Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Sykes

Monster S2R 800 nie odpala po myciu

Polecane posty

Witam serdecznie. 
Mam problem z moim Ducatem. Tytuł nie świadczy o tym, że Ducati zostało przeze mnie zlane wodą, albo poddane myjce ciśnieniowej. 

Wymieniałem płyn hamulcowy, a że miałem problem z odpowietrzeniem tylnego zacisku, musiałem go odwrócić, a wiadomo trochę płynu się polało, nie wszystko mogłem wytrzeć wiec spłukałem go wodą. Delikatnie, w okolicach pompy tylnej, po zacisku, po feldze. Z przodu to samo. Ominąłem silnik i resztę elektryki...przynajmniej mi się tak zdawało. 

Efekt mnie zaskoczył, bo uważałem bardzo. Motocykl nie pali, a dzieje się tak: https://www.youtube.com/watch?v=QGvsjVt0mZE

Mam nadzieję, że film będzie działał. 

 

Czy po tym zachowaniu można wyciągnąć jakieś wnioski, co do tego co mogło paść? Bezpieczniki wszystkie całe. Te 40A, 30A, pod puszką, wszystkie sprawdziłem. 
Dziękuje za każdą radę. Dzięki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie jest to po prostu rozładowane aku?

Też chyba od tego bym zaczął  :roll:

 

No i Powitalnię odwiedził ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie za ten wjazd bez powitania. 

Aku jest na dobre. Raz, że nowe. Dwa ze przed myciem odpalał od razu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie za ten wjazd bez powitania. 

Aku jest na dobre. Raz, że nowe. Dwa ze przed myciem odpalał od razu. 

 

1. Zawsze możesz nadrobić Powitalnię ;) :P

2. To o niczym nie świadczy - podłącz do ładowania swój lub pożycz inny i wyeliminuj na 100% aku ;) Bywało, że nowe, że naładowane, a prąd rozruchu był za niski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może to sprzęgiełko rozrusznika? A że po myciu to czysty przypadek. 

Aczkolwiek ja się nie znam aż tak, więc też zacząłbym od sprawdzenia aku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filmik jest za krótki by powiedzieć czy to aku :) Za mało męczenia rozrusznika. Ale nie byłby to pierwszy taki przypadek z aku tutaj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

100% aku. Albo slaby albo nie przykrecony ( sam tak mialem, aku wszystko smiga ladnie pieknie, staje pod sklepem wracam i nie moge zapalic. Aku wydawalo sie byc przykrecone a jednak dokrecenie kabelkow pomoglo)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co prawda w multistradzie ale problem u mnie wygladal tak ze rozrusznik robil cyk ale nie krecil.

Wszystko inne dzialalo bez zarzutu, aku nowe, dokręcone. problematyczne okazalo sie polaczenie miedzy (-) akumulatora a silnikiem. Zrobienie nowego rozwiazalo problem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie mieliście racje. Aku padnięty. Napięcie na pierwszy rzut oka wyglądało dobrze, poza tym odpalał 30 minut wczesniej. Sprawdze to połączenie z aku, może cos tam leży. 
W każdym razie moto działa elegancko. Dziękuje, myślę, że temat można zamknąć, czy co tam moderatorzy działają. Pozdrawiam 

 

Każdy autor ma możliwość samodzielnego zamknięcia swojego wątku jak i jego ponownego otwarcia.

p. 32

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Podepnę się pod temat. Mam problem z Monsterem 695, postał tydzień w garażu nieruchomo, przekręciłem kluczyk, kontrolki się zapaliły ale było słychać jakiś dziwny odgłos(stukot?) z zegarów. Po wciśnięciu zapłonu zero odzewu tylko zapaliła się kontrolka EOBD. Odpaliliśmy go z kuzynem na pych, pochodził trochę na jałowym zgasiliśmy go i odpalił bez problemu normalnie. Wróciłem z nim do domu odstawiłem na parking, zgasiłem i odpaliłem. Po ostatnim zgaszeniu podniosłem jeszcze bak żeby sprawdzić akumulator(niedawno wymieniony, chciałem się upewnić, że siedzi ten za który płaciłem ;) ). Po zapięciu baku już nie odpalił z tym samym efektem. Jutro jadę do mechanik, ale może macie jakieś propozycje co może być nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prąd nie bierze się z kosmosu . Jeżeli jeździmy krótkie trasy , czy jest to samochód , czy motocykl czy tym bardziej Ducati  :twisted:  prąd pobrany przez rozrusznik podczas odpalania  nie jest uzupełniony w pełni ładowaniem podczas jazdy . Wyjatek stanowi długa - kilkuset kilometrowa trasa  :!: W innym wypadku akumulator ma coraz większe straty prądowe które kilka razy w roku powinny zostać uzupełnione prądem z prostownika co również przedłuża żywotność naszej baterii .


Edytowano przez jakitaki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.