duc748 0 Napisano Marzec 25, 2012 pozwalam sobie założyć topic o moim 796 pierwsze 400 km za mną od pierwszych kilometrów zakochany w motorze, ergonomii, pozycji za kierownicą, radialnymi zaciskami, wyglądem i brzemienie silnika. mam 184 i ważę 90 wymagany więc upgrade przedniego zawieszania... myślę, że prędzej czy później (drugie hobby) "wjadą" lagi z 1098/848 - konieczna pełna regulacja. Dobicie do końca przy mocnym hamowaniu / praktycznie brak "reboundu" zeszły sezon to była Hayka... wsiadłem w tym tygodniu i ... na 6 biegu można jechac od 60 km/h - w potworze szóstka raczej od 125 km... poniżej 4000 duuużo drgań i silnik nie przyjmuje tak niskich obrotów (może by dać zęba mniej z przodu?) w koncie leżało czerwone pudełko z literą T - postanowienie było następujące. 3000 km jadę na hamownię sprawdzam motorek, na miejscu zakładam T + komp i K&N i sprawdzam zmiany... nie wytrzymałem. Załozyłem dziś Termiki na próbę i ... zauważalna poprawa na dole... bardzo zadowolony z Pirelek.. dużo gripu.. gdyby nie tak miękki przód złożenia były by jeszcze większe. Opona grzała się nawet przy jazdach przy 3 stopniach Wyjeżdzam II pełny zbiornik... miły patent z wkaźniekiem, który przełącza się na trip w momencie zapalenia kontrolke rezerwy (przejechałem 30 km i zatankowałem) . W planie literek do plecaka i sprawdzenie zasięgu rezerwy. Niepodzianka. Wydobyłem z szafy torbę na zbiornik i ... nie trzyma się - fakt to przecież plastik ! Trochę bywa ze mną różnie... raczej motocykle SBK / SS a tu teraz Monsterek. Ale jazda motocyklem ważącym 160/170 kg.. bezcenne W wizjerku jakiś glucik/para wodna - wiozłem go niestety w -20 i nie wyszło to na dobre.. trochę białego g... w korku - trudno dojeżdze do I przeglądu.... Mile zaskoczony osiągami silnika, troche tęsknię za suchym sprzęgłem. Postanowienia - nie kombinować.. jeździć 21.10 - idę za pomięci trochę do góry dźwignię zmiany biegów podnieść i przestawić zegarek (aaa ten display !!! :) ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
luzak666 0 Napisano Marzec 25, 2012 Fajna recka. Dawaj znać jak pomiary na hamowni. Ja założyłem filtr K&N, tłumik SC Project i moduł od Rapid Bike. Niestety nie byłem przed modsem na hamowni, ale jak będę miał możliwość to sprawdzę jak jest po modyfikacji. Moto wyraźnie lepiej przyśpiesza, brzmi lepiej i waży jeszcze mniej. :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eze1986 0 Napisano Marzec 25, 2012 Co do nurkowania mozna wlac olej gestrzy ok 7,5 W. I nurkowania niebedzie.Standardowo leja w fabryce 5w. 10w nie polecam amor straci na plynnosci. A tak poza tym swietny motór tez chce zobie takiego sprawic ale cena nieosiagalna dla mnie i zostane chyba przy 696. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
duc748 0 Napisano Marzec 26, 2012 dzięki za uwagę o oleju miało być właśnie białe 696 bo białe i chłodzenie powietrza pasuje mi ale.. mam 40 lat i 160 z tyłu.... ??? co do oleju fakt - może tak właśnie zrobię.. to wyjaśnia czemu od 5 lat mam w garażu nie otwartą butelkę Mobila... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Marzec 26, 2012 Ale tej piecioletniej to juz bym nie uzywal xD Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach