maniujr 0 Napisano Październik 21, 2014 Faktycznie felga DP mocno dostała i słabo wygląda... Co do stylu jazdy: JL słabiej hamuje i jedzie szybciej w środku zakrętu, a VR mocniej hamuje i ma mniejszą prędkość w zakręcie. Ten tor zjada opony i dlatego styl VR był skuteczniejszy. Tak przynajmniej mówili komentatorzy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Październik 21, 2014 Bridgedstone po badaniu opony JL zaprzecza aby miała ona wadę fabryczną . JL i VR prezentują zupełnie odmienne style jazdy , zastosowanie innych ustawień również w innym stopniu zużywa opony . Dla mnie to trochę zaskakujące że łagodny styl JL dosłownie "pożarł " przednią gumę natomiast agresywna jazda i zabawa uślizgami VR utrzymała przednią oponę w niezłym stanie do końca . Chciałbym porównać ich tylne laćki . ps. Szanuję Jorge choć za nim nie przepadam , ale ciężko zapracował na swój sukces . Niektórzy mówią , że mistrzem trzeba być również poza torem :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Październik 22, 2014 (edytowany) Niektórzy mówią , że mistrzem trzeba być również poza torem :) Po co tak chował tą oponę na końcu to nie rozumiem??? Popatrzcie na tarcze w obydwu motocyklach, ewidentnie Lorenzo ma problem z zachowaniem odpowiednich temperatur, a tym samym wydajności układu dlatego ma te osłony karbonowe. Niedogrzana opona to szybko zużywająca się opona :) Edytowano Październik 22, 2014 przez wwk Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach