lukaskil 0 Napisano Październik 1, 2017 (edytowany) Panowie, trochę przeliczyłem się finansowo i niestety trudno będzie dosiąść Monstera 1200 w najbliższym sezonie. Co za tym idzie opcje są dwie albo 821 albo czekanie sezon dłużej. Wszystkie porównania znam jednak jedno mnie jeszcze ciekawi jak wygląda wielkość 821 w stosunku do 1200. Miałem już tutaj jeden temat w którym ustaliliśmy, że 1200 jest zdecydowanie największym z dotychczasowych Monsterów (chodzi o gabaryt). Jak na jego tle wypada 821? Nie ukrywam, że po głowie chodzi mi też MT-10 jednak tutaj wybór w stylu pogoń za stylem i marzeniem z dziecinstwa (Monster 821) czy mocą (MT-10). Patrząc po zdjęciach MT-10 jest na prawdę sporym sprzętem, zapewne owiewki robią takie wrażenie, ale z drugiej strony moc mocą a szary transformers z neonową felgą zaprojektowany jak modny trampek to nie czerwono krwisty Monster. :) Edytowano Październik 1, 2017 przez lukaskil Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Waldi59 15 Napisano Październik 2, 2017 Najlepiej udać się do salonu tam stoją obok siebie 821 i 1200 i będziesz wszytko wiedział, a w sprawie MT-10 zajrzyj na inne forum bo tu są tylko ducaty :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukaskil 0 Napisano Październik 2, 2017 Tak wiem, po prostu siedzę w głębokoch Bieszczadach i trudno o te modele. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Październik 3, 2017 Na głębokie Bieszczady może takie cudo ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukaskil 0 Napisano Październik 3, 2017 Mam już CRF-kę małą, ale nie jest tak kolorowo jak się wydaje. Większość zamkniętnyvh miejsc, wiadomo park a w bardziej cywilizowanych linki, druty kolczaste itd to norma. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil_29 1 Napisano Październik 3, 2017 Na Monsterze 821 będziesz wyglądał normalnie i mocy Ci starczy spokojnie. Ponadto więcej uwagi będzie przyciągał Monster niż MT-10. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukaskil 0 Napisano Październik 3, 2017 Wiesz to nie tylko uwaga, mocno chodzi mi tu o motocykl na lata może na dożywocie a Monster, który ewoluuje jak 911 spełnia te wymagania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matthewspl 1 Napisano Październik 5, 2017 Mialem 821 i zrobilem nim 25 tys km, teraz mam 1200R i nir zamienilbym go. Rozwaz jeszcze 1200 R Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukaskil 0 Napisano Październik 5, 2017 Silnikowo i biorąc pod uwagę wyposażenie oczywiście 1200 wygrywa, jak porównałbyś wielkość? Ile masz wzrostu? W grę wchodzi jestes Streetfighter ale no hehe to troszkę starsza, bardziej radykalna konstrukcja. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matthewspl 1 Napisano Październik 6, 2017 821 ma malo miejsca na stopy, nisko podnozki poza tym bez wiekszych wad. 1200 R to w ogole inna bajka i inny motocykl. Jesli mialbym wybrac pomiedzy to 1200s 2017 tylko a jesli w gre wchodzi dodatkowo jazda po torze to 1200R (chociaz ja juz teraz tylko R) Tu wrzucilem recenzje 1200r po przejechaniu 10 tys km https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=472542303145099&id=457153858017277 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach