kariman 0 Napisano Grudzień 28, 2011 Witam. Czy ktoś z was ma crash pady ww. firmy w m600? zamontowałem swoje, ale coś nie pasi. W sumie nie wiem czy tak zamontowane chronią silnik czy raczej na odwrót. Najgorsze jest to, że innej opcji nie ma bo z prawej przeszkadza pompa paliwa (chyba) i jej mocowanie, a z lewej rama, także nie da się ich zamocować bardziej z przodu... no chyba, że się mylę i jest jakiś lepszy sposób zamontowania tego ustrojstwa... Czy ktoś coś wie na ten temat. Rad będę za wszelkie porady (nie wliczając takich typu "sprzedaj duca, przecież to sie psuję i w ogóle włoszczyzna to tylko do zupy...") :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Grudzień 28, 2011 Ja bym próbował toto przymocować jak najbliżej "szpilki" trzymającej silnik. Czyli tak, jak tutaj: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kariman 0 Napisano Grudzień 28, 2011 no właśnie próbowałem tam gdzie zaznaczyłeś, ale z prawej jest mocowanie pompy a z lewej rama przeszkadza (ta cienka rurka idąca w poprzek). Mógłbym też pobawić się w przerabianie mocowania, ale wtedy pewnie wytrzymałość nie będzie ta sama... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TomTom 2 Napisano Grudzień 29, 2011 No i nie zamontujesz tego stary do sześćsetki... Przechodzilem przez ten temat dwa sezony temu.. Poruszylem sprawe u importera, ktory mial wycofac informacje o crash padach niby pasujacych do tego modelu.. Czy to zrobil tego juz nie wiem.. Crashy napewno nie zamontujesz w tym miejscu, w ktorym powinny sie one znajdowac. Pozdro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DzikiBobr 0 Napisano Grudzień 29, 2011 Te crash pady są dedykowane dla 600tki czy 620tki? Może dlatego nie pasują. Na ostatnim zdjęciu wklejonym przez Białego widać silnik DS - czyli motór w "nowej" ramie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Grudzień 29, 2011 Na ostatnim zdjęciu wklejonym przez Białego widać silnik DS - czyli motór w "nowej" ramie. To akurat Hypcio ;) Chodziło mi o pokazanie miejsca na montaż, ale skoro TomTom przerabiał temat praktycznie - nie pozostaje nic innego, jak puścić crashe dalej i zakupić takie, co do 600-tki będą pasowały. Osobiście postawiłem na te toporne walce od R&G Racing (wraz ze szpilką) - na przednią ośkę też R&G - oby nie musiały pokazywać, jakie są dobre ... ;) :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Grudzień 29, 2011 Najlepsze sa ze szpilka, mi po mojej wywrotce crase dużo ocaliły z bocznych elementów silnika i miedzy innymi bak, w sumie starły się minimalnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kariman 0 Napisano Grudzień 29, 2011 Na stronie jak byk jest napisane, że crashe do 600, ale najlepsze jest to, że zdjęcia nigdzie nie ma już po zamontowaniu a jeszcze większy myk to że instrukcja jest dla 696 w komplecie.... ich strona: http://www.barracudamoto.it/it/shop/cat ... nster-600/ Az mnie korci żeby im ten badziew odesłać, zaraz wysmaruje im jakiegoś maila... Pozostanie mi kupno "normalnych" crashy ze szpilką. dzięki chłopaki za rozjaśnienie sytuacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach