Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
kamash

Monster 696 Kanarek Wałbrzych

Polecane posty

czytajac w ogloszeniu stan idealny oczekuje stanu idealnego a po przybyciu widze Fakty- niesprawny tylny hamulec sprzedajacy twierdzi ze jest zapowietrzony wiec jaki problem to zrobic skoro wlasciciel posiada warsztat i jak twierdzi serwisuje motocykle nastepnie sruba glowki ramy potraktowana conajmniej mlotkiem sprzedajacy twierdzi ze nie mial klucza a lozyska glowki ramy byly do wmiany dalej widzimy dwa wgniecenia na ramie ktore spowodowaly lagi podczas rzekomej przewrotki to sa fakty ktore nie pozwalaja stwierdzic ze motocykl jest w stanie idealnym A co do moich przeczuc to lakier nie wyglada mi na orginalny ale zaznaczam ze pewnosci nie mam moge sie mylic motocykl byl brudny czego nie toleruje mysle ze moto faktycznie nie mialo konkretnego szlifa czy uderzenia w przod bo nic na taki stan nie wskazywalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jesli obrazilem pana sprzedajacego to przepraszam nie mialem takiego zamiaru .A czytajacy wybaczcie za pisownie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wgniotki na ramie od lagów, i sprzęt jest idealny ? To ja się pytam gdzie są ograniczniki i jak wyglądają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fdc    0

a ja dalej twierdzę że jest idealny

co do wgniotek to są tak delikatne że nie mają żadnego znaczenia co do jej prostoty i jakości ok 1 mm od styku z lagami niestety to włoch i okazało się że lagi już nie włoski są lepsze niż rama

co do główki ramy sory grantz ale to nie główka lecz śruba a fakt że nie mam klucza to powiedziałem tobie że nawet nie zamierzam go mieć bo ducati to nie moja bajka

co do lakieru mylisz się kolego i to ci udowodniłem na miejscu

co do hamulców kolego nie wiedziałbyś tego gdybym ci nie powiedział

a czas który mam temu poświęcić zanim będzie kupiec wole przeznaczyć na co innego

czy mnie obraziłeś nie

co do twojej wiedzy i teraz nie chcę Ciebie obrażać

może wiesz jak ma chodzić ducati

lecz co do sprawdzenia jakości motocykla słabiutko i to bardzo

na tym zakończę swój wywód a pewny jestem że ktoś i tak kupi ten motor i będzie napewno zadowolony

zapomniałeś dodać że klienci którzy kupują u nas motor mają na niego gwarancje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fdc    0

a i jeszce jedno Grantz nie odpowietrzałeś chyba nigdy systemu abs i nie dokońca chyba wiesz co mówisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a ja dalej twierdzę że jest idealny

co do wgniotek to są tak delikatne że nie mają żadnego znaczenia co do jej prostoty i jakości ok 1 mm od styku z lagami niestety to włoch i okazało się że lagi już nie włoski są lepsze niż rama

co do główki ramy sory grantz ale to nie główka lecz śruba a fakt że nie mam klucza to powiedziałem tobie że nawet nie zamierzam go mieć bo ducati to nie moja bajka

co do lakieru mylisz się kolego i to ci udowodniłem na miejscu

co do hamulców kolego nie wiedziałbyś tego gdybym ci nie powiedział

a czas który mam temu poświęcić zanim będzie kupiec wole przeznaczyć na co innego

czy mnie obraziłeś nie

co do twojej wiedzy i teraz nie chcę Ciebie obrażać

może wiesz jak ma chodzić ducati

lecz co do sprawdzenia jakości motocykla słabiutko i to bardzo

na tym zakończę swój wywód a pewny jestem że ktoś i tak kupi ten motor i będzie napewno zadowolony

zapomniałeś dodać że klienci którzy kupują u nas motor mają na niego gwarancje

a i jeszce jedno Grantz nie odpowietrzałeś chyba nigdy systemu abs i nie dokońca chyba wiesz co mówisz
toc napisalem ze sruba a co do lakieru to rysa na blotniku nie byla dowodem tak sobie mysle skoro mi to wszystko powiedziales to dlaczego dopiero po mojej wizycie potencjlni nabywcy dowiaduja sie o takim stanie zeczy a co do mojej wiedzy to jest wystarczajaca zeby stwierdzic ze moto nie jest w stanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fdc    0

Nie luz szkoda bić piany bo to nie ma sesu

sądzę że ludzi którym sie wydaje że mają wiedzę niech się dalej bawią w fora

chyba tylko tutaj mogą zabłysnąć

a po motocykl warty 40 tys w stanie takim jak wyszedł z fabryki to do salonu

ten motocykl kosztuje 20 tyś choć patrząc na to jakimi pojazdami jeździcie to o kilka razy za dużo szkoda tylko że ludzie którzy chcą dobry motor wierzą i poddają sie wywodą tych którzy niech sobie każdy doda ja nie chcę obrażać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja moze kilka obiecanych slow od siebie. Moje podejscie do kupowania moze niektorych dziwic ale kupujac przykladowo ostanie subaru STI, przy zakupie pojazdu, poza ocena stanu technicznego, obowiązkową wizyta w ASO etc, koncentrowalem sie bardzo na rozmowie z kierownikiem i ocena samego sprzedającego, gdzie moja inteligencja emocjonalna potrafiła mi wiele podpowiedzieć, odzielic racjonalnego, dojrzalego pasjonata od kierownika strzelajacego ze sprzegla na kazdych swiatlach..

 

Nie inaczej zabieram sie do zakupu Dukata.

 

Na wstepie chcialbym zaznaczyc iz nie mam zastrzezen technicznych do wymienionego wyzej motocykla, swoje spostrzezenia po ogledzinach wymienil Grants, choc od siebie moge dodac iz owe gniotki w ramie to fakt o ktorym nalezy uprzedzic kupujacego - zanim np zdecydowalbym sie przebyc dystans 500km dzielacy mnie z Walbrzychem. Wymieniane byly lozyska w glowce ramy co rowniez nie zostalo wspomniane a moze zastanawiac dlaczego tak wczesnie (przy takim przebiegu).. No i ta sruba ktora atakowano niewlasciwym kluczem.. niby drobnostka a jednak w takich detalach wychodzi czy ktos dba o motocykl.

 

W trakcie kontaktu ze sprzedajacym zapalilo mi sie kilka czerwonych lampek.

 

a) pierwsza gdy poprosilem o potwierdzenie przebiegu 18 500 km.. i uslyszalem cytuje: "tak ale jesli Pan chce moze byc mniejszy..." - do dzis nie wiem jak mam to rozumiec.

b) nie do konca wyjasnione okolicznosci wykrzywienia kierownicy.. pierwiej ze puszka we wloszech wymusila.. pozniej ze tylko upadl i tak sie pokrzywil

 

Pan generalnie jest dosc dosadny w wyrazaniu swoich racji.. w trakcie spotkania (wedlug relacji Grantsa) w Walbrzychu byl dosc nerwowy.. traktowal naszego forumowego kolege niczym intruza etc.. Mnie zwyczajnie nie przekonal.

 

To takie niby detale i ktos moze uznac ze sie czepiam. Osobiscie jednak wolalbym kupic dukata od pasjonata, który dba, dmucha i chucha na swoj jednoslad.. jako ze sam takim pasjonatem mam zamiar zostac.

 

Tak wiec to tylko moje subietkywne zdanie i w zaden sposob nie dyskwalifikuje powyższego motocykla. Mam nadzieje ze nabywca będzie zadowolony.. czego sprzedajacemu jak i przyszlemu kupujacemu zycze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Abstra$#$#ąc od polemiki, nie wymienia się łożysk główki ramy w 18 miesięcznym motocyklu od tak sobie. A jeżeli lagi choćby oparły się na ramie to ograniczniki musiały zostać poruszone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fdc    0

Ostatnie zdanie i kończę po to naprawdę nie ma sensu

co do przebiegu nie oszukałem powiedziałem ile ma i jak chcesz może mieć mniej kopnąć ci go mogę w każdej chwili tylko pytam po co aby oszukać

co do potraktowania bidulki Grantza dostał motocykl i mlaskał tam sobie nad nim a co ja miałem zrobić pocasłować go czy umówić się na kawę

co do jego wiedzy moje prywatne zdanie chyba tylko na forum może zabłysnąć bo poza nim cieniusi z jego wiedzą

co do innych wypowiedzi bzdura totalna co znaczy 18 miesięcy a może inaczej mam skrzywioną kierownicę rdze na samrze i 18500 nalotu dla czego mam nie wymienić łożysk wymieniłbym też śrubę ale niestety przy włoskim sprzecie czas oczekiwania 5 tygoni choć kosdzt 60 zł wiec sobie odpuściłem

wiedza wasza co do motocykli z przeszłością jest naprawdę słaba i nie chcę się tutaj puyszyć ani nigogo obrażać poprostu tak jest

i tak zapraszam po zakup tego 696 bo jest warty jak ktoś chce taki motor i do serwisu jak ktoś siądzie na coś innego niż włoch.

pozdrawiam i już się nie odzywam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy na prawdę tylko mnie to dziwi że dzwoniąc do sprzedającego w pierwszym zdaniu słyszę ze może mi cofnąć licznik... ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

wiedza wasza co do motocykli z przeszłością jest naprawdę słaba i nie chcę się tutaj puyszyć ani nigogo obrażać poprostu tak jest

 

Sory, ale sa na tym forum osoby ktorych wiedza o ducatach jest wieksza niz pracownikow ASO, ktorzy potrafiliby poskladac motocykl z zamknietymi oczami a co najwazniejsze te osoby swoja wiedza dziela sie z innymi. Dalej mamy zastepy ludzi jezdzacych na motocyklach wiele lat, ktorych doswiadczenie zdobyte w jezdzie czy w garazu wystarcza zeby stwierdzic ze cos jest nie tak. Sa tez ludzie ktorzy ta wiedze chca dopiero nabyc, ale w wiekszosci tutaj jasno sie do tego przyznaja.

 

Nie wiem za jakich snobow mozna uwazac ducatisti (bo ze motocykle drogie w salonie?), ale wiekszosc ludzi jezdzi tutaj sprzetami uzywanymi, z przeszloscia, niejednokrotnei bogatsza i bardziej kolorowa niz kanarek z walbrzycha. Nie bez kozery mowi sie ze Ducati od 1946 zmienia kierowcow w mechanikow...

 

Jak dla mnie mowienie tutaj, na tym forum ze uzytkownicy szpanuja swoja "wiedza" w internecie bo innej nie maja - jest z lekka obrazliwe. Koneic kropka.

 

PS. Jezeli motocykl jest idealny, to nie byloby listy takich "ale" o ktorej trzeba by bylo dyskutowac i obrazac innych. I nie mowcie ze lepsze tylko w salonie... Moj motocykl jest w podobnym wieku i ma prawie taki sam przebieg. Ma 2cm ryse na zbiorniku, klejony rog blotnika (blokada na tarczy...) i jedna nieoryginalna srube przy lampie. Konia z rzedem jak ktos znajdzie cos jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Motocykl jebnął lagami w rame. pokrzywiło/pourywało ograniczniki na ramie albo półkę. To nie jest ideał. Badania ramy oczywiście nie ma bo po co skoro przekrzywiło tylko przedni element zawieszenia/ramy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fdc    0

KGr

pewnie i masz racje choć człowiek który był u mnie laik i tyle chłopiec który o motocyklach wie niewiele może zna historię ducati ale wiedza o motocyklach znikoma

plpt

głupi jesteś i tu przeprosze admina nie ciebie

jakby motocykl zapakował połamał to pierwsze co leci to lagi przednie koło stelarze a tu lagi całe koło 1 liga do szkoły kolego

jeszcze raz powturze głupi jesteś i najlepiej nie wypowiadaj się bo to żenada

Włodi

przynajmiej powiedziałeś coś mądrego za to brawo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fdc    0

kamash

jeszcze słowo do Ciebie

chciałbym Cię przewalić uwierz mi bez bólu naklejeczki typu carbon ładnie się pouśmiecham u wpadasz

sorki mój błąd podszedłem uczciwi

nie życzę Tobie tego jak i nikomu co jezdzi na motorku ale coś czuję że kupisz jakąś kupę ale UMYTĄ i wtedy Grantz powie że jest śliczny a może jeszcze Pan mu buzi da to już wogóle bajeczka

życzę Ci powodzenia w szukaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1
Proponuje zamknąć już ten watek...

Nie mogl bym zgodzic sie bardziej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

plpt

głupi jesteś i tu przeprosze admina nie ciebie

jakby motocykl zapakował połamał to pierwsze co leci to lagi przednie koło stelarze a tu lagi całe koło 1 liga do szkoły kolego

jeszcze raz powturze głupi jesteś i najlepiej nie wypowiadaj się bo to żenada

 

Nie wiem co kurzysz, ale daje ostro.

Jeszcze raz. Nie będę pisać dużymi literami, ale postaraj się te małe też przeczytać. Idź do Twojego iglastego motocykla. Zrób nam może zdjęcie dolnej półki,ograniczników i wgniecenia. I teraz się pochwal jakim cudem laga może uderzyć w ramę nie naruszając wcześniej wymienionych elementów? Chociaż nie wiemy czy są nie naruszone bo bełkoczesz coś o przednim kole.

 

Że zacytuję : "stan idealny bez uszkodzeń szlifów i innych kolizji" - i wgniecenie po lagach na ramie. IGŁA Panowie! brać! nie znacie się wszyscy!

Kto tutaj jest głupi ?

 

Do admina: nie powinniśmy zamykać tematu, gdzie historia motocykla okazuje się szemrana, nieszczera ("idealny"), a właściciel broni się gadką "głupi jesteś" bo nie umie wytłumaczyć skąd się wzięło uszkodzenie ramy o którym oczywiście nie wspomina ( jak to na idealny motocykl przystało ).

 

Typowy polaczkowaty handlarzyk. Jak coś zauważysz, to szczekać zaczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fdc    0

do plpt

Pawełku mój drogi zdania nie zmieniam dzieciak jesteś do tego głupi ojcem twoim mógłbym być więc hamuj

do tego bida ale to wynika z głupoty stare polskie przysłowie biedny bo głupi głupi bo biedny

wiesz nazwiska czasami mowią za siebie Lippa no cóż

chlopcze jezdzisz motorkiem od 2 latek że śmietnikiem za kilka złotych nie osądzam bo tutaj każdy jeździ na co go stać ważne aby z głową jeździł ale po co głupio odpowiadasz chcesz spytaj Grantza jak wyglądają ograniczniki jesteś leszcz i leszcz umrzesz

do admina

też proponuję zamknąć temat bo dzieci i Ci z kompleksami mają wiele do powiedzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
do plpt

Pawełku mój drogi zdania nie zmieniam dzieciak jesteś do tego głupi ojcem twoim mógłbym być więc hamuj

do tego bida ale to wynika z głupoty stare polskie przysłowie biedny bo głupi głupi bo biedny

wiesz nazwiska czasami mowią za siebie Lippa no cóż

chlopcze jezdzisz motorkiem od 2 latek że śmietnikiem za kilka złotych nie osądzam bo tutaj każdy jeździ na co go stać ważne aby z głową jeździł ale po co głupio odpowiadasz chcesz spytaj Grantza jak wyglądają ograniczniki jesteś leszcz i leszcz umrzesz

do admina

też proponuję zamknąć temat bo dzieci i Ci z kompleksami mają wiele do powiedzenia

 

Ja nie mam kompleksów więc może kilka słów pozwolę sobie napisać

 

Z całym szacunkiem dla Pana fdc. Nie zauważyłem żeby ktokolwiek w sposób obraźliwy sie do Pana odniósł. Nikt tu NIKOGO nie obraża i nie wyzywa. Zatem prosiłbym ważyć słowa.

Ale wątek nie o tym.

Pytanie jakie mnie się ciśnie na usta:

 

Jaka jest Pana wiedza na temat historii tego motocykla?

Skąd ten motocykl przyjechał?

Jak wszedł Pan w jego posiadanie?

 

Oczywiście osobiście wierzę, że zna Pan jego historię serwisowa oraz eksploatacyjną.

 

Proszę pamiętać o jednej ważnej rzeczy. Obrażanie, kogokolwiek, jest naruszeniem regulaminu forum, które jak mniemam Pan czytał.

Jest też naruszeniem reguł dobrego wychowania.

 

Proszę przekonać mnie, bez wycieczek w stronę interpretacji nazwisk ( nazywam się Dawid Wiśniewski ) że ma Pan odpowiednią wiedzę na temat historii, stanu mechanicznego oraz konieczności ewentualnych napraw, motocykla, który Pan sprzedaje.

Niech nikt nie ma podejrzeń, że będąc przejazdem gdzieś tam, kupił Pan motocykl okazyjnie. Zupełnie nie wiedząc co mu się przytrafiło.

 

Pozostaję z szacunkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze się dowiaduje, że jeżdżę 2 lata... ciekawe ;) Szkoda że samą sv1000 mam 4 sezon ?( pamiętamy wszyscy że przecież je za darmo rozdawają ;) ), wczesniej sv650, a do tego jeszcze doszedł półtorej roku temu m620. Trudno, strasznie biednym i jeżdże śmietnikiem z odbitymi lagami na ramie, dlatego wyżywam się na tych uczciwych handlarzach. Dziwne że znasz nazwisko kogoś kto częśći tutaj zgromadzonych paski sprzedaje, faktycznie bardzo dziwne:) Wychodzi na to że prawo jazdy mam od 14 roku życia - genialne kalkulacje, "idealne" jak Twój motocykl.

 

Czy tylko ja jestem nadal utwierdzany w przekonaniu, że odbite lagi na ramie to przecież naturalna kolej rzeczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pierwsze się dowiaduje, że jeżdżę 2 lata... ciekawe ;) Szkoda że samą sv1000 mam 4 sezon ?( pamiętamy wszyscy że przecież je za darmo rozdawają ;) ), wczesniej sv650, a do tego jeszcze doszedł półtorej roku temu m620. Trudno, strasznie biednym i jeżdże śmietnikiem z odbitymi lagami na ramie, dlatego wyżywam się na tych uczciwych handlarzach. Dziwne że znasz nazwisko kogoś kto częśći tutaj zgromadzonych paski sprzedaje, faktycznie bardzo dziwne:) Wychodzi na to że prawo jazdy mam od 14 roku życia - genialne kalkulacje, "idealne" jak Twój motocykl.

 

Czy tylko ja jestem nadal utwierdzany w przekonaniu, że odbite lagi na ramie to przecież naturalna kolej rzeczy?

 

plpt nie unoś się. bo tego nie chcemy

chciałbym żeby Pan fdc zdał sobie sprawę z jednej rzeczy. Tu można tylko zyskać klientów, bo jak mniemam tym się zajmuje. Ale uczciwość to najważniejsza sprawa !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.