klekot999 29 Napisano Czerwiec 1, 2015 A dlaczego nie laminaty, ładnie zrobiony i pomalowany w niczym nie odbiega jakością od plastiku, dodatkowo z reguły bardziej wytrzymały... ale może yc ewentualnie carbonowy... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bart-S 0 Napisano Lipiec 9, 2015 Mam złe doświadczenia z próbami z laminatem przy mojej byłej już A4 (szczególnie wchodzenie w reakcję z warunkami atmosferycznymi ;)). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gasior 0 Napisano Lipiec 9, 2015 Mam złe doświadczenia z próbami z laminatem przy mojej byłej już A4 (szczególnie wchodzenie w reakcję z warunkami atmosferycznymi ;)). Hmm... toż z laminatu łódki robimy.. to dlaczegóż by warunki atmosferyczne miały szkodzić? Może kwestia zabezpieczenia takowego? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bart-S 0 Napisano Lipiec 9, 2015 Czepiam się właśnie jakości wykonania... wszelkie spojlery, progi imitującę niedostęne już lub ciężko dostępne oryginalne części tuningujące optycznie nadwozie to masówka. Tutaj muszę przyznać, że nie wiem jak to jest w branży bike... choć śmiem twierdzić, że podobnie ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bart-S 0 Napisano Lipiec 13, 2015 Kupiłem amorek Ohlinsa na tyłek - mam nadzieję, że podejdzie PNP? :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bart-S 0 Napisano Lipiec 14, 2015 I przyjechał... Czy powinienem coś sprawdzić? Mamy na forum kogoś kto weryfikuje stan lub regeneruje tylną zawieszkę? Spring jest troszkę skorodowany i uszczelniacz dolnej tulejki zerwany w jednym miejscu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arachnia 1 Napisano Lipiec 14, 2015 (edytowany) serwis, wymiana sprężyny i może wyjść tyle co zakup :D Edytowano Lipiec 14, 2015 przez arachnia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bart-S 0 Napisano Lipiec 14, 2015 Spring jest OK - jeśli już to kosmetyka (może go pomaluję). Amorek nabyłem za 250zł - nowy 4900zł ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arachnia 1 Napisano Lipiec 14, 2015 (edytowany) no tak za 250zł to nie ma z czym dyskutować :thumbup: Chyba że to showa z naklejką ohlins ;) Edytowano Lipiec 14, 2015 przez arachnia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bart-S 0 Napisano Lipiec 14, 2015 (edytowany) A wiesz, możesz mieć rację... czy Ohlins nie powinien mieć złotej puchy i obudowy amorka? ...f.u.c.k. na 100% umoczyłem :/ Edytowano Lipiec 14, 2015 przez Bart-S Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arachnia 1 Napisano Lipiec 14, 2015 (edytowany) showa podobno i tak jest lepsza niz sachs z 749 Dark, więc moze warto ją przeserwisować. Edytowano Lipiec 14, 2015 przez arachnia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bart-S 0 Napisano Lipiec 14, 2015 (edytowany) Wiesz coś więcej na temat poszczególnych wersji amorka? Sachsa w 2006 dostały 749 i 749 Dark (niskobudżetówka?). Showa wylądował w wersji S. Coś w tym może być. Amorek zdemontowany z 999 a tam przez cały zakres produkcji siedział właśnie Showa - więc się zgadza. Edytowano Lipiec 14, 2015 przez Bart-S Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bart-S 0 Napisano Lipiec 14, 2015 Z innej paki... Co wyjazd na mokrą nawierzchnię kończy się strasznie uwalonym tyłem... Dostaje wszystko, wahacz, zawieszenie, wydech... Zatem szukam błotnika. Jest tego sporo ale odpuszczam jakieś ordynusy na pół koła :P Zastanawiam się nad wariantem z fotki poniżej (96949503B) chociaż nie wiem czy przypasi (wg. katalogu pasuje dla wersji Dark, ale także i do wcześniejszych a tam przecież mamy inny wahacz). Na jednej z aukcji ebay, znalazłem info - że taki sam został zdemontowany z Dark 2006. Więc niby OK. Wysłałem zapytanie do Ducati czy podejdzie - zobaczymy co odpiszą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arachnia 1 Napisano Lipiec 14, 2015 imo to do przed liftowego wahacza. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bart-S 0 Napisano Lipiec 14, 2015 (edytowany) Jedyny który pasuje katalogowo czyli 96971103B jest praktycznie nie do zdobycia :/ Edytowano Lipiec 14, 2015 przez Bart-S Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ukasz 0 Napisano Lipiec 14, 2015 sam bym taki przygarnal :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bart-S 0 Napisano Lipiec 14, 2015 Kurde, live wygląda inaczej niż w katalogu - nadal uważam, że jest za duży :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bart-S 0 Napisano Sierpień 1, 2015 (edytowany) Oil service... Po godzinnej naradzie z mechanikami, Klekotem i kolegą prowadzącym warsztat zajmujący się tylko Ducati ostatecznie stanęło na Motulu 300V - niestety na stanie był tylko 10W50 (a zalecany jest ponoć 15W50). No nic... na korku było sporo opiłków więc za 1000km zrobimy jeszcze jedną wymianę aby zobaczyć czy w misce nadal są śmieci (trochę to dziwne jak na 14 000km :/ ). Wtedy zaleje się 15W50. Użyłem kartridża K&N (KN-153). Edytowano Sierpień 1, 2015 przez Bart-S Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bart-S 0 Napisano Sierpień 6, 2015 (edytowany) No i w końcu dorwałem ogon :) Teraz jeszcze malowanie w odpowiedni kolor i można montować :D Edytowano Sierpień 6, 2015 przez Bart-S Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vip3r 0 Napisano Sierpień 10, 2015 no fajny ogon ale jak dla mnie to ogon zostaw w spokoju a lepiej pomaluj reszte motocykla w "odpowieni kolor" ;) ogólnie - fajny temat - pisz dalej :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bart-S 0 Napisano Sierpień 11, 2015 Malowanie to rzecz gustu - a ja nie chciałem czerwieni ;) Owiewki już zostały przemalowane ale efekt nie jest wystarczająco zadowalający - zrobimy jeszcze jedno podejście jak tylko znajdę trochę czasu. W każdym bądź razie czerń na pewno zostaje :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bart-S 0 Napisano Sierpień 17, 2015 Zgodnie z projektem - kierunki też w ciemniejszej tonacji ;)Przed:Po: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
vip3r 0 Napisano Sierpień 17, 2015 zwykle wolę stan orginalny - ale to wygląda świetnie! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bart-S 0 Napisano Sierpień 18, 2015 Ja też wolę stock ale w głowie narodziła się koncepcja którą powoli realizuję - myślę, że będzie dobrze ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bart-S 0 Napisano Sierpień 18, 2015 (edytowany) Lecimy dalej... Tym razem już prawidłowy shock - zdjęty z 999S bipisto 2005. W tym tygodniu powinienem ogarnąć montaż ;) Edytowano Sierpień 18, 2015 przez Bart-S Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach