Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Tytys

MTS Ds1000 skaczące wskazania paliwa

Polecane posty

Witam
Mam pytanie do użytkowników - czy u Was również wskaźnik paliwa zachowuje się w sposób co najmniej dziwny t.j. skacze raptownie - to wskazując rezerwę to 1/3 zbiornika?
Mam wrażenie, że pływak nie ma tłumienia i stąd te skoki.
Ale nie chce pakować się w robotę jeśli to norma.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie do użytkowników - czy u Was również wskaźnik paliwa zachowuje się w sposób co najmniej dziwny t.j. skacze raptownie - to wskazując rezerwę to 1/3 zbiornika?

Mam wrażenie, że pływak nie ma tłumienia i stąd te skoki.

Ale nie chce pakować się w robotę jeśli to norma.   

U mnie jest normalnie -wskazania nie skaczą . W s2r mam podobnie, ale tylko przy małym stanie paliwa ( blisko rezerwy) i przechyłach na stopkę. Wtedy wskazuje rezerwę, a po ustawieniu w pion lampka rezerwy gaśnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest normalnie -wskazania nie skaczą . W s2r mam podobnie, ale tylko przy małym stanie paliwa ( blisko rezerwy) i przechyłach na stopkę. Wtedy wskazuje rezerwę, a po ustawieniu w pion lampka rezerwy gaśnie

Dziękuję - tak myślałem, że to nie możliwe aby w turystyku był tak nie dokładny wskaźnik paliwa, zwłaszcza że opiera sie na nim cały ten komputerek.

Czyli trzeba zajrzeć.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję - tak myślałem, że to nie możliwe aby w turystyku był tak nie dokładny wskaźnik paliwa, zwłaszcza że opiera sie na nim cały ten komputerek.

Czyli trzeba zajrzeć.   

Pierwsze Multistrady mają wskaźnik do kitu. Rezerwa pokazuje się już przy połowie baku. Problem może być również z tankowaniem. Jeżeli jest zatkane odpowietrzenie tylnej części baku to tankując pod korek może się okazać, że zalewamy tylko połowę. Nowsze MTS1100 mają poprawione wskazania. Niestety w starszych MTS1000 niewiele da się poprawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze Multistrady mają wskaźnik do kitu. Rezerwa pokazuje się już przy połowie baku. Problem może być również z tankowaniem. Jeżeli jest zatkane odpowietrzenie tylnej części baku to tankując pod korek może się okazać, że zalewamy tylko połowę. Nowsze MTS1100 mają poprawione wskazania. Niestety w starszych MTS1000 niewiele da się poprawić.

Odpowietrzanie w tylnej części zbiornika to jest zawór na sprężynie i ten zawór reguluje ciśnieniem w zbiorniku kierując je (lub nie) do akumulatora ciśnienia (taki czarny pojemniczek pod fotelem pasażera).

I tak do niego zajrzę czy chodzi bez zacięć.

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzanie w tylnej części zbiornika to jest zawór na sprężynie i ten zawór reguluje ciśnieniem w zbiorniku kierując je (lub nie) do akumulatora ciśnienia (taki czarny pojemniczek pod fotelem pasażera).

I tak do niego zajrzę czy chodzi bez zacięć.

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ważna jest drożność kanałów odpowietrzających. Wylot jest pod korkiem paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ważna jest drożność kanałów odpowietrzających. Wylot jest pod korkiem paliwa.

Jak zajrzę to napisze co i jak

 

 

Pozdrawiam

Jacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawa rozwiązana - przyczyna był uszkodzony zawór w tyle zbiornika.

Został wymieniony i jak na razie jest OK

 

 

Pozdrawiam

Jacek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.