zakres obrotów użytecznych o ile pamiętam w tym czasie max 6000tyś. po prostu w tym czasie ma się silnik ułożyć a klient nauczyć się motocykla, instrukcja też nic nie mów że można zacząć jazdę od razu od pałowania ale i też można i nic się nie stanie, mój 696 pali w granicach 6,5 litra na fabrycznych kominach olej castrol 10w50, a na 749 do zapalenia się rezerwy robię jakieś 150km, wiec w mieście raczej mniej jak około 7 litrów nie spalisz jeśli mówimy tylko tylko o mieście... nie martw się na przyszłość forza italia ;) Edytowano Kwiecień 21, 2015 przez NastroAzzurro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szymon.bajon 0 Napisano Kwiecień 21, 2015 :) dzięki, jak go odbieralem, to w salonie powiedzieli że mam go dotrzeć na początku nie przekraczając przez 1k km 6000 obrotów, stąd o tym docieraniu:) oczywiście, jako laik od razu dobudowalem sobie teorię że jak się dociera, to więcej pali itd. itp. Ale po przeczytaniu tego tematu trochę zwatpilem... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Kwiecień 21, 2015 Mój diavel potrafi spalić zarówno 10 litrów jak i 6,8 litra zależy od tego jak mam chęć nim jechać :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blejz23 0 Napisano Kwiecień 21, 2015 spali tyle ile mu wlejesz - klasyk :D :D :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szymon.bajon 0 Napisano Kwiecień 21, 2015 Hehehe, no tak:) dzięki wszystkim:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach