smiley 0 Napisano Maj 6, 2014 Witam, otóż trafił się taki oto monsterek całkiem blisko mojego miejsca zamieszkania http://allegro.pl/ducati-monster-696-i4198494206.html Sprzedający twierdzi że prócz wydechów i klamek wszystko w oryginale, opony również. Dorzuca również oryginalne wydechy. Cene obniży o te 800. I teraz moje pytanie czy warto? Może ktoś z Was zna, coś widzi po zdjęciach? Na co zwrócić uwagę przy ewentualnych oględzinach? Przesiadam się z japonii więc jestem słabo zorientowany w temacie. Jeśli przejdzie wstępną ocene będę pewnie szukał kogoś kto odpłatnie mógłby mi towarzyszyć przy oględzinach i zna się na rzeczy. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Maj 7, 2014 Odezwij się do Janusza (ducafil) - jest z okolic Nowego Sącza i jeździ Monsterem S4. Gdzieś go serwisuje ;) P.S. Może coś się zmieniło, o czym nie wiem, ale 1000zł to ja dałem za kask Shark'a, a Nitro to http://allegro.pl/listing/listing.php?category=4075&limit=180&order=pd&search_scope=category-4075&string=nitro Te Akrapy też mi jakoś dziwnie wyglądają - jak chińczyki z nalepką A :???: Trzeba by sprawdzić w katalogach Akrapovic'a Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Maj 7, 2014 Dokladnie, wygladaja jak DANMOTO a nie akrapovic i kosztuja 199$ a nie 4000 zl :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klopsik 2 Napisano Maj 7, 2014 Kask Nitro 1000 zł ???! :wtf: Sprzedający chyba zagalopował się i wstawił niechcący o jedno zero za dużo :roll:Najdroższy z Nitro dochodzi zaledwie do 500 zł :DO wydechach wypowiadać się nie będę bo się nie znam, ale faktycznie nie wyglądają jak oryginalne.. a naklejkę firmową można sobie nakleić wszędzie ^^Np na owe Nitro naklej sobie wlepkę Shoei i będziesz miał "oryginalny" kask Shoei wart 2000 zł ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
smiley 0 Napisano Maj 7, 2014 Dzięki dzięki dzięki! Właśnie sam ostatnio się zastanawiałem nad tym że to chyba od innego moto bo do monstera są dedykowane inne, a tu taki bubel. Koleś twierdzi że takie mu kumpel sprzedał. Powiedziałem żeby się zastanowił nad ceną raz jeszcze pomijając te "super dodatki". Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ukasz 0 Napisano Maj 7, 2014 DANMOTO EX-00170 - 170$ + naklejka :) a ten kask za tysiaka na amazonie kosztuje 39funtow Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Maj 7, 2014 Akrapović jest w pyte :mrgreen: Lusterka i końcówki kierownicy też wymienione , brak nakładki na siedzenie pasażera , warto tez znać przebieg - po 20 t. km robi się duży przegląd za niemałą kwotę . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krzykaty 0 Napisano Maj 7, 2014 Jeśli mówimy o oryginalności elementów motoru to poza wydechami, klamkami, lusterkami i końcówkami kierownicy nie ma też oryginalnego ogona z mocowaniem na tablicę rejestracyjną z jej podświetleniem oraz fabrycznych kierunkowskazów. To co jest pod kanapą zamiast mocowania ogona też raczej nie jest oryginalne. Zastanawia mnie też kierownica. Wydaje mi się (ale nie jestem pewien), że oryginalna jest matowa z aluminium. Ta która jest na zdjęciach to stal cynkowana czyli prawdopodobnie jakiś zamiennik. Oryginalne opony są produkcji pirelli a nie bridgeston. Co do przeglądów to pierwszy duży przegląd jest po 12tys (zależnie od wieku moto może być połączony z wymianą pasków) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Maj 7, 2014 Tylko 1100 i 796 maja aluminiowa kierownice. 696 ma chromowana stal. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krzykaty 0 Napisano Maj 7, 2014 Mam 696 i nie mam chromowanej stali a jeśli jest ze stali to na pewno nie jest chromowana. Wydaje mi się, że to zależy od rocznika. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
smiley 0 Napisano Maj 7, 2014 Za wszystkie uwagi serdeczne dzięki. Sprzedajacy ostro zszedł z ceny, zobaczymy co będzie dalej. Pozwole sobie dodać link do dokładniejszych zdjęć. http://www.sendspace.com/file/uzcts4 Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krzykaty 0 Napisano Maj 7, 2014 Zauważyłem jeszcze jedno - skoro ma ABS to dlaczego nie świeci się kontrolka ABS? Zdjęcia nie pokazują też czy ma koła impulsowe od ABS. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Maj 7, 2014 Mam 696 i nie mam chromowanej stali a jeśli jest ze stali to na pewno nie jest chromowana. Wydaje mi się, że to zależy od rocznika. Bycmoze, chociaz ja widzialem same z chromowana. Ten jest 2008 rok, wtedy blyszczace byly na pewno. Zauważyłem jeszcze jedno - skoro ma ABS to dlaczego nie świeci się kontrolka ABS? Zdjęcia nie pokazują też czy ma koła impulsowe od ABS. Z tylu jest kabelek :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Maj 7, 2014 ten kabelek z tyłu to chyba do licznika? Akrapy i tak tanio, tylko 4k to okazja ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arti 6 Napisano Maj 7, 2014 To nie ma ABS'a Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krzykaty 0 Napisano Maj 7, 2014 Co do kierownicy to tak jak pisałem - zapewne zależy od rocznika. Co do ABS to przed zakupem bym się upewnił ponieważ kabelek z tyłu faktycznie jest ale koła impulsowego nie widać. Być może z uwagi na taką a nie inną jakość zdjęć. Kabelek do przedniego koła powinien być podczepiony do przewodu hamulcowego i tego też nie widać. Koło impulsowe z przodu powinno być po przeciwnej stronie niż sfotografowana. Poza tym kontrolka ABS powinna się świecić przed jak i po włączeniu silnika ale przed ruszeniem. Powinna zgasnąć po przekroczeniu 5km/h. No chyba, że to też zależny od rocznika. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
handelson 0 Napisano Maj 7, 2014 To nie ma ABS'a Dokładnie, kabel z tyłu nie jest od ABS. Nie wiem jak w 2008 ale w 2009 r. kiera w 696 była w chromie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arti 6 Napisano Maj 7, 2014 To z tyłu to czujnik prędkości, żadnego innego "kabelka" nie dostrzegam :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
handelson 0 Napisano Maj 7, 2014 Wychodzi na to, że sprzedający mało wie o tym motku (bo nie zakładam, że kłamie z premedytacją). Kominy za 4k, kask za 1k, ABS - jeśli jest bezwypadkowy i przygotowany do sezonu tak jak w opisie pozostałych rzeczy to raczej też można założyć, że to lipa ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krzykaty 0 Napisano Maj 7, 2014 Pomijając kwestię ABS i elementy które nie są lub nie wydają się być oryginalne (łącznie z wydechami) to czy nie wydaje się Wam, że przejechane nieco ponad 5tys km przy roczniku 2008 to trochę jakby podejrzanie mało? Nie licząc tego sezonu to daje średnio około 1000 km rocznie. Ja bym przejechał więcej jeżdżąc tylko z domu do pracy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
handelson 0 Napisano Maj 7, 2014 Ludziska różnie kręcą kaemy, ale mi się też wydaje mało prawdopodobne żeby miało taki przebieg. Nowe gumy założone przy takim przebiegu można wytłumaczyć zmianą "bo były już drewniane" ale przy przebiegu 5k km moto powinno wyglądać jak nowe. Ja mam w tej chwili 5500 tys. nakręcone na diable. Nota bene 4,5 tys w tym sezonie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Maj 7, 2014 Zdaje się że ABS wszedł do tych modeli w 2010 r ale głowy nie dam kierownica chrom ( czy polerka ) 08 i 09 , matowa na pewno 2011 ale 2010 nie wiem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Slawek 0 Napisano Maj 7, 2014 kierownice w tym roczniku były z połyskiem ABSu w tym roczniku nie było wydech "z d.u.p.y" a nie akrapov temat opon chyba najważniejszy - przy 5 tys km to ja mam opony jak nowe a te które są na tej sztuce to nie są OEMowe tematu końcówek kierownicy i klamek nie ma się co czepiać bo to każdy we własnym zakresie ma prawo sobie zmienić za niewielkie pieniądze natomiast KŁAMANIE w ogłoszeniach , podając np że ma ABS to już jest nagminne i mocno irytujące i zasługuje na zj.....ę odpowiedz na pytanie zawarte w temacie : nie warto Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klopsik 2 Napisano Maj 8, 2014 Tak właśnie przyglądam się tym zdjęciom i ten kolor mi jakoś nie odpowiada... na pewno nie jest to biały.. iiii właśnie sobie skojarzyłam, że jeśli to jest ten sam 696 co był rok temu na motobajzlu w Warszawie - to jest w opłakanym stanie co do wyglądu.. Jest baaaaaaardzo zmęczony i "poniszczony" - co widać było tylko jak się do niego podeszło... A kolor w rzeczywistości wyglądał na mega odbarwiony od słońca...ALE ręki nie dam sobie uciąć czy to był ten sam motocykl, więc.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Maj 8, 2014 W monsterach byly montowane conajmniej dwa rozne "biale" kolory owiewek. 696 mialo je w bialym macie, 1100 S w bialej perle (nie wiem jakie byly w 796). Ale z drugiej strony - to tylko kilka plastikow na kilku srobkach - ja sam sie zastanawiam nad wymiana u mnie na jakis inny, nie oryginalny, kolor... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach