Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!

Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
bartekk

monster Rzeszów- pomoc w zakupi

Polecane posty

Witam. Poszukując mojego wymarzonego ducata natrafiłem na takie ogłoszenie. http://olx.pl/i2/oferta/ducati-monster-1000-s2r-CID5-ID93bBX.html#:6864e3ed32 motocykl niby cały w oryginale cena dość atrakcyjna. Jest tylko jedno ale. Słabo znam się na motocyklach a w ducati jestem totalnym nowicjuszem. Może znalazł by się jakiś doświadczony desmomaniak z okolicy rzeszowa który mógłby ze mną w sobotę obejrzeć motocykl i ewentualnie doradzić czy ten egzemplarz jest godny uwagi. Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam

Napisz do kolegi Tadzika, choć nie wiem czy się jeszcze udziela, jak szukałem motocykla i stał jeden w Rzeszowie Tadzik, wraz z kolegą mechanikiem podjechał, obejrzał i .... odradził  :mrgreen:

Nie jestem z okolic, ale po samych zdjęciach można zwrócić uwagę na brak szkła prędkościomierza, brak lusterek i tylnich kierunkowskazów, rozerwaną gumę manetki gazu na końcu kierownicy (jak dla mnie przy nieoryginalnych końcówkach) - co też zwraca uwagę. Może czepiam się pierdół, ale te braki i cena jak za s2r raczej prosi o specjalistyczną kontrolę przed zakupem.

Kolego, jeżeli to moto jest do obejrzenia w Straszydlu (lub gdzieś tam jakoś w pobliżu) to w zeszłym roku (gdzieś tak czerwiec) chciałem go kupić.

Podjechałem wtedy z nim do znajomego mechanika w Rzeszowie, bo ja to raczej laik mechaniczny jestem ... i on mi odradził.

Koszty doprowadzenia moto do zadowalającego stanu wizualnego i dobrej sprawności mechanicznej nie zamkną się w małej kwocie (mała kwota to powiedzmy 3 tysiące złotych).

Oczywiście nie sprawdził kolega mechanik wszystkiego - bo dla mnie wystarczyło to na co zwrócił mi uwagę i na szybko wycenił wymiany i naprawy.