Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
tomeq

Monster 620 - Rzeszów

Polecane posty

Witam,

 

Na wstępie witam wszystkich na forum i liczę na początku drogi z Ducati na wsparcie w pewnych decyzjach. Od pewnego czasu na tapecie jest zakup motoru, dokładniej Monstera jako pierwszego moto dla kobiety. Z uwagi na budżet ~10kzł oraz chęć bezstresowego rozpoczęcia przygody z moto pod uwagę brane są głównie 620ki. Pierwsze oględziny były już przeprowadzone, przymiarki do motocykla rozmiarowo i ogólnie jak najbardziej ok, tylko trzeba coś sensownego wybrać spośród dostepnych do sprzedaży. I tutaj prośba do Was, jako znających bolączki i może konkretne motory. Oczywiście wizyta w serwisie jest możliwa i ale jeśli na wstępie już będzie wiadomo, że coś z moto nie tak to oszczędzicie nam czasu i nerwów na podróże. Optymalnie lokalizacyjnie wypada Rzeszów i okolice lub Warszawa i okolice. Pierwsze ogłoszenie, które było wzięte pod uwagę:

http://olx.pl/oferta/ducati-monster-620-ie-dark-2002-czarny-mat-krasne-CID5-ID7dwy5.html#85a365a36f

moto od 2 lat w Polsce, kupione z Jasła, jeżdżone przez kobietę, stoi w sklepie moto (Krasne Motoluka). Ogólne wrażenie ok, rama minimalnie na spawach plamki korozji, nie było widać jakiegoś spawania, prostowania, choć nei wiem, czy VIN nie był pomalowany ? opony ok, napęd też jeszcze trochę do napięcia ma, zabezpieczone smarem. Sprzęgło miało bardzo mały skok, reszta to ? z uwagi na warunki przejażdżka nie była możliwa. Ostatnio wymieniany podobno regulator napięcia, zalewany semisyntetykiem BelRaya. Nie uda się chyba znaleźć kompletu kluczyków z czerwonym, paski przeglądane ale nie wymieniane, podobnie jak reg. przepustnic i zaworów do zrobienia pewnie.

http://otomoto.pl/ducati-monster-620-dark-M4094255.html

Drugi to komisowy 620 z Italii, ~30tyś km, komplet kluczy łącznie z czerwonym, na ramie żadnych śladów korozji choć trochę dziwnego piachu w zakamarkach było, na wiązce gdzieniegdzie taśma parciana izolacyjna, sprzęgło raczej normalnie działające, większy skok na klamce niż w poprzednim, dodatkowy wyświetlacz biegów, napęd jeszcze do napięcia, opony góra na sezon, też nie było jazdy próbnej z uwagi na śnieg. VIN wybity nie pokryty lakierem

 

Prośba o jakieś uwagi co do tych dwóch motorków.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.