goral 0 Napisano Kwiecień 20, 2012 No wlasnie , powinno sie zgodnie z serwisowka , zmieniac co 1000 km ? Czy po dotarciu mozna troche wydluzyc ? Dodam , ze jazda "turystyczna" i bez palowania . Przepraszam jesli powielam temat , ale szukalem , szukalem (moze chu.... ) i nic nie znalazlem . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Kwiecień 20, 2012 Olej sie wymienia tak jak pisze w serwisowce. Ogolnie jest tak ze ducatisti wymieniaja olej czesciej jak jest to zalecane. Po pierwszych 1000km powinienes zmienic olej bo jest to olej po dotarciu, moga sie znajdowac w nim drobne czastki metalu, mozliwe rownierz ze na dotarciu byl zalany olej mineralny ale chyba czytalem na forum ze od poczatku jest syntetyk. Podczas docierania silnika jest oczywistym ze sie jezdzi bez palowania ( chyba sa nawet blokady obrotow na czas docierania silnika). Po dotarciu silnika wiekszosc ducatistow wymienia olej co 5 - 6 tysiakow lub co sezon, w zaleznosci co nastepuje pierwsze. Wiekszosc motocyklistow jest zdania ze nie jakosc oleju jest najwazniejsza a czestotliwosc jego wymiany. Tak wyglada silnik w ktorym olej nie byl wymieniany: "Ludzie, wymieniajcie olej i swiece, jest to zarazem jedna z najlepszych i najtanszych rzeczy jakie mozesz zrobic dla twojego pojazdu" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
goral 0 Napisano Kwiecień 22, 2012 Nie , blokady zadnej nie ma , ale zakrecilem sie totalnie (wydalo mi sie cholernie dziwne , ze olej zmienia sie po drugiej wymianie co 12kkm. Dla tego uznale te x1000 nad kazda tabelka , ze jednak co 1tysiac kmn , a to z koleji znowu mnie zadziwilo , bo przeciez to nie jest jakis wzylowany silnik ... Sciagnalem inna serwisowke i i tam juz jak byk - co sezon , lub (po 6 kkm) co 12 kkm... Jednak zostane przy "co zezon" ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach