RuBBeN 0 Napisano Marzec 1, 2012 Witam, po długich namysłach skłaniam się w kierunku sprzedaży. Z tego co wymieniłem i dokupiłem: - przedni błotnik, bo był połamany - tylni błotnik i kierunkowskazy bo go nie było a lampa led zamontowana nad wydechem - stelaż pod kufer GIVI - crashpady R&G - nowe kable do elektryki zasilanie + i - - przekaźnik rozrusznika - osłony dłoni Acerbis - Zrobiony serwis przy 15tyś. (z wymianą sprężynek i podkładek docisku przęgła, pasków, filtra pow, świece zmieniam co sezon sam.) obecnie ma 22tyś (paski była już kontrola) trzeba zrobić regulacje zaworów i wymianę uszczelniaczy zaworowych. - manetki Progrip - Wydechy dłubane - ale prawie nic nie dało w dźwięku :) - tempomat na manetkę - Napęd najmocniejszy DID złoty - wymiana przy 19800. - kierownica podwyższona Renthal. - odmę akcesoryjną - błotnik na tylne koło zasłania amor przed brudem. Dodatkowo dokładam: - zdemontowany Scootoiler z elektronicznym smarowaniem - osłonkę łańcucha taka z tyłu, nową (kupiłem i nigdy nie założyłem) - nowy filtr powietrza Oryginalny Ducati - Miękkie siedzenie od rocznika 2005 - Płytkę LED do tylnej lampy (w płytce Stop i Kierunki) - była w lampie jak kupiłem, osobiście wolę oryginał. Kwota jaka mnie interesuje to 11000 Niska bo moto do poprawek lakierniczych i trzeba zrobić serwis - po naprawie 15000 tyś jak by ktoś chciał. Info na razie tutaj potem może na Allegro - chyba, że się ciepło zrobi i mi przejdzie jak znów dosiądę rumaka Podsyłam link do zdjęć. https://picasaweb.google.com/1087131945 ... MiBpebgnQE Ostatnie zdjęcia pokazują jak wygląda bez przodu (całkiem nieźle z tą podniesioną kierownicą - takie SuperMoto), Przerobienie lampy na europejską stronę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach