JackZG 0 Napisano Październik 8, 2018 Jak w temacie wyżej, u mnie problem stanowi ślizgające się sprzęgło. Ale występuje to tylko jak temperatura oleju silnika jest poniżej 80 stopni. Potem jak silnik dobrze się nagrzeje nie czuć że sprzęgło się ślizga. Dodatkowo miałem poluzowaną śrubę nr 1 (jedna z dwóch przy jarzmie dźwigni zmiany biegów). Po dokręceniu biegi wchodzą dokładniej. Jednak czasami przy redukcji z 5 na 4 lub z 4 na 3 jeśli zrobię to zbyt delikatnie i na niskich obrotach to łapie luz. PS. próbowałem naciągnąć łańcuch bo jest za luźny ale śruby są dokręcona na maksa i nie chcąc zniszczyć śruby musiałem odpuścić. Czy to trzeba kupić takie klucze (rozmiar 30) do odkręcania koła? https://www.motobros.pl/produkt/klucz-do-odkrecania-nakretki-piasty-kola.html Pytanie 1: Czy sprzęgło jest już do wymiany (przebieg 30 tys), czy po prostu na zimnym silniku ten tym tak ma. Pytanie 2: To że przy redukcji włącza się luz to wina nieumiejętnej zmiany biegów (muszę się wjeździć w sprzęta) czy temat związany jest z pytaniem 1 czyli sprzęgło do wymiany. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach