andrzej1975 0 Napisano Maj 7, 2013 (edytowany) Mam pytania odnośnie mojego 696.Czy jest normalne jak włączę stacyjke to na wyświetlaczu po tescie leci napis EU i 696 Racing oraz wkład filtra powietrza wygląda jak K&N taki siateczkowy Ducati Performance z napisem Only race use. Kanapa nie ze skaji tylko z takiej "gumowatej" w dotyku gąbczastej materii,plus nakładka czerwona na miejsce pasażera.Czy tak jest w serii?? Pozdrowionka. Edytowano Maj 7, 2013 przez andrzej1975 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Maj 7, 2013 Mam pytania odnośnie mojego 696.Czy jest normalne jak włączę stacyjke to na wyświetlaczu po tescie leci napis EU i 696 Racing oraz wkład filtra powietrza wygląda jak K&N taki siateczkowy Ducati Performance z napisem Only race use. Kanapa nie ze skaji tylko z takiej "gumowatej" w dotyku gąbczastej materii,plus nakładka czerwona na miejsce pasażera.Czy tak jest w serii?? Pozdrowionka. To nie jest wlasciwy dział, wiec moderator mam nadzieje przesunie. Ale odpowiem: "EU 696 RACING" wyswietla sie, jak masz wstawiony racingowe ECU. Taki co jest sprzedawany razem z filtrem wyscigowym i wydechami termi. Powinien byc komplet :) JAk nie ma wydechow, to sie nic nie stanie (ECU jest potrzebne glownie ze wzgledu na przelotowy filtr powietrza i zwiazana z nim mozliwosc przegrzania silnika). Materia gąbczasta? Ekhm, nie kumam... Nakładka na siedzenie - występowała razem z owiewką zegarów w 696+. Trzyma sie na 2 wkretach, mozna dowolnie zakladac i zdejmowac :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
andrzej1975 0 Napisano Maj 7, 2013 (edytowany) Aaa czyli kominy ktoś zakosił :( a kanapa to nie skóra ,skaja tylko takie coś jak na manetkach grzanych nieśliskie jak gąbka ale na sygnowane ducati.A taki zestaw na ile podnosi moc i moment? Edytowano Maj 7, 2013 przez andrzej1975 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Maj 7, 2013 Pewnie z 50 Km a moment ze 100 NM. Kanapę masz akcesoryjną co widać na foto. I tak jak kolega pisał nie ten dział. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Maj 8, 2013 A taki zestaw na ile podnosi moc i moment? Generalnie nie licz na cuda, najwieksza zmiana bedzie brak dolka w srodkowym zakresie obrotow, Jak pogooglasz to znajdziesz wykresy z hamowni z porownaniem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Maj 8, 2013 Powinien byc komplet :) JAk nie ma wydechow, to sie nic nie stanie (ECU jest potrzebne glownie ze wzgledu na przelotowy filtr powietrza i zwiazana z nim mozliwosc przegrzania silnika). No chyba nie do końca to tak wygląda. Jak nie ma wydechów to będzie zbyt bogata mieszanka, w związku z czym osiągi mogą być gorsze niż seria. Wydawać by się mogło, że silnik spalinowa to prosta rzecz, znana od wielu lat, ale występują tam zjawiska falowe - ktoś nad tym myślał :). Jeśli ktoś zaprojektował zestaw racingowy w skład którego wchodzą filtr powietrza, końcówki wydechów plus odpowiednia mapa (sterownik) to jest to optymalny układ. Tak samo jest z serią z tym, że musi spełnić określone normy emisji spalin, czy poziomu hałasu. Teoretycznie zmiana na racingowy układ powinien dać 5%-10% mocy maksymalnej (ale to jest TPS100% - czyli otwarta przepustnica na max), podejrzewam że dużo większe przyrosty będą w przy mniejszym otwarciu przepustnicy, czyli tam gdzie najbardziej jest to potrzebne. Inna rzecz, że podniesienie poziomu hałasu wpływa dość mocno na postrzeganie mocy przez operatora danego motocykla :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Maj 8, 2013 Jeśli ktoś zaprojektował zestaw racingowy w skład którego wchodzą filtr powietrza, końcówki wydechów plus odpowiednia mapa (sterownik) to jest to optymalny układ. Zgadzam sie w 100%. Chodzilo mi o to, ze brak wydechow nie zaszkodzi silnikowi tak, jak zaszkodziloby zalozenie filtra sportowego bez zmiany map w ECU. Ale to samo tyczyloby sie zalozenia przelotowych puszek... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach