Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
trzcina

Ducati 999 i zmiana opony ze 180/55 na 180/60 - ustawienie zawieszenia

Polecane posty

Czołem,

 

Jak w temacie. Już w zeszłym sezonie założyłem na Slovakiaring oponkę 180/60. Problem jest taki, że cale zawieszenie ustawiane w motomaniax było robione na oponę 180/55.

 

Jeździło się bardzo dobrze, oponka jednak znikła w jeden dzień po ok 250 kilometrach co nie powinno mieć raczej miejsca przy czasach rzędu 2.30.00....

 

W związku z tym pytanie do was. Jak ustawić odpowiednio zawias po takiej zmianie? Wiem, że tył poszedł do góry i zmieniła się geometria. Czy w związku z tym należy wyregulować wysokość przodu czy  jednak tyłu? Co z kompresją odbiciem i napięciem wstępnym?

 

Pozdr!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

749 to nie 999 ale również miałam 180/60 przed 180/55 i ja większej różnicy w zużywaniu opon nie odnotowałam. Pewnie jak wkleisz fote jak zużyła sie opona, to więcej to powie tym co sie na tym znają, albo: http://www.sportbikesuspensiontuning.net/suspension-info/tire-wear/

Edytowano przez arachnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.