gl9100 0 Napisano Październik 25, 2012 Znalazłem w sieci takiego Monstera na zdjęciach widać przytarty z prawej strony tłumik i silnik. Ponieważ zupełnie się na tym nie znam mam pytanie do bardziej zorientowanych w temacie: Czy taka wywrotka mogła skutkować poważniejszymi uszkodzeniami motocykla niż te które widać? Na co zwracać uwagę oglądając motor? Z góry dziękuję za pomoc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Październik 26, 2012 Moze moze, moze nie moze :) Takie uszkodzenia moga powstac np jak motor sobie przejechal sie kawalek bokiem po asfalcie (kolega na street triplu "poslizgnal" sie na rondzie i jego moto mialo duzo gorsze uszkodzenia) a rownie dobrze w czasie tego spokojnego slizgania sie bokiem po asfalcie moto moglo zostac uderzone w przod, albo najechane przez tira - a czesci ktore sie w tym procesie uszkodzily zostaly wymienione. Tyle mozna ocenic po zdjeciach. Nie zrozum mnie zle - szlif, nawet duzy, nie dyskwalifikuje motocykla z uzytku. To na co nalezy zwrocic uwage, to to jak zostalo to naprawione. Np. stalowa rama ma to do siebie, ze mozna ja naprostowac i zrobic dobrze - pod warunkiem, ze ma sie odpowiedni sprzet a nie jakimis linami w szopie. Przy ogledzinach troche rzeczy wylapiesz, zobaczysz czy bylo robione po kosztach, czasami mozesz znalezc slady wskazujace na to czy szkoda byla powazna czy nie, zobaczysz czy sprzedajacy cos kreci etc. A jezeli chcesz miec pewnosc ze moto jest proste - to zabierz je na jakies badanie geometriii, albo chociaz sie przejedz i zobacz czy jedzie prosto :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach