Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
chemik211

Monster 800-900 który

Polecane posty

Szukam monstera i znalazłem takie sztuki, ten ma do sprzedania znajomy http://olx.pl/oferta/ducati-monster-900i-e-stan-wzorowy-zarejestrowany-w-pl-CID5-ID7j4bp.html#f17c42d55f

A ten to przypadkiem znalazłem na co zwrócić uwagę ???  http://olx.pl/oferta/ducati-monster-ducati-monster-s2r-CID5-ID7e3wD.html#f17c42d55f

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obie oferty to sztuki świeżo sprowadzone. Co będziesz wiedział na temat historii serwisowania ???

A nasz Garaż przejrzałeś ??

2 x M750, M900, M1000DS ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

 

A nasz Garaż przejrzałeś ??

2 x M750, M900, M1000DS ;)

 

otoz to :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wziął S2R-ke. Ziomek ma i się zakochałem:)

A czym to się różni od tej 900???  co do tej 900 to znajomy to sprzedaje i można powiedzieć że w miare pewne moto jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu się dowiesz o różnicach http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Ducati.htm

Nie chcę podważać zaufania, ale "znajomy sprzedaje", a nie "znajomy ma od x lat i wie co zrobione, a co do zrobienia"

Widzisz różnicę ? ;)

 

Dodatkowo: skąd sprowadzony ?

Włochy ? Francja ? Inny kraj, gdzie sezon trwa 11 miesięcy ?

Jaki przebieg i czy przy wymaganym przez fabrykę przebiegu były wykonywane czynności serwisowe ? Nie tylko wymiana oleju z filtrami, a regulcje luzów zaworowych, wymiany pasków rozrządu, serwis zawieszenia, itd.

To nie Japonia - tu trzeba dbać !! ;)

 

Cyt:

"Ciekawy temat motor niesamowicie zrywny dzięki dwucylindrowej V-ce idzie od samego dołu niesamowity moment obrotowy."

 

Żadna nowość, powinien być zaskoczony również skutecznością hamulców z dwóch tarcz 320mm, stalowym oplotem przewodów i dźwiękiem suchara pomieszanego z dudnieniem carbonowych kominów. ;) :D O szarpaniu łańcuchcem poniżej 3 tys. obrotów nie warto mówić, bo to odstraszy klienta  :mrgreen:

Edytowano przez bialy114

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czym to się różni od tej 900???  

Kilkoma drobiazgami ;)  Ja mogę Ci tylko napisać że jeśli zdecydujesz się na S2R to bierz 1000 a nie 800. Latam nim od roku i banan z gęby mi nie schodzi :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do przebiegu to teoretycznie jest bardzo mały ale jako że moto ze Szwajcarii to aż dziwne bo teoretycznie niecałe 30tys.
Chłopak jeździł wcześniej na sv650 i porównywał do tego a co do hamulców to micha mu sie cieszyła mówił że rewelacja, że brembo daje rade , a co do dbania miałem starego srada ale oleje zawory to obowiązek według mnie, ja nawet w aucie wymianę olejów robię co 7tyś,km a w moto raz na sezon przy czym w sezon więcej jak 4-5tys,km nie robiłem


A powiedźcie bo tak szukam czytam i nie rozumiem, jedne z tyłu mają wahacz normalny a drugie wahacz jednoramienny czym to się różni i o co chodzi?? proszę o wyrozumiałość bo dopiero zaczynam historie z ducatem

 

połączone

proszę używać opcji "edytuj" zamiast pisać post pod postem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Każdy wahacz jest normalny ;) S2R jest na monowahaczu, który dla mnie jeśli chodzi o kwestie wizualne to wymiata!  :mrgreen:  Piękna konstrukcja nawiązująca do kratownicowej ramy i odsłonięta felga z prawej strony...Wiesz trochę tak jak koronkowe stringi na kobiecej "dupci", coś tam przysłaniają ale i eksponują całkiem sporo :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

A powiedźcie bo tak szukam czytam i nie rozumiem, jedne z tyłu mają wahacz normalny a drugie wahacz jednoramienny czym to się różni i o co chodzi?? proszę o wyrozumiałość bo dopiero zaczynam historie z ducatem

 

 

Widzisz, monstera 1 gen. produkowano przez grube kilkanascie lat. Nie dalo sie wypuscic na rynek wersji 600, 750 i 900 i na pietnascie lat spoczac na laurach :) Te motocykle ewoluowaly. Do tego stopnia, ze tak naprawde to tylko wygladaja podobnie (nawet ramy i zbiorniki sa inne!). 600tka zmienila sie w 620 a pozniej w 695. 900 uroslo do 1000 (DS), 750 do 800 ccm. Pojawilo sie S4 z silnikiem od 916 a potem jeszcze lekko szurniete S4R, z chlodzonym ciecza silnikiem od 996. Dostalo tez monowahacz i wysoko poprowadzone po jednej stronie wydechy. W tym samym czasie przyszla pora odswiezyc 800 i 1000. Zamiast nich pojawilo sie S2R (w wersji 800 i litr), ktore przejelo od S4R min. wahacz i wydechy (2 i 4 w S2R/4R oznaczaja liczbe zaworow na cylinder). I te motocykle dzielnie trwaly na rynku az do pojawienia sie drugiej generacji monsterow (696, 796 i 1100).

 

Stad te roznice :) Modeli i wersji Monsterow bylo po prostu bez liku, a to jaki ktory ma wahacz czy kola, zalezy glownie od roku produkcji (nie bylo w jednym czasie 2ch 800tek czy 2ch chlodzonych powietrzem litrow w ofercie).

Edytowano przez KGr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Monowahacz wg mnie ma ten minus, że tylko od strony wydechów wygląda rewelacyjnie. A monster na normalnym wahaczu wygląda z każdej strony tak samo (czyt. "tak samo dobrze" ;) )

 

Ta 900 z ogłoszenia to 900Si.e. Ma lepsze zawieszenie od zwykłej 900.

 

 

Wisi też na gumtree:

 

http://www.gumtree.pl/c-ViewAdLargeImage?AdId=611426666

 

Ten konkretny posiada jeszcze jakieś carbonowe dodatki.

Na gumtree jest inna tylna opona i lusterko, co tłumaczy brak ciężarków kierownicy

Edytowano przez Yurek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Czekamy :)

 

 

(wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.