Bejrut 0 Napisano Luty 21, 2015 Po długich przemyśleniach zmieniać na coś innego nie zmieniać zapadła decyzja: Monster zostaje ze mną na zawsze.Rozpoczynam projekt przywrócenia maszyny do stanu custom-fabrycznego. Maszynę robię dla siebie więc ma być dobrze i nie po taniości ale rozsądek jakiś staram się zachować. Ma być raz a dobrze.Pytań co nie miara i za każdą odpowiedź, pomoc, poradę będę wdzięczny a na zlocie obiecuje piwo:D Temat postaram się okrasić zdjęciami i wszelkimi "smaczkami" na jakie trafię w trakcie odbudowy.I. MalowanieMój lakiernik za pomalowanie maszyny zaśpiewał 1k zł w tym spawanie i prostowanie baku( mała wgniotka od kierownicy + cieknący zbiornik na zgrzewie). Nie powiem rękę facet ma. Chce mało? dużo? Jak z malowaniem motocykla? Łapać ofertę czy szukać innego. Felgi malowanie proszkowe 250zł. Szukać dalej nie szukać?II.Na zimnym silniku sprzęgło się ślizga(przyspiesza jak automat) 46k na jednym koszu to chyba w sam raz więc pora na zmianę.Serwis oferuje tarcze za 900zł allegro nieco poniżej 800. ciach Silnik zawory do regulacji. Uszczelki do wymiany( cieknie olej spod wałka rozrządu). ciach Obroty spadają na ciepłym silniku- wystarczy regulacja czy szykuje się coś większego. Silnik min. 46k( ile na prawdę Bóg raczy wiedzieć) Myśleć o zmianie pierścieni, honowaniu?IV.Rozrząd. Dwa lata minęły i czas na nowe paski. Wymieniać tez napinacze? ciachV.Wydech. Niech zabrzmi jak monster! Na Leo i Termosy budżet nie pozwala. Znajomi polecają Edka z Edhaust.Jechać do Edka szukać dalej?Czy zmieniając wydech trzeba przeprowadzać potem jakieś regulacje?( a więc czy słać już kominy do modyfikacji czy mogę zrobić to na samym końcu?)VI.Napęd. Łańcuch DID 520VX2 czy 520 ZVMX? Na forach piszą że VX2 starczy ale producent podaje że do motocykli do 50KM.Potwór ma 60KM a mój styl jazdy - total agressive.VII.Malowanie silnika.Ząb czasu go dotknął. Jako "wizytowa" cześć maszyny dobrze byłoby i nad blokiem popracować. Jakie propozycje? Piaskowanie i anodowanie? Farba termoodporna?VIII.Siodło. 200km i dupsko jak po gej parejd:/ Kto dobrze obije siodło na nowo? Jak choć trochę poprawić komfort na monsterze.IX. Przeszklone osłony pasków już rozkminiłem ( czyli mam uderzać do użytkownika plpt). A teraz pytanie?(uwaga może być śmiesznie)620 ma mokre sprzęgło. Da radę zrobić w nim coś takiego https://docpoland.com/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=22939 oczywiście w wersji zamkniętej i czego się spodziewać piękne wirujące sprzęgło czy widok jak z bębna od pralki:DX. Wyświetlacz kilometrów siada. Zaczęło się od zawilgocenia gdy zostawiłem go na noc na parkingu i zaczęły znikać pojedyncze kreski. Teraz praktycznie nie da się odczytać kilometrów. Da się wymienić sam wyświetlacz czy szukać całych zegarów?Kto podjąłby się naprawy tego elementu?Esh wiem że wyszło dużo i zaraz ktoś pojedzie mi żebym użył wyszukiwarki ale uznałem że jeden temat zbiorczy mniej zaśmieci forum niż seria kilkunastu postów z pytaniami.Podrawiam Bejrut. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emvespa 0 Napisano Luty 21, 2015 W pokrywie sprzegla widzialem wstawione plexi u kogos (nie ducabike zestaw, tylko wyciete i wstawione plexi). Gdyby ktos to robil, to bylaby fajna sprawa:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
plpt 0 Napisano Luty 21, 2015 (edytowany) To ten sam koleś był, co też te osłony rozrządu robił. Ostatnio nawet w diavelu od mikiego coś wyciął. Silnik (jego części) wysłać na śląsk do C-Blue (forum śląskich motocyklistów). Ogarnia sodowanie i malowanie proszkowe. Felgi z resztą też. Edytowano Luty 21, 2015 przez plpt Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MRTrue 0 Napisano Luty 24, 2015 Mogę napisać o Edku, zadzwoń do niego, pogadaj, wyślij stare wydechy i sam Edek powie Ci co może z nich wydziergać. Od razu pisze że Edek nie kładzie nowego karbonu. Jeśli Cie to nie interesuje, to może zrobić zajeboste satynowe tłumiki. pzdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bejrut 0 Napisano Sierpień 6, 2016 Obiecałem, że zdam relację więc napiszę co nieco. Na początek maszyna poszła do malowania. Od kolegi z forum zakupiłem owiewkę i całość poszła w ducati aniversary red. Siedzenie oddałem do obicia do tapicera. Zupełnie nowy pokrowiec z wyszywanym napisem Ducati, siodło zmiękczone lateksem i żelem ( niestety poprawa, niewielka) Kierownica z anodowanego aluminium czerwona ( nieco szersza) + nowe czerwone regulowane klamki + manetki progrip.W silniku komplet uszczelnien, kontrola kompresji( 12 bar), regulacja zaworów + strojenie i czyszczenie przepustni+ wszystkie nowe płyny i wszystkie filtry Nowe sprzęgło TRW Nowy napęd DID + sunstar Nowe łożyska tył Nowa lampa tylna led.Wydechy od Edka ( deathmetalpoezja) Moto niestety stoi dalej:/ tym razem przez brak prawych kierunków( padł moduł w liczniku i jestem w...no powiedzmy w kropce) Pewnie kolejny sezon w plecy zanim coś znajdę więc powoli szykuje się do ostatniego etapu malowanie ramy, felgi i chodzi mi po głowie powercommander. Władowany cash.....niech mi ktoś powie, że nie można zakochać się w motocyklu :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bejrut 0 Napisano Sierpień 13, 2016 Kierunki ogarnięte. Niestety poza licznikiem. 4 h roboty i wpięty przerywacz elektroniczny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kicin 0 Napisano Sierpień 14, 2016 Bejrut a jak sprawa z malowaniem silnika? Pociągałeś temat czy zarzuciłeś? Ciekaw jestem, czy konieczna jest do tego rozbiórka całego silnika na części pierwsze czy są jakieś sposoby... ;) Wracając do tematu, kupę roboty wykonałeś! Oj można się zakochać, nawet bardzo :p Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bejrut 0 Napisano Sierpień 15, 2016 Silnik na razie odpuściłem. Zostawiam go na trzeci etap jak będę malował ramę( i tak muszę wszystko rozkręcić).Misterny plan jest taki, że spuszczę olej, odkręcę wszystko co wystaje, dokładnie zabezpieczę wszystkie otwory i oddam do piasku i proszku. Choć obawiam się, że piaskowanie/szkiełkowanie bez pełnej rozbiórki może nie przejść( wolałbym piasku z cylindrów nie wyciągać). Przy okazji pociągnę wydechy w czarny matproszek. Ale to już plan na zimę. Między czasie wpadło nowe H4 Philipsa do lampy ale bez spektakularnej poprawy więc zastanawiam się jak dobrać się do lampy żeby wyregenerować odbłyśnik lub zamienić lampę na coś z gładkim kloszem ( golf 1??). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kucaty 0 Napisano Sierpień 16, 2016 A może w ten deseń?http://www.harley-davidson.com/store/led-headlamp-pa-11-7339010--1Przyznam szczerze, że sam się przymierzam, ale póki co jest jeszcze kilka innych rzeczy do zrobienia i dopiero będę badał grunt... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Sierpień 16, 2016 Ta lampa robi robotę... ale jest wielka i ciężka... Ja to proponowałbym zakup drogiej żarówki PIAAI ( ja zapłaciłem 80 $ ), podobno daje 60 % więcej światła, nie wiem, czy to prawda, ale mi pomogło... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Sierpień 16, 2016 Bardzo fajna lampa i na led, w diavelu ledy robia zajebista robote wiec bym się nad tematem pochylił. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bejrut 0 Napisano Sierpień 17, 2016 Rozmawiałem dziś ze znajomym mechanikiem, który restaurował monstera. Klient zabrał silnik do malowania. Oddał silnik w całości do szkiełkowania. Silnik wrócił pełen pyłu( centymetr w cylindrze) i skończyło się rozbiórka na części pierwsze+ płukanki. Generalnie wyszło dwa razy więcej roboty niż przy rozbiórce silnika. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bejrut 0 Napisano Sierpień 23, 2016 To jeszcze parę fotek Drania:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach