Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

kariman

crash pady Barracuda

Polecane posty

Witam. Czy ktoś z was ma crash pady ww. firmy w m600? zamontowałem swoje, ale coś nie pasi. W sumie nie wiem czy tak zamontowane chronią silnik czy raczej na odwrót. Najgorsze jest to, że innej opcji nie ma bo z prawej przeszkadza pompa paliwa (chyba) i jej mocowanie, a z lewej rama, także nie da się ich zamocować bardziej z przodu... no chyba, że się mylę i jest jakiś lepszy sposób zamontowania tego ustrojstwa... Czy ktoś coś wie na ten temat. Rad będę za wszelkie porady (nie wliczając takich typu "sprzedaj duca, przecież to sie psuję i w ogóle włoszczyzna to tylko do zupy...") :D

post-1138-1366037612,7962_thumb.jpg

post-1138-1366037612,9827_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym próbował toto przymocować jak najbliżej "szpilki" trzymającej silnik.

Czyli tak, jak tutaj:

 

Barracuda%20moto%20oprema,%20Ducati%20Hypermotard%201100-796,%20Crash%20P.jpg

post-535-1366037613,179_thumb.jpg

post-535-1366037613,2235_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no właśnie próbowałem tam gdzie zaznaczyłeś, ale z prawej jest mocowanie pompy a z lewej rama przeszkadza (ta cienka rurka idąca w poprzek). Mógłbym też pobawić się w przerabianie mocowania, ale wtedy pewnie wytrzymałość nie będzie ta sama...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i nie zamontujesz tego stary do sześćsetki...

Przechodzilem przez ten temat dwa sezony temu.. Poruszylem sprawe u importera, ktory mial wycofac informacje o crash padach niby pasujacych do tego modelu.. Czy to zrobil tego juz nie wiem.. Crashy napewno nie zamontujesz w tym miejscu, w ktorym powinny sie one znajdowac.

 

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te crash pady są dedykowane dla 600tki czy 620tki?

Może dlatego nie pasują.

 

Na ostatnim zdjęciu wklejonym przez Białego widać silnik DS - czyli motór w "nowej" ramie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Na ostatnim zdjęciu wklejonym przez Białego widać silnik DS - czyli motór w "nowej" ramie.

 

To akurat Hypcio ;)

Chodziło mi o pokazanie miejsca na montaż, ale skoro TomTom przerabiał temat praktycznie - nie pozostaje nic innego, jak puścić crashe dalej i zakupić takie, co do 600-tki będą pasowały.

 

Osobiście postawiłem na te toporne walce od R&G Racing (wraz ze szpilką) - na przednią ośkę też R&G - oby nie musiały pokazywać, jakie są dobre ... ;) :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze sa ze szpilka, mi po mojej wywrotce crase dużo ocaliły z bocznych elementów silnika i miedzy innymi bak, w sumie starły się minimalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na stronie jak byk jest napisane, że crashe do 600, ale najlepsze jest to, że zdjęcia nigdzie nie ma już po zamontowaniu a jeszcze większy myk to że instrukcja jest dla 696 w komplecie.... ich strona: http://www.barracudamoto.it/it/shop/cat ... nster-600/ Az mnie korci żeby im ten badziew odesłać, zaraz wysmaruje im jakiegoś maila... Pozostanie mi kupno "normalnych" crashy ze szpilką. dzięki chłopaki za rozjaśnienie sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.