arachnia 1 Napisano Maj 4, 2014 Moje r&g zwróciły się dość szybko :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Maj 4, 2014 Uuuuu :( Dobry crashpad nie jest zły ;) Ale "czynnik ludzki nienaruszony" mm nadzieję ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DonFrye89 0 Napisano Maj 15, 2014 Witam, moglby ktos nakierowac na jakies porzadne i mile dla oka crash pady do monstera 620, wszelka pomoc mile widxiana Pozdrawiam bo lepiej wystukać na klawiaturze kilkadziesiąt liter niż kilka użyć "Szukaj" :evil: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
andrzej1975 0 Napisano Maj 17, 2014 Womet-Tech Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arachnia 1 Napisano Maj 17, 2014 Uuuuu :( Dobry crashpad nie jest zły ;) Ale "czynnik ludzki nienaruszony" mm nadzieję ? czynnik ludzki nienaruszony, a motocyklowy tez w bardzo niewielkim stopniu. Z womet techow chwale sobie duże rolki na tył bo te uratowały mi wahacz, w tej samej sytuacji :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Motoricko 9 Napisano Maj 17, 2014 Witam, moglby ktos nakierowac na jakies porzadne i mile dla oka crash pady do monstera 620, wszelka pomoc mile widxiana Pozdrawiam bo lepiej wystukać na klawiaturze kilkadziesiąt liter niż kilka użyć "Szukaj" :evil: Ja mam klasyczne crashpady R&G, takie: http://kraszpad.pl/rgracing/1026-crashpady-classic-style-cp0149bl.html I bardzo sobie chwalę, w 100% zdały egzamin. Mam otwarte suche sprzęgło, zabezpieczone jedynie pół-osłoną od strony podnóżka. Miesiąc temu miałem kraksę, w trakcie której motocykl poleciał na prawą stronę. Mimo to - właśnie dzięki crashpadom - sprzęgło pozostało praktycznie nietknięte. Gdybym nie miał crashpadów pewnie ze sprzęgła byłaby miazga. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach