Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Bart-S

Moje pierwsze Ducati (749 Dark '06)

Polecane posty

A dlaczego nie laminaty, ładnie zrobiony i pomalowany w niczym nie odbiega jakością od plastiku, dodatkowo z reguły bardziej wytrzymały...

 ale może yc ewentualnie carbonowy...

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam złe doświadczenia z próbami z laminatem przy mojej byłej już A4 (szczególnie wchodzenie w reakcję z warunkami atmosferycznymi ;)).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam złe doświadczenia z próbami z laminatem przy mojej byłej już A4 (szczególnie wchodzenie w reakcję z warunkami atmosferycznymi ;)).

 

Hmm... toż z laminatu łódki robimy.. to dlaczegóż by warunki atmosferyczne miały szkodzić? Może kwestia zabezpieczenia takowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czepiam się właśnie jakości wykonania... wszelkie spojlery, progi imitującę niedostęne już lub ciężko dostępne oryginalne części tuningujące optycznie nadwozie to masówka. Tutaj muszę przyznać, że nie wiem jak to jest w branży bike... choć śmiem twierdzić, że podobnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I przyjechał... Czy powinienem coś sprawdzić? Mamy na forum kogoś kto weryfikuje stan lub regeneruje tylną zawieszkę? Spring jest troszkę skorodowany i uszczelniacz dolnej tulejki zerwany w jednym miejscu...

 

ohlinsrearsuspension.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

serwis, wymiana sprężyny i  może wyjść tyle co zakup :D

Edytowano przez arachnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spring jest OK - jeśli już to kosmetyka (może go pomaluję). Amorek nabyłem za 250zł - nowy 4900zł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no tak za 250zł to nie ma z czym dyskutować   :thumbup: Chyba że to showa z naklejką ohlins ;)

Edytowano przez arachnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wiesz, możesz mieć rację... czy Ohlins nie powinien mieć złotej puchy i obudowy amorka?

 

...f.u.c.k. na 100% umoczyłem :/

Edytowano przez Bart-S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

showa podobno i tak jest lepsza niz sachs z 749 Dark, więc moze warto ją przeserwisować.

Edytowano przez arachnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz coś więcej na temat poszczególnych wersji amorka? Sachsa w 2006 dostały 749 i 749 Dark (niskobudżetówka?). Showa wylądował w wersji S. Coś w tym może być.

 

Amorek zdemontowany z 999 a tam przez cały zakres produkcji siedział właśnie Showa - więc się zgadza.

Edytowano przez Bart-S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z innej paki... Co wyjazd na mokrą nawierzchnię kończy się strasznie uwalonym tyłem... Dostaje wszystko, wahacz, zawieszenie, wydech... Zatem szukam błotnika. Jest tego sporo ale odpuszczam jakieś ordynusy na pół koła :P

 

Zastanawiam się nad wariantem z fotki poniżej (96949503B) chociaż nie wiem czy przypasi (wg. katalogu pasuje dla wersji Dark, ale także i do wcześniejszych a tam przecież mamy inny wahacz). Na jednej z aukcji ebay, znalazłem info - że taki sam został zdemontowany z Dark 2006. Więc niby OK. Wysłałem zapytanie do Ducati czy podejdzie - zobaczymy co odpiszą.

 

228595-1.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedyny który pasuje katalogowo czyli 96971103B jest praktycznie nie do zdobycia :/

 

96971103b-47.png

Edytowano przez Bart-S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde, live wygląda inaczej niż w katalogu - nadal uważam, że jest za duży :/

 

51270317cb037fcddb0fbc225b25e979c.jpg

 

107e27d2c6e9c3c5171451d1223b1727c.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oil service...
 
Po godzinnej naradzie z mechanikami, Klekotem i kolegą prowadzącym warsztat zajmujący się tylko Ducati ostatecznie stanęło na Motulu 300V - niestety na stanie był tylko 10W50 (a zalecany jest ponoć 15W50). No nic... na korku było sporo opiłków więc za 1000km zrobimy jeszcze jedną wymianę aby zobaczyć czy w misce nadal są śmieci (trochę to dziwne jak na 14 000km :/ ). Wtedy zaleje się 15W50.
 
Użyłem kartridża K&N (KN-153).
 
K&N.JPG

Edytowano przez Bart-S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i w końcu dorwałem ogon :) Teraz jeszcze malowanie w odpowiedni kolor i można montować :D

 

tail2.jpg

Edytowano przez Bart-S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no fajny ogon ale jak dla mnie to ogon zostaw w spokoju a lepiej pomaluj reszte motocykla w "odpowieni kolor" ;)

 

ogólnie - fajny temat - pisz dalej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Malowanie to rzecz gustu - a ja nie chciałem czerwieni ;)

 

Owiewki już zostały przemalowane ale efekt nie jest wystarczająco zadowalający - zrobimy jeszcze jedno podejście jak tylko znajdę trochę czasu. W każdym bądź razie czerń na pewno zostaje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zwykle wolę stan orginalny - ale to wygląda świetnie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też wolę stock ale w głowie narodziła się koncepcja którą powoli realizuję - myślę, że będzie dobrze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lecimy dalej... Tym razem już prawidłowy shock - zdjęty z 999S bipisto 2005. W tym tygodniu powinienem ogarnąć montaż ;)

OhlinsDU327.JPG

Edytowano przez Bart-S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.