Tomek G 14 Napisano Marzec 12, 2014 Ku przestrodze. W tamtym sezonie miałem mały problem z moim 696. Podczas dość żwawej podróży A4 z Krk do Wocka (ok 2 zł według zegarka) mój potworek zrobił uuuuuuuuuuu i wywalił anginę. Silnik nie gasł lecz tracił moc, czego przyczyną było wygaszenie jednego z garnków. Co ciekawsze manewr zgaszenia i odpalenia pomagał na parę chwil po czym prędkość znów spadała do max 50km/h. nawet podróż z bardziej przychylną prędkością 100 - 110 kończyła się anginą i spadkiem mocy. Po doturlaniu się do celu, prześwietleniu całej instalacji elektrycznej, zamianie cewek zapłonowych, wymianie świec i jeszcze kilku spadkach mocy podczas testów moje uczucie do tej maszyny obrało skrajny charakter. Po kilku zmarnowanych dniach :idea: EUREKA!!! Odkryłem, że mocowanie górnej cewki, a zarazem akumulatora uznało, że dwie funkcje to za dużo więc postanowiło się podzielić pod wpływem drgań (których nie brakuje). Co za tym idzie cewka miała przerwy w dostawie prądu, i sterownik łapał błąd. Ku przestrodze sprawdźcie mocowanie cewki i aku przy najbliższym przeglądzie, bo moc może zniknąć w najmniej oczekiwanym momencie. Zwykła opaska po obwodzie akumulatora usztywni ramie trzymające cewkę i będzie git! :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Marzec 12, 2014 (edytowany) Mnie w 696 ( 11 r ) coś się pod zbiornikiem tłukło , zdemontowałem i oczom mym ukazała się nie przykręcona pompa ABS , na 99 % nie była dokręcona fabrycznie ,dziewicze śruby tylko złapane na kilka zwoji . Widzę że coraz bardziej " po łebkach " robią ( przynajmniej te mniejsze motocykle ) i oszczędzają . Pomiędzy rocznikiem 11 i 08 zauważyłem też nie ma już okienka rewizyjnego z lewej strony silnika i mikroskopijny korek spustowy oleju który strach odkręcać . Co jeszcze ? Edytowano Marzec 13, 2014 przez jakitaki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomek G 14 Napisano Marzec 23, 2014 Mnie w 696 ( 11 r ) coś się pod zbiornikiem tłukło , zdemontowałem i oczom mym ukazała się nie przykręcona pompa ABS , na 99 % nie była dokręcona fabrycznie ,dziewicze śruby tylko złapane na kilka zwoji . Widzę że coraz bardziej " po łebkach " robią ( przynajmniej te mniejsze motocykle ) i oszczędzają . Pomiędzy rocznikiem 11 i 08 zauważyłem też nie ma już okienka rewizyjnego z lewej strony silnika i mikroskopijny korek spustowy oleju który strach odkręcać . Co jeszcze ? tak jak hitler powiedział "włosi są świetni w kuchni i operze" :) ale trzeba im przyznać, że maszyny mają duszę. szkoda tylko, że nie wiadomo kiedy się uwidoczni ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach