Tytys 1 Napisano Luty 2, 2017 WitamMam pytanie do użytkowników - czy u Was również wskaźnik paliwa zachowuje się w sposób co najmniej dziwny t.j. skacze raptownie - to wskazując rezerwę to 1/3 zbiornika?Mam wrażenie, że pływak nie ma tłumienia i stąd te skoki.Ale nie chce pakować się w robotę jeśli to norma. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mirek58 0 Napisano Luty 2, 2017 Witam Mam pytanie do użytkowników - czy u Was również wskaźnik paliwa zachowuje się w sposób co najmniej dziwny t.j. skacze raptownie - to wskazując rezerwę to 1/3 zbiornika? Mam wrażenie, że pływak nie ma tłumienia i stąd te skoki. Ale nie chce pakować się w robotę jeśli to norma. U mnie jest normalnie -wskazania nie skaczą . W s2r mam podobnie, ale tylko przy małym stanie paliwa ( blisko rezerwy) i przechyłach na stopkę. Wtedy wskazuje rezerwę, a po ustawieniu w pion lampka rezerwy gaśnie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tytys 1 Napisano Luty 2, 2017 U mnie jest normalnie -wskazania nie skaczą . W s2r mam podobnie, ale tylko przy małym stanie paliwa ( blisko rezerwy) i przechyłach na stopkę. Wtedy wskazuje rezerwę, a po ustawieniu w pion lampka rezerwy gaśnie Dziękuję - tak myślałem, że to nie możliwe aby w turystyku był tak nie dokładny wskaźnik paliwa, zwłaszcza że opiera sie na nim cały ten komputerek. Czyli trzeba zajrzeć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krupin99 0 Napisano Luty 3, 2017 Dziękuję - tak myślałem, że to nie możliwe aby w turystyku był tak nie dokładny wskaźnik paliwa, zwłaszcza że opiera sie na nim cały ten komputerek. Czyli trzeba zajrzeć. Pierwsze Multistrady mają wskaźnik do kitu. Rezerwa pokazuje się już przy połowie baku. Problem może być również z tankowaniem. Jeżeli jest zatkane odpowietrzenie tylnej części baku to tankując pod korek może się okazać, że zalewamy tylko połowę. Nowsze MTS1100 mają poprawione wskazania. Niestety w starszych MTS1000 niewiele da się poprawić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tytys 1 Napisano Luty 3, 2017 Pierwsze Multistrady mają wskaźnik do kitu. Rezerwa pokazuje się już przy połowie baku. Problem może być również z tankowaniem. Jeżeli jest zatkane odpowietrzenie tylnej części baku to tankując pod korek może się okazać, że zalewamy tylko połowę. Nowsze MTS1100 mają poprawione wskazania. Niestety w starszych MTS1000 niewiele da się poprawić. Odpowietrzanie w tylnej części zbiornika to jest zawór na sprężynie i ten zawór reguluje ciśnieniem w zbiorniku kierując je (lub nie) do akumulatora ciśnienia (taki czarny pojemniczek pod fotelem pasażera). I tak do niego zajrzę czy chodzi bez zacięć. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krupin99 0 Napisano Luty 3, 2017 Odpowietrzanie w tylnej części zbiornika to jest zawór na sprężynie i ten zawór reguluje ciśnieniem w zbiorniku kierując je (lub nie) do akumulatora ciśnienia (taki czarny pojemniczek pod fotelem pasażera). I tak do niego zajrzę czy chodzi bez zacięć. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Ważna jest drożność kanałów odpowietrzających. Wylot jest pod korkiem paliwa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tytys 1 Napisano Luty 3, 2017 Ważna jest drożność kanałów odpowietrzających. Wylot jest pod korkiem paliwa. Jak zajrzę to napisze co i jak Pozdrawiam Jacek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tytys 1 Napisano Marzec 31, 2017 Sprawa rozwiązana - przyczyna był uszkodzony zawór w tyle zbiornika. Został wymieniony i jak na razie jest OK Pozdrawiam Jacek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach