br3b 0 Napisano Październik 19, 2012 http://otomoto.pl/ducati-749-ducati-749 ... 96838.html http://moto.allegro.pl/ducati-749-z-ks- ... 01631.html Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie? Kumpel przymierza się do czegoś ze stajni STUCATI. Z góry dzięki za jakieś konstruktywne wypowiedzi! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Szmalu 0 Napisano Październik 19, 2012 Żółty: viewtopic.php?f=102&t=10067 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Październik 19, 2012 Breb 749 w dziale SS? Tak to jest jak się pije do szklanego oka, polej i mi :shh: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
br3b 0 Napisano Październik 20, 2012 Breb 749 w dziale SS? Tak to jest jak się pije do szklanego oka, polej i mi :shh: Ja tam się nie znam. Ma owiewki = sport. Wygląda super - super sport :lol: Daj mi pomidory, delta, a dostaniesz wody ognistej! Potrzebny jakiś "wolny ścigacz" dla kolegi - pomocy :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pepik 0 Napisano Październik 20, 2012 Breb 749 w dziale SS? Tak to jest jak się pije do szklanego oka, polej i mi :shh: Ja tam się nie znam. Ma owiewki = sport. Wygląda super - super sport :lol: Daj mi pomidory, delta, a dostaniesz wody ognistej! Potrzebny jakiś "wolny ścigacz" dla kolegi - pomocy :twisted: A może Supersport 800? ;) 75KM to kolega bez problemu ogarnie... a i cena okazyjna :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmoradek 0 Napisano Październik 20, 2012 @Potrzebny jakiś "wolny ścigacz" dla kolegi - pomocy to rozsądnym wyborem byłby własnie SS 800 ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Październik 20, 2012 Hue ha, wolny śmigacz, dobree :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
br3b 0 Napisano Październik 20, 2012 A może Supersport 800? ;) 75KM to kolega bez problemu ogarnie... a i cena okazyjna :mrgreen: A sprzedajesz? Jeśli tak - możesz wrzucić jakieś foty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pepik 0 Napisano Październik 20, 2012 A może Supersport 800? ;) 75KM to kolega bez problemu ogarnie... a i cena okazyjna :mrgreen: A sprzedajesz? Jeśli tak - możesz wrzucić jakieś foty. Wrzuce coś jutro :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pepik 0 Napisano Październik 21, 2012 Sory, że post pod postem Oto obiecane zdjęcia https://www.dropbox.com/sh/ua3zm59rrv4x8ua/nfqz1pxKEU Krótko na temat motonga. Ducati Supersport 800, produkcja 10/2006, pierwsza rej. 2007. Kupiłem go w styczniu i od razu wymieniłem olej na 10w60 Agip, filtr na K&N oraz wysłałem tłumiki do Edka, który je profesjonalnie przerobił. Miał nabite 2247 mil i oznaki lekkiego paciaka parkingowego na lewym boku(owiewki i bak) oraz odprysk na uchwycie pasażera. Przewrócił się ktoś przy niskiej prędkości po czym sprzedał(?) do ubezpieczalni skąd handlarz go sprowadził, przetrzymał podobno 2 lata i sprzedał mi. Tyle gwoli wstępu. Raz przewrócił mi się na prawy bok, przy czym zagięło lekko prawą klamkę i leciutko zaznaczyło na owiewce. Zdarzenie miało miejsce podczas wypadu do Jarocina na DesmoMeeting, co może potwierdzić kilka osób z forum. Drugi (ostatni) raz, przewrócił mi się na lewo, ponieważ postawiłem go na grząskim podłożu (nauczka na przyszłość). Byłem na nim w dwie osoby na WDW i nie sprawiał żadnych problemów. Nosi ślady mocowania kufrów (Givi Wingrack2), który sam skleciłem. Na baku ma kilka rys, ze względu na to, iż pod magnes tankbaga wpadło kilka opiłków. Filtr K&N czyściłem i odświeżałem oryginalnymi specyfikami przed WDW. Po WDW zaczął cieknąć bak spod mocowania(bardzo znany problem wśród Ducatów), co zostało profesjonalnie zespawane w Nowym Sączu w firmie Hercules. Serwis, zaraz po WDW zrobiłem w ASO (wymiana płynów, oraz świec i pasków na życzenie). O tamtego czasu pojawiła się przypadłość podobna co u Alcapone, czyli "ślizgające sprzęgło", jednak tylko przy mocnym odkręceniu manetki(przy płynnym przyspieszaniu problemu nie ma). Więcej tu: viewtopic.php?f=121&t=8977 Jutro jadę z tym do specjalisty i na ogólną kontrolę przed zimowaniem. Starałem się napisać wszystko od A do Z, żeby nie było żadnych niedomówień. Sprzęt widziało kilku forumowiczów i mogą z grubsza poświadczyć o prawdziwości tego co pisałem (o ile zechcą :lol: ) Bardzo dbam o sprzęt i staram się go utrzymywać w jak najlepszym stanie i dla bezpieczeństwa i dla własnej satysfakcji. Łańcuch zawsze smarowany smarem Valvoline, często myte obie zębatki i tylne koło. Miałem na pierwsze moto SV650, które je**ło się jak panie z ulic czerwonych latarni i dlatego staram się wszystko opisać, żeby przyszły użytkownik nie miał żadnych przykrości przy użytkowaniu. Obecnie coś koło 8300 mil przebiegu. Co do ceny to myślę, że się dogadamy, jeżeli będzie zainteresowanie. W razie pytań wal śmiało! P.S. Mam nadzieję, że się Moderatorzy nie obrażą, że nie w osobnym wątku, czy coś. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
br3b 0 Napisano Październik 29, 2012 Pepik, daj jakiś namiar (np tel.) do Siebie, na PW - chętnie poznam cenę, jeżeli nadal przymierzasz się do sprzedaży. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach